Lokerse Feesten 2023 - Nieuws & Geruchten

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
678
624
Zouden we BFMV krijgen op maandag?

Veel zwangere vrouwen achteraan in de AB, de Lokerse kan dan The Milk Factory uit Werchter maar beter inhuren.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
geloof dat @nikita een keer iets hier over had geleaked op het Graspop forum, dacht Megadeth?
Al zullen ze geen headliner zijn neem ik aan.
 
  • Geweldig
Waarderingen: slyke

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
678
624
Zouden we BFMV krijgen op maandag?

Veel zwangere vrouwen achteraan in de AB, de Lokerse kan dan The Milk Factory uit Werchter maar beter inhuren.
Ik ben dus helderziend! De Lokerse Feesten waren zonet foldertjes aan het uitdelen aan de AB.
 

kevinr

Campingartiest
16 dec 2019
88
116
Bullet for my valentine eerste Metal naam. Elke dag zal er eentje volgen. Voorverkoop op 4 maart.
hele mooie naam, maar persoonlijk wordt ik er niet warm van. We kunnen anders in dit forum ook los gaan en op het einde van de week mikken op p 66
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
373
529
Ik ben zelf wel heel erg tevreden met Bullet for my Valentine. Nostalgische jeugdband waar ik mogelijks gewoon een ticket voor zou kopen. Hopelijk valt de rest van de affiche goed mee.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
jinjer is trouwens ook in europa in augustus, mogen voor mijn part ook mee naar de lokerse
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
jinjer is trouwens ook in europa in augustus, mogen voor mijn part ook mee naar de lokerse
ben ook benieuwd waar die terecht komen, zijn wel non stop aan het touren. zullen vast wel op een belgisch festival verschijnen
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
373
529
In Flames tourt ook doorheen Europa begin augustus, al verwacht ik ze niet vanwege hun passage op Graspop.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Die gaan toch op US tour met Disturbed?
Oh wow, die keren dus echt letterlijk terug naar Duitsland voor wacken middenin hun US tour.

1 augustus Amerika show
2 augustus wacken
3 augustus Amerika show

Die gaan wacken dan toch gewoon cancelen?
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.192
Oh wow, die keren dus echt letterlijk terug naar Duitsland voor wacken middenin hun US tour.

1 augustus Amerika show
2 augustus wacken
3 augustus Amerika show

Die gaan wacken dan toch gewoon cancelen?
Datum voor Wacken is nog niet bekend, maar lijkt 5 augustus te worden. Support voor de show die Disturbed dan heeft, is nog niet bekend, terwijl de shows van 3 augustus en 7 augustus wel met Jinjer zijn. Denk dat Jinjer iets wil goedmaken bij Wacken dat ze speciaal overvliegen.
 
  • Wow
Waarderingen: nikita

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
geloof dat @nikita een keer iets hier over had geleaked op het Graspop forum, dacht Megadeth?
Al zullen ze geen headliner zijn neem ik aan.
Wasn't me 😊 geen enkele bron voor lokerse. Denk dat het ook eerder werd gegokt doordat er info kwam dat Alcatraz hen was misgelopen. Ik weet zelf ook niet meer wie dat draadje toen heeft uitgeworpen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
Zie trouwens net dat Paul Weller in het voorprogramma van Blur in Wembley staat.

Dat mag hij ook in Lokeren komen doen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Gebruikers die dit onderwerp bekijken