Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bullet for my valentine eerste Metal naam. Elke dag zal er eentje volgen. Voorverkoop op 4 maart.
hele mooie naam, maar persoonlijk wordt ik er niet warm van. We kunnen anders in dit forum ook los gaan en op het einde van de week mikken op p 66
Ik ben zelf wel heel erg tevreden met Bullet for my Valentine. Nostalgische jeugdband waar ik mogelijks gewoon een ticket voor zou kopen. Hopelijk valt de rest van de affiche goed mee.
Datum voor Wacken is nog niet bekend, maar lijkt 5 augustus te worden. Support voor de show die Disturbed dan heeft, is nog niet bekend, terwijl de shows van 3 augustus en 7 augustus wel met Jinjer zijn. Denk dat Jinjer iets wil goedmaken bij Wacken dat ze speciaal overvliegen.
Wasn't me geen enkele bron voor lokerse. Denk dat het ook eerder werd gegokt doordat er info kwam dat Alcatraz hen was misgelopen. Ik weet zelf ook niet meer wie dat draadje toen heeft uitgeworpen.