Live is Live 2024

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193

er mist een groot zwart vlak op de homepage. komt er iets aan??
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
362
290

er mist een groot zwart vlak op de homepage. komt er iets aan??
waar dan?
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
Volgens Live is Live kunnen we;

binnenkortbinnenkort nieuwe namen verwachten.
Ik had gevraagd of er binnenkort of binnenkortbinnenkort namen kwamen, het 2e dus ;) Ik weet nu niet hoeveel tijd dat in beslag neemt maar komaan deze week zou wel prettig zijn zeg.

Ik had ook gevraagd of bekend was of de opname van TWOD van 2023 ergens beschikbaar ging komen. Dat was niet bekend bij hen, helaas.
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

jarne

Support act
14 feb 2013
966
291
Volgens Live is Live kunnen we;

binnenkortbinnenkort nieuwe namen verwachten.
Ik had gevraagd of er binnenkort of binnenkortbinnenkort namen kwamen, het 2e dus ;) Ik weet nu niet hoeveel tijd dat in beslag neemt maar komaan deze week zou wel prettig zijn zeg.

Ik had ook gevraagd of bekend was of de opname van TWOD van 2023 ergens beschikbaar ging komen. Dat was niet bekend bij hen, helaas.
Morgen samen met best kept secret?
 
  • Leuk
Waarderingen: fred alweer..

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
232
87
Volgens mij wordt The PRODIGY headliner op za 29 juni. Vandaag is bekend geworden dat het Nederlandse Jera on Air een vierde dag heeft toegevoegd op 30 juni voor zijn dertigjarig bestaan met jawel THE PRODIGY als headliner.
 

nathanvdk

Randprogramma
18 aug 2022
187
166
Volgens mij past The Prodigy niet op een concept als Live s Live. Nutini lijkt me veel, veel logischer
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
232
87
en dan wordt PASSENGER aangekondigd als bijkomend artiest op vrijdag 28 Juni voor Live is Live. Nu nog niet officieel vermeld bij de geloste namen.
Dus een vroegtijdig lek. Wellicht worden deze week alle namen gelost voor Live is Live voor de main stage.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
en dan wordt PASSENGER aangekondigd als bijkomend artiest op vrijdag 28 Juni voor Live is Live. Nu nog niet officieel vermeld bij de geloste namen.
Dus een vroegtijdig lek. Wellicht worden deze week alle namen gelost voor Live is Live voor de main stage.
Brrrr.

Ik heb vooralsnog alleen zondagtickets. ben razend benieuwd naar de zaterdag. Maar als het niks wordt ben ik blij. Dan kan ik met gerust hart enkel de zondag gaan PLUS werchter. Anders wordt het weer veel haha
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
429
22
Pfff, vrijdagtickets hier. Heb nog ijdele hoop dat Songkick gewoon de 1e dag van Live is Live genomen heeft, maar ik zie dat hij op zaterdag al in Duitsland staat ook… Had toch graag nog een naam gehad die meer bij The National past
 
  • Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: mattman en ChrisV

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.178
1.644
Pfff, vrijdagtickets hier. Heb nog ijdele hoop dat Songkick gewoon de 1e dag van Live is Live genomen heeft, maar ik zie dat hij op zaterdag al in Duitsland staat ook… Had toch graag nog een naam gehad die meer bij The National past

Is wel passend voor de veertigplussers die The National enkel van I need my girl kennen wat te paaien. Hebben die toch twee momentjes om op te zwijmelen die avond.
 
  • Thinking
Waarderingen: Mark's Kal

Gebruikers die dit onderwerp bekijken