Twee zijn er in mijn bezit. Fingers crossed dat mn zoon mee kan.Tickets voor de vrijdag zijn nu ook uitverkocht.
En mijn god, wat is Le Cri du Caire mooi
Twee zijn er in mijn bezit. Fingers crossed dat mn zoon mee kan.Tickets voor de vrijdag zijn nu ook uitverkocht.
The Smile was ook mijn eerste gedachte toen ik dit zag. 9 November is ook de donderdag toch?Tof concept! Ben vooral heel bang dat dit straks gewoon The Smile blijkt te zijn, terwijl ik alleen een donderdagticket heb.
The Anonymous Project takes place on the opening night of Le Guess Who? 2023, Thursday 9 November at TivoliVredenburgās Grote Zaal. yupThe Smile was ook mijn eerste gedachte toen ik dit zag. 9 November is ook de donderdag toch?
Aangezien je er niet achter zou moeten komen, ook na afloop niet, wie de artiest was, lijkt het me heel stug dat Thom Yorke ook komt invliegen. Maar inderdaad, wel een cool concept met het risico dat je bepaalde artiesten misloopt (wat inderdaad knap vervelend zou zijn).Tof concept! Ben vooral heel bang dat dit straks gewoon The Smile blijkt te zijn, terwijl ik alleen eendonderdagticketzaterdagticket heb.
Staan al wel in TivoliVredenburg een paar weken eerder. Bovendien stonden ze er ik dacht 2 jaar terug nog. Verwacht ze daarom dit keer niet. Vanuit Sonic City zie ik Witch wel doorkomen. Geen Nederlandse data en voldoende ruimte in het schema.Zelfde weekend als LGW, in Belgiƫ. Laat Deerhoof maar komen! Top liveband.
Die show was fijn hĆØVoor wie geen zin heeft in de Pinkpop-livestream: de opname van GOAT op LGW?22 staan online:
![]()
Watch: Goat - Live at Le Guess Who? 2022
Swedish psych outfit Goat perform live at Le Guess Who? 2022 following the release of their latest album 'Oh Death'.leguesswho.com
Ja, mee eens. Als het goed is, is alles na "Additionally" (onder 't kopje van COSMOS) gewoon live en daarboven niet.Moet eerlijk zeggen dat ik die Cosmos films op Le Guess Who nooit bekijk. Als er zoveel goede muziek staat ga ik niet kijken naar iets dat ik thuis ook zou kunnen kijken. Als ik het goed begrijp is alles onder die lijst van instanties en plaatsnamen wel gewoon live op het festival?
| Dag | Aantal artiesten | |
| Donderdag | 14 | |
| Vrijdag | 25 | |
| Zaterdag | 35 | |
| Zondag | 20 | |
| Eindtotaal | 94 |
Ik ken bij elke aankondiging van Le Guess Who? ook minder dan een kwart van alles dat aangekondigd wordt. Bij de helft van dat kwart kom ik er zelf pas achter dat ik het ooit geluisterd heb als ik er een beetje induik. Dan denk ik "oh ja verrek, dat was die Iraanse artiest met die toffe drone plaat die ik twee jaar geleden een keer geluisterd heb". Bij festivals als BKS en DTRH ken ik meestal 90% van wat er aangekondigd wordt, dus LGW is ook voor mij vrij intimiderend; voor iedereen denk ik.Hi all, vraagje. Zelf ben ik nog niet eerder naar Le Guess Who geweest en overweeg nu een dagkaart te kopen (wrs zaterdag, anders ticketswap). Sinds een jaar of twee veel meer met muziek, concerten en festivals bezig, en ondanks dat ik nu al wat aardig artiesten heb leren kennen moet ik toch bekennen dat intimiderend weinig namen van Le Guess Who mij bekend voor komen. En op dit forum lijken jullie wel bekend met de artiesten (super gaaf!). Wel hou ik er heel erg van om op een festival zoals DTRH lekker rond te lopen en tegen bandjes aan te lopen. Is dit dan een goed festival om een kans te geven? En tips hoe je dan het beste hier rond kan struinen, zeker gezien de vele locaties?
edit: en is dit 70 euro waard als je bijna geen artiesten kent?