Le Guess Who? 2025

nieuwe sonic city namen:
IDAHO, Marissa Nadler, Pile, Sylvie Kreusch
Angel Bat Dawid & Naima Nefertari, Ata Kak, Crowd Of Chairs, DJ Fitz, HHY & The Kampala Unit, Index For Working Musik, Makeshift Art Bar, Maria Somerville, Prostitute, Rizwan-Muazzam Qawwali, The New Eves, YHWH Nailgun

Ik ben ieder geval blij met mijn keuze want dit is super denk dat we hier flink wat van kunnen verwachten op lgw
Laat die zondag maar enorm vet worden! Maria Sommerville en Index for Working Musik zouden echt top zijn!

Heuj zondag! Ik vind het op plaat wel tof. Al het leuke mag op de zondag doorkomen.
... om vervolgens vast te stellen dat je verreweg het grootste deel van de namen toch niet kan zien? En de mooiste locaties (Pieterskerk, Jacobikerk) hebben op zondag ook geen programma. Dus graag een evenwichtige verdeling over de 4 dagen!

... om vervolgens vast te stellen dat je verreweg het grootste deel van de namen toch niet kan zien? En de mooiste locaties (Pieterskerk, Jacobikerk) hebben op zondag ook geen programma. Dus graag een evenwichtige verdeling over de 4 dagen!
Dat is ook weer zo. Ik gun jullie verder alle prachtige namen van de wereld (zolang ik er geen verschrikkelijke fomo van krijg). Dan kan ik donderdag en vrijdag gewoon in alle rust naar King Gizzard en zaterdag naar een verjaardag.

BATEKOO x Los Angles
Juju ZL
Linn da Quebrada
Mina Galán
Mirands
smother b2b YoungWoman

Curated by Asher Gamedze
The Dwarfs of East Agouza
The Vocal Museum by Masello Motana

Curated by LGW
Ata Kak
?
BHAJAN BHOY performing Summer In St Mary’s
?
Caxtrinho
Combi Magnetron
Daniela Pes x IOSONOUNCANE
?
Devendra Banhart solo
DJ DIE SOON
Djrum
Fatboi Sharif
Forbidden Wizards
Gavina
Geo
Gina Birch
Hania Rani presents Chilling Bambino
Heinali & Andriana-Yaroslava Saienko present Гільдеґарда
Katayoun
KUUNATIC
Lamisi
?
MAHA
Maria Alice
Mclusky
Noise Diva x Sarah Saleh "Neither on the Ground nor in the Sky"
Prostitute
Quinie
rEmPiT g0dDe$$
Skander Jaïbi presents Who Has the Right to Closure?
Sounds of Places: Cremisan Valley
Smerz
Snakeskin
Tonto
Valentina Goncharova presents Every Growing Tree
Yoo Doo Right

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Intressant dat Djrum op de vrijdag staat buiten het programma dat gyrofield heeft geprogrammerd. Misschien toch eerder een live show achtig iets (er staat met drie vinyls)ipv een dj set.

BATEKOO x Los Angles
Juju ZL
Linn da Quebrada
Mina Galán
Mirands
smother b2b YoungWoman

Curated by Asher Gamedze
The Dwarfs of East Agouza
The Vocal Museum by Masello Motana

Curated by LGW
Ata Kak
?
BHAJAN BHOY performing Summer In St Mary’s
?
Caxtrinho
Combi Magnetron
Daniela Pes x IOSONOUNCANE
?
Devendra Banhart solo
DJ DIE SOON
Djrum
Fatboi Sharif
Forbidden Wizards
Gavina
Geo
Gina Birch
Hania Rani presents Chilling Bambino
Heinali & Andriana-Yaroslava Saienko present Гільдеґарда
Katayoun
KUUNATIC
Lamisi
?
MAHA
Maria Alice
Mclusky
Noise Diva x Sarah Saleh "Neither on the Ground nor in the Sky"
Prostitute
Quinie
rEmPiT g0dDe$$
Skander Jaïbi presents Who Has the Right to Closure?
Sounds of Places: Cremisan Valley
Smerz
Snakeskin
Tonto
Valentina Goncharova presents Every Growing Tree
Yoo Doo Right
Op het eerste oog niet heel veel van mijn wensenlijstje, maar soms besef ik me dat later pas weer

Over de vraagtekens:
At the heart of Le Guess Who? is discovery: the act of seeing, finding, and gaining knowledge of something previously unknown to you. Question yourself: how much do you need to know about something to enjoy it? How closely are you listening if you already know what to expect? During each festival day, Le Guess Who? presents a secret performance on one of its main stages. These artists are a surprise, so lean in and listen.

Ik ben er eigenlijk elk jaar maar houd het kopen van een ticket nog even af. Denk alleen dat ik zeker by die gyrofield presents in WAS aanwezig ben.

Benieuwd of ze dan ook die acts weer onzichtbaar maken of dat het gewoon een surprise act is, zoals bij Roadburn
Zover ik het lees het laatste, maar kan natuurlijk ook weer die doos zijn ja. Maar da's productioneel lastiger in verschillende zalen.

• Leuk
Waarderingen: teunajax
Kan echt niet wachten op de doos...

Luister, Hania Rani op die zondag is echt een meesterzet. Voor de rest inderdaad niet echt iets van de wensenlijst, maar goed, je kan niet altijd zes gooien.

Mooie aankodiging weer, zeg! Heel benieuwd naar Djrum, ook Hania Rani stond al op mijn lijstje eens te zien. Smerz ook tof en de Dwars of East Aghouza.

Die zondag wordt wel echt packed nu met Hania Rani en Smerz erbij.

Een beetje afgeleid door de drukte rond Radiohead, maar dit is weer een typische LGW?-drop. Daniela Pes & IOSONOUNCANE, Davendra Banhart, Hania Rani en Smerz zijn zo snel de namen die opvallen, maar verder veel namen die pas op zijn plek vallen als we dichter bij november komen.

Als je toch gitaar herrie wilt mclusky was geweldig in Brussel. Goede gooi wat verwachtte overeenkomsten met de Sonic city namen maar dingen als djurm(geweldige nieuwe plaat) zijn wel heel erg lgw en ga je weinig anders zien buiten een rewire of dekmantel

Denk dat combi, geo en forbidden een Nederlands tof avondje komt in dbs of acu

Prostitute is ook zeker de moeite waard voor een bak herrie, jammer dat ze niet op de zondag staan. Dan hoop ik maar dat ze op Roadburn staan volgend jaar. :)

• Leuk
Waarderingen: teunajax

Users who are viewing this thread