Jera on Air 2025

Ook Festileaks zal dit weekend aanwezig zijn op Jera!

Wat zijn jullie must-sees?
Ik ga enkel zaterdag dus hierbij mijn top 7 (of 8):

- Turnstile: volg een beetje de hype, maar moet er precies nog wat inkomen… vind het laatste album zowat 50/50, sommige nummers lijken me meer ‘pop’ dan hardcore.

- Knocked Loose: stevige hardcore, en zoals al vaker gezegd: speciale vocals (waar ik wel fan van ben).

- Refused: laatste tour dus wil ze wel eens zien ook al ben ik niet echt bekend met hen.

- Evergreen Terrace: vervanger van H2O die ik graag wou zien maar zeker geen slechte vervanger!

- Good Riddance: nog nooit gezien en als punkrock-fan staat deze zeker op mijn lijstje!

- Stick To Your Guns: laatste album vind ik wel echt vet!

- Thrice: vorig jaar pas in Trix gezien met hun ‘artist in the ambulance tour’ maar zeker een must-see(-again).

- Mad Caddies: altijd wel leuk, maar soms ook wat te veel ska naar mijn goesting.

Overigens ook mijn 1e keer JOA dus ben benieuwd!

Om het dan bij 7 te houden

Pendulum, Turnstile, Fat dog (rip want Turnstile gaat wel voor 🥲), Deafheaven, Landmvrks, Creeper, BUG - op Paaspop gingen de raarste verhalen rond dus erg benieuwd
Bijzonder, ik vond BUG op Sniester echt niet om aan te zien/horen.

• Leuk
Waarderingen: Lawaaipapegaai
De ticketverkoop op Ticketswap is een stuk minder booming dan andere jaren, veel minder verloop of bijzonder lage prijzen.

Bijzonder, ik vond BUG op Sniester echt niet om aan te zien/horen.
Op Paaspop werd verteld dat de glazen uit de kasten trilden doordat iedereen ging springen, geen idee of het echt waar was maar daarom wel benieuwd. Als het niks is ben ik snel genoeg weer bij Model/Actriz

Mijn 'must-sees' (ik ga alleen zaterdag):
Turnstile, Knocked Loose, High Vis, Model/Actriz, Deafheaven. De rest bepaal ik wel ter plekke.

Donderdag
Bony macaroni
Hot milk
Alien any farm
Bullet for My Valentine

Vrijdag
Sparekids
Call it off
Sing along riot
Nothing more
Punk Rock Factory
Yellowcard

Zaterdag
State Power
Dead by April
Bad nerves
Smash into pieces
Pvris
John Coffey
Zebrahead
Turnstile

Het weer… wat wordt het nu? De ene website geeft een mooie dag, de ander 19mm regen…
Heel verwarrend dat ze allemaal wat anders aangeven ja 😅 Ik zie het morgen wel. Dit jaar voor het eerst op Center Parcs dus zal er sowieso niet heel veel last van hebben. Hopen dat de rij voor het bandje een beetje opschiet en geen 2023 taferelen.

Heel verwarrend dat ze allemaal wat anders aangeven ja 😅 Ik zie het morgen wel. Dit jaar voor het eerst op Center Parcs dus zal er sowieso niet heel veel last van hebben. Hopen dat de rij voor het bandje een beetje opschiet en geen 2023 taferelen.
Zit ook op Cneter Parcs trouwens!
Vorig jaar was er geen rij aan de ingang, dus probleem opgelost. Heb goeie hoop erin.

Zit ook op Cneter Parcs trouwens!
Vorig jaar was er geen rij aan de ingang, dus probleem opgelost. Heb goeie hoop erin.
Vorig jaar ging het heel smooth inderdaad. Het lijkt er nu op dat het de komende uren nog regent, maar 's middags en 's avonds droog blijft, dus dat zou top zijn!

Misschien wat random, maar ik ga een heel weekend jera. Alleen vandaag niet, ik sta dan bij Linkin Park. Ik rijd vanavond uit Arnhem direct door naar joa. Als er nog mensen zijn die hetzelfde plan hebben, je mag meerijden! Stuur maar een DM.

• Leuk
Waarderingen: timbo en Loek123

Users who are viewing this thread