Jera on Air 2025

Guilt trip was weer erg dik gister zeg! En Teen Mortgage, lekkere rammel, geen gezeik, bijzonder chaotische pit.
Leuk om die Pit van boven te zien, goed mee vermaakt. Zanger van Stray to the Path kwam ook even een kijkje nemen en met een big smile filmpjes maken.

Iemand nog iets meegekregen van Landmvrks?
Die zouden op 26 juni hun Nederlandse show aankondigen, die gaat plaatsvinden op 17 december maar de locatie was nog onbekend.
Ben benieuwd of er op Jera nog iets over gezegd is, kan er online niks over vinden

Iemand nog iets meegekregen van Landmvrks?
Die zouden op 26 juni hun Nederlandse show aankondigen, die gaat plaatsvinden op 17 december maar de locatie was nog onbekend.
Ben benieuwd of er op Jera nog iets over gezegd is, kan er online niks over vinden

• Geweldig
Waarderingen: Loek123
Fucking Turnstile. Al vanaf midden jaren 90 fervent hardcore liefhebber en muzikant. Genoeg grootheden gezien, maar wat Turnstile anno 2025 neerzet is next level.
Via Turnstile ben ik overgehaald om een kaartje te kopen voor dit weekend. Heb zoveel nieuws ontdekt en zie in dat er nog zoveel te ontdekken valt. Hoop dat meerdere via Turnstile een soortgelijk pad kunnen volgen

• Leuk
Waarderingen: jarne en Mark's Kal
die parking af geraken is toch een domper op de anders prachtige dag! Op drie kwartier al 10 meter opgeschoven

Turnstile is inderdaad next level. Die gaan een grote stap maken. Ook ontzettend veel verkochte merchandise. Mijn absolute nummer 1 van het weekend. Hopelijk morgen een langere recensie.

Turnstile was inderdaad next level en by far het beste van de zaterdag wat mij betreft. Maar jezus, Model/Actriz. Misschien muzikaal een vreemde eend in de bijt en geplaatst in het kleinste tentje en nog niet eens vol. Maar wat was dat beestachtig goed zeg! Absoluut mijn nummer 2. En dan Deafheaven (toch maar verkozen boven Poppy). En blij, want wat ging dat los. Dat kon ook goed in die tent. En wat waren ze goed en zuiver. Zanger ook top! Mijn nummer 3 van de zaterdag.

• Leuk
Waarderingen: @Marc en fred alweer..
M'n allereerste JOA-ervaring zit er ook op.
Vrijdagavond aangekomen op de crewcamping en na n slechte nacht al vroeg wakker en gezellig eieren gebakken voor de tent.
Om 11u begon onze bardienst in Vulture, lekker gewerkt met n leuk team.
Va een uur of 5 het festival zelf bezocht.
Moet eerlijk zeggen dat het niet echt mijn genre muziek is en ik ben er ook niet zo bekend mee, maar ik heb me evengoed prima vermaakt!
Oa bij Green Lizard (jeugdsentiment), Model/Actriz, High Vis, Drukwerk (wat een enthousiast publiek) en Denzel Curry.
Turnstile klonk fantastisch, helaas maar een kwartiertje gezien, de vermoeidheid sloeg toe en de bob wilde naar huis...

Een ontzettend leuke dag gehad, er hangt een erg prettige sfeer met fijne mensen, dus wie weet volgend jaar weer!

• Leuk
Waarderingen: @Marc en won666
Vainstream and Impericon Festivals in Germany have confirmed Rise Against for 2026. They're also a hot candidate for Jera on Air.

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Weer een beetje geland na 3 dagen Jera.

Top dagen gehad! Gelukkig weinig last gehad van de dingen die hier werden benoemd, wel jammer om te horen dat mensen die mindere dingen ervaren.

Helaas ging ik tijdens Turnstile door m'n knie en heb ik een groot deel van het optreden moeten missen. Wel enorm dankbaar voor alle mensen van de EHBO en backstage crew, super geholpen door hen!

Ongeveer 34 bands gezien over het weekend verspreid, kleine top 3 per dag:

Donderdag:
1. The Ghost Inside
2. letlive.
3. Trophy Eyes

Vrijdag:
1. Pendulum
2. Landmvrks(was nummer 1 geweest zonder de technische problemen)
3. Stray From The Path

Zaterdag:
1. High Vis
2. Stick To Your Guns
3. Knocked Loose
(Turnstile had hier ongetwijfeld ingestaan als ik het hele optreden had kunnen zien.)

Model/Actriz was met nog wat beter publiek en geluid ook top 3 geweest. Deafheaven ging ook dwars door je ziel heen. High Vis top. Eigenlijk gewoon een prachtige dag gisteren.

• Leuk
Waarderingen: Lawaaipapegaai

Users who are viewing this thread