Jera on Air 2025

Ticket voor de zaterdag is binnen! Ik ben een Jera groentje dus ben heel erg benieuwd :)
Vooral het ticket gekocht om Turnstile, Knocked Loose, High Vis, Denzel Curry en Deafheaven te zien

We nog een vraagje: Bovenstaande acts spelen allemaal direct na elkaar, niet heel chill maar het is niet anders. Hoe is het een beetje qua drukte als je bij de start van het concert de Eagle binnen loopt? Is het bomvol of wel te doen? Kan me voorstellen dat gezien de populariteit Turnstile en Knocked Loose flink druk zullen worden.

Omdat we niet meer thuis kunnen komen willen we ook nachtje op de camping verblijven. Helaas is dat meteen 40 euro pp wel. Controleren ze hier streng op? Bij BKS weet ik dat je volgens mij prima zonder camping ticket zou kunnen overnachten daar in theorie (mits iemand anders een tent voor je opzet)

Thanks alvast, zin in!
1 minuten voor het concert binnenwandelen en je staat direct aan de moshpit, dus daar moet je je niet veel zorgen over maken. Enkel Sum41 was de afgelopen edities eens erg druk, de andere concerten geraakte ik direct makkelijk vooraan.

• Leuk
Waarderingen: @Marc en Lowlandicus
Welke acts mogen we niet missen dit weekend?
Ik ga voor Fidlar, Landmvrks, Sex Pistols (of dus Guilt Trip, maar vaker gezien), Teen Mortgage, Model/Actriz en het drieluik Knocked Loose, Denzel Curry en Turnstile. Nederlandse pop punk helden van Call it Off ook ff bekijken!

Natuurlijk veel meer moois te zien, echt drukke dagen, heerlijk.

Ben benieuwd naar Creeper en Nothing More. Die staan al jaren met een paar nummers in mijn afspeellijsten, maar ben er nooit verder ingedoken dus laat mij graag verassen.

Dead Poet Society vond ik vorig jaar op Lowlands wat tegenvallen, maar ik stond ook helemaal achteraan in een publiek wat niet zo met de muziek bezig was. Geef ze graag een nieuwe kans.

High Vis wordt ook top. Polaris is publiekstrekken op de recente festivals. The Ghost Inside zal de tent wel afbreken. Pendulum, geen verdere uitleg nodig.
ik kan blijven doorgaan.

Newbie vraagje. Als we donderdag rond 14-15 uur aankomen, kunnen we dan nog makkelijk 4 tentjes bij elkaar plaatsen?

Newbie vraagje. Als we donderdag rond 14-15 uur aankomen, kunnen we dan nog makkelijk 4 tentjes bij elkaar plaatsen?
Lijkt me wel. Er zal zeker nog voldoende plaats zijn. Mogelijks iets verder wandelen, maar dan nog altijd niet ver, 100-200 meter ofzo om tot het eind van de camping te geraken.

• Leuk
Waarderingen: MarkvD
Lijkt me wel. Er zal zeker nog voldoende plaats zijn. Mogelijks iets verder wandelen, maar dan nog altijd niet ver, 100-200 meter ofzo om tot het eind van de camping te geraken.
Ah top. Was niet van plan overdag tussendoor naar de camping te gaan, dus dan maakt die 200m ook niks uit

Ah top. Was niet van plan overdag tussendoor naar de camping te gaan, dus dan maakt die 200m ook niks uit
Mijn vrienden en ik zijn juist hierdoor gigantische fan van Jera. Van de camping tot in de mosh pit wandel je misschien 5 minuten. Ken geen enkel Festival waar jezelf verplaatsen zo vlot verloopt.

Trouwens ook nooit plaats te kort op de camping en zonder zo'n dom lint systeem!

• Leuk
Waarderingen: MarkvD
Zijn er al veel genoemd dus ik zal nog wat aanvullend (de wat onbekendere namen). House of Protection is ook een groot gekkenhuis, Teen Mortgage is ook heel vet en dat in de Sparrow wordt helemaal afgebroken, Bad Nerves ook een sterke band gaan zeker nog groeien, Vergeet om 21:00 uur op zaterdag ook geen kijkje te gaan nemen bij BUG in de Raven hebben op Paaspop letterlijk een stage gesloopt.

Het terrein lag er gisteravond goed bij!
Er mag voor donderdag wel nog wat regen vallen want anders wordt het stofhappen...
Krijg helaas geen foto's geupload...

Het terrein lag er gisteravond goed bij!
Er mag voor donderdag wel nog wat regen vallen want anders wordt het stofhappen...
Krijg helaas geen foto's geupload...
Was op Graspop al droog, zal gelijkaardig zijn. Voorlopig wordt er wel regen verwacht… afwachten hoeveel.

Bij Jera gaan ze nu al geld vragen voor wifi… goedkoper om een esim voor een weekend aan te schaffen lijkt me, mocht het nodig zijn.

Weten jullie hoe het zit met de parkeerkosten? Ik lees dat een parkeerticket 30 euro kost. Deze is dan voor alle dagen geldig. Hoe zit het als je alleen zaterdag komt? Is het dan goedkoper of moet je nog steeds 30 euro betalen?

Weten jullie hoe het zit met de parkeerkosten? Ik lees dat een parkeerticket 30 euro kost. Deze is dan voor alle dagen geldig. Hoe zit het als je alleen zaterdag komt? Is het dan goedkoper of moet je nog steeds 30 euro betalen?
Jep, ook voor een dag kost dit je gewoon 30 euro. Je zou nog op ticketswap kunnen kijken.

Users who are viewing this thread