Le Guess Who? 2023

💫We’re thrilled to announce Heba Kadry, Nala Sinephro, Slauson Malone 1 and Stereolab as guest curators for Le Guess Who? 2023!

Today, we reveal their complete curated programs + the initial artists for the general program of #LGW23 ⟶ leguesswho.com/lineup

4-Day Festival Passes (a very limited amount remain) and Day Tickets will go on sale on Friday 26 May, at 11AM CEST ⟶ leguesswho.com/tickets

• Confetti
Waarderingen: Processierups
Eerste namen zijn bekend. Heba Kadry, Nala Sinephro, Slauson Malone 1 en Stereolab (!) zijn gastcuratoren.

En ja, Jonny Greenwood staat er ook!!

image.png

• Wow
Waarderingen: Thisso en Lion
Dikke lineup hoor. Veel lekker snoepgoed op het eerste zicht.

Dan is iets uitgebreider...
Backxwash is dus fantastisch. Leuk dat die terugkomt naar Nederland!
Geen idee wat we inderdaad van Black Midi moeten verwachten, maar het klinkt wel vet.
Bombino is altijd goed.
Dudu Tassa & Jonny Greenwood is een fantastische boeking.
Irreversible Entanglements is lekker.
Model/Actriz is leuk.
Mong Tong 夢東 is echt een heel fijne boeking!

En uiteraard veel te veel dat ik nog niet ken, maar dit is al best hoopvol! Eerlijk gebied me te zeggen dat ik alle curators niet ken...

Heel blij met deze namen! Dit wordt mijn eerste keer een heel weekend LGW. Weten jullie of ze meestal in een keer de hele line up bekendmaken of komen er op een later moment nog meer namen bij? Ik vroeg me ook af hoe snel de weekendkaarten vrijdag zullen uitverkopen en dus hoe snel je er bij moet zijn?

Heel blij met deze namen! Dit wordt mijn eerste keer een heel weekend LGW. Weten jullie of ze meestal in een keer de hele line up bekendmaken of komen er op een later moment nog meer namen bij? Ik vroeg me ook af hoe snel de weekendkaarten vrijdag zullen uitverkopen en dus hoe snel je er bij moet zijn?
Het zou mij niet verbazen als het direct uitverkoopt....

• Leuk
Waarderingen: Marin
Komen nog namen bij

Denk dat je gewoon meteen je kaarten moet kopen. Zeker de weekendkaarten worden snel verkocht en er zijn er al een hoop verkocht.

• Leuk
Waarderingen: Marin
Thanks! Ik heb zelf mijn weekendticket al binnen maar mijn vriendin (waarmee ik naar het festival ga) heeft nog geen tickets dus fingers crossed dat het lukt:)

Ziet er op het eerste oogopslag erg goed uit, voor de drukte fijn dat de Greenwood op de eerste en Stereolab op de laatste staat.

Users who are viewing this thread