Lokerse Feesten 2023 - Nieuws & Geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Zijn gewoon een mogelijkheid. Rock Zottegem lijkt wel iets waarschijnlijker.
Lijkt me ook aangezien Rock Zottegem in hetzelfde weekend valt als Bospop. 8 juli Bospop 10 juli Tivoli. LIVE zou dus prima kunnen op de vrijdag van Zottegem. Lokeren feesten is te laat vermoed ik... Zo lang touren die niet door Europa..
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Maar dit is toch midden in de stad? Zitten alle airbnb's en hotels daar vol rond die tijd? Of is er iets van een stadscamping?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Maar dit is toch midden in de stad? Zitten alle airbnb's en hotels daar vol rond die tijd? Of is er iets van een stadscamping?
Er zijn hotels die volgens mij met een shuttledienst werken. Zitten wel snel vol denk ik. Er is ook een bescheiden stadscamping die blijkbaar heel gezellig is.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Weet iemand toevallig hoe duur de combi tickets vorig jaar waren? Heb je ook 3 dagen of alleen 10?
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
290
168
Maar dit is toch midden in de stad? Zitten alle airbnb's en hotels daar vol rond die tijd? Of is er iets van een stadscamping?

De camping van de Lokerse Feesten zelf is wel een aanrader, vind ik. Zoals @mattman al zei, is het er wel gezellig, maar ook zeker rustig genoeg voor mensen die graag slapen. De camping ligt vlak naast het station en op een tiental minuutjes wandelen van het terrein, met het centrum van Lokeren daar eigenlijk tussen.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Maar dit is toch midden in de stad? Zitten alle airbnb's en hotels daar vol rond die tijd? Of is er iets van een stadscamping?
Ik zou iets zoeken wat buiten Lokeren (in het Gentse misschien?) en gewoon met de auto 's avonds naar Lokeren komen en terug.

Stad is trouwens een groot woord. Lokeren centrum is niet zo groot.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ik zou iets zoeken wat buiten Lokeren (in het Gentse misschien?) en gewoon met de auto 's avonds naar Lokeren komen en terug.

Stad is trouwens een groot woord. Lokeren centrum is niet zo groot.
Ik wacht eerst nog even op BKS en Lowlands voordat ik impulsief ga zijn ;).
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
De camping van de Lokerse Feesten zelf is wel een aanrader, vind ik. Zoals @mattman al zei, is het er wel gezellig, maar ook zeker rustig genoeg voor mensen die graag slapen. De camping ligt vlak naast het station en op een tiental minuutjes wandelen van het terrein, met het centrum van Lokeren daar eigenlijk tussen.
Hoe kan je aan een kaartje voor die camping komen? Via het festival?

Alvast een beetje aan het oriënteren voor de zekerheid ;)
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
290
168
Hoe kan je aan een kaartje voor die camping komen? Via het festival?

Alvast een beetje aan het oriënteren voor de zekerheid ;)

Voor zover ik me kan herinneren was dat toen via het festival inderdaad. Ze hadden toen trouwens ook "luxetenten", maar vraag me niet wat die kosten.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Hoe kan je aan een kaartje voor die camping komen? Via het festival?

Alvast een beetje aan het oriënteren voor de zekerheid ;)
Heb het even voor je gezocht maar vind die info ook niet terug. Vorig jaar leken die wel te koop via de officiële kanalen. Wil wel ens een berichtje sturen natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bato_V

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
290
168
De cachewebsite van vorig jaar geeft aan dat de campingtickets te koop zijn "via the official ticket website". Aangezien die link op zijn beurt naar een (vervallen) pagina van Tickoweb verwijst, ga ik er toch van uit dat ze via de Lokerse Feesten zelf verkocht worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bato_V

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Thanks allebei!
Ik wacht eerst nog eventjes af of ik inderdaad een ticket koop, maar zo ja dan lijkt die camping me zeker handig.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken