Lokerse Feesten 2023 - Nieuws & Geruchten

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
"SIOUXSIE SIOUX is helemaal terug! Nadat ze de AB op enkele minuten uitverkocht, vervolledigt het vroegere boegbeeld van The Banshees en The Creatures nu ook onze line-up van maandag 7 augustus, samen met het eerder aangekondigde PLACEBO en THE HAUNTED YOUTH."


Alweer uitstekend geprogrammeerd zeg.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave en Lion

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
290
168
Face to face eindelijk eens live horen....ik zie het zitten. Past ook gewoon erg goed bij Placebo.

Er wordt hier naar mijn gevoel vaak wat neerbuigend gedaan over de Lokerse Feesten, maar als er iets is wat zij vaak goed doen is het wel bands programmeren die bij elkaar passen.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Eigenlijk wel benieuwd of er een herboeking voor Lionel Richie zal volgen...

Één van eerder aangekondigde geannuleerde corona namen was Dido, maar die lijkt niet te touren...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Eigenlijk wel benieuwd of er een herboeking voor Lionel Richie zal volgen...

Één van eerder aangekondigde geannuleerde corona namen was Dido, maar die lijkt niet te touren...
Denk t niet. LR haalt Bospop ook niet in na 2 afgelaste edities...
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
"Iedereen die naar Blur wil, zit gewoon te wachten tot BKS z'n line up dropt". Anyways, kunnen we twee (drie?) weken na de aankondiging concluderen dat Blur toch niet zo'n giga draw is in België?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en jimmywe

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.123
1.530
"Iedereen die naar Blur wil, zit gewoon te wachten tot BKS z'n line up dropt". Anyways, kunnen we twee (drie?) weken na de aankondiging concluderen dat Blur toch niet zo'n giga draw is in België?

Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. Ik heb dag 1 mijn wekker gezet omdat ik naief dacht...15k tickets? Dat verkoopt meteen uit.

Ik denk dat ze daar in Lokeren ook stiekem op zaten te hopen.

Nou gaat het uiteindelijk sowieso wel uitverkopen, zeker als ze er nog wat degelijke bands onder zetten die matchen, en uiteindelijk wint de festivalganger die een groep als Blur niet op een weide met 60 000 anderen gaat zien, maar vanop een parkeerterrein waar je zelfs achteraan nog een aardig zicht op het podium hebt.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. Ik heb dag 1 mijn wekker gezet omdat ik naief dacht...15k tickets? Dat verkoopt meteen uit.

Ik denk dat ze daar in Lokeren ook stiekem op zaten te hopen.

Nou gaat het uiteindelijk sowieso wel uitverkopen, zeker als ze er nog wat degelijke bands onder zetten die matchen, en uiteindelijk wint de festivalganger die een groep als Blur niet op een weide met 60 000 anderen gaat zien, maar vanop een parkeerterrein waar je zelfs achteraan nog een aardig zicht op het podium hebt.

Ook nog velen, zoals hier, die nog even afwachten om al dan niet een 10-dagen pass te kopen, afhankelijk wat er nog bij komt.
Slaat de rest tegen, wordt het toch nog afzonderlijk Blur en Placebo.
 
  • Leuk
Waarderingen: robbebeer

Gebruikers die dit onderwerp bekijken