Ik heb een ticket gekocht voor ...

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Ik vermoed dat ze eerst zoveel mogelijk de plaatsen die niemand koopt eruit willen hebben voordat ze die plattegrond naar buiten gooien.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Plattegrond is bij Nightwish nu wél beschikbaar overigens. En damn dat is vrij hard gegaan.

Nick Cave via Bozar werkt nu ook. Dus voor de mensen die tickets zoeken voor Brussel: Sla uw slag!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.519
10.904
Afzetters dus. Al was dat natuurlijk al een tijdje bekend. Maar zitten ze nu niet met een omgekeerd probleem? Dat ze nu bijvoorbeeld de tweede ring niet weg krijgen gewerkt.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.519
10.904
Plattegrond is bij Nightwish nu wél beschikbaar overigens. En damn dat is vrij hard gegaan.

Nick Cave via Bozar werkt nu ook. Dus voor de mensen die tickets zoeken voor Brussel: Sla uw slag!

Godsamme. Kwam ik nog aanzetten met m'n "Het gaat toch geen storm lopen." Kijken wie er nu lacht.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Gezien de snelheid van de verkoop: Toch maar Nightwish kaarten gehaald. Zin an. Nu nog even wachten. :p
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
Gezien de snelheid van de verkoop: Toch maar Nightwish kaarten gehaald. Zin an. Nu nog even wachten.
1f61b.svg
spine-957249_960_720.png


;)

Ik wil ook heel graag... maar ja duurt nog zo lang. Tegen die tijd lig ik misschien al lang onder de grond.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.175
2.996
Mijn najaar krijgt ook vorm:
- 06/09: Eli Keszler + Maria Somerville (nocturneconcert) - Botanique, Brussel
- 04/10: Nuits Sonores: Bozar Takeover - BOZAR, Brussel
- 08/10: King Gizzard & The Lizard Wizard - AB, Brussel
- 25/10: Peggy Gou - Kompass, Gent
- 09/11: Half Alive - AB Club, Brussel
- 11/11: James Blake - Cirque Royal, Brussel
- 13/12: Clairo - Botanique, Brussel

Ik besef nu pas dat ik nogal veel naar Brussel ga moeten.
Verder overweeg ik nog dingen als Kate Tempest, Little Simz, Babe Rainbow, Pond, Girl in red, Sigrid en Balthazar.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
Gehele eerste ring is nu bijna weg. Ik ben blij met mijn kaarten.
1f609.svg
1f600.svg

Nou.. dat had ik ook niet verwacht. Ik doe er niet aan mee. Mogeljjk over paar maanden als er nog wat over is. Verder gok ik op een mooie set op Graspop.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.915
8.556
+ Little Simz - AB (29 september
Björk - Vorst (13 november)
Big Thief - AB (5 maart)
+ Nick Cave - Bozar (30 januari) (te danken aan geweldige FL'ers Jos en Visdave34)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
Heb wel het idee dat er dit jaar weinig grote schows meer zijn in het najaar? Dit is mijn voorlopige programma
13 September - Magnapop @ Gebouw T, Bergen op Zoom
14 September - Breda Barst (voornamelijk voor Goose) @ Breda
09 oktober - Magdrugda @ 013 Tilburg
11 oktober - Brad Paisley @ 013 Tilburg
07-10 november - Le Guess Who? Utrecht
18 november - The Waterboys @ 013 Tilburg
19 november - Vampire Weekend @ AFAS Live
28 november - GWAR + Voivod + Childrain @ 013 Tilburg
12 december - Sonata Artica + Edge Of Paradise + Temple Balls @ 013 Tilburg
19 januari - Arno @ Mezz Breda
27 januari - Nick Cave Conversation @ Muzikegebouw Eindhoven
15 februari - A State Of Trance Festival 950 @ Jaarbeurs Utrecht
17 februari - Baby Metal @ 013 Tilburg
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.519
10.904
Heb wel het idee dat er dit jaar weinig grote schows meer zijn in het najaar?

Klopt wel aardig. New Order, Marillion, Volbeat en Madness en dan heb je het ongeveer wel. 'Grote namen' maar niet hele grote namen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
Indiaantje89 wrote:
Heb wel het idee dat er dit jaar weinig grote schows meer zijn in het najaar?

Klopt wel aardig. New Order, Marillion, Volbeat en Madness en dan heb je het ongeveer wel. ‘Grote namen’ maar niet hele grote namen.
Nouja ik zit zo'n ZiggoDome te bekijken. Valt me ook aan dat er veel namen staan die in mijn optiek niet echt ZiggoDome waardig zijn.

Cher, Khalid, Miachel Bubblé, The World of Hans Zimmer (zonder Hans Zimmer), Dropkick Murphys, Liam Gallagher, Lana Del Rey (ja ondanks het nieuw album), Duncan Laurence, Gregory Porter ... voor mij allemaal veel meer AFAS live namen. Nightwish eigenlijk ook.

En ook ontzettend veel zooi er tussen: Ziggo F1 Live, De Lama's, WWE Live, Chantals Pyama Party, Het Muziekfeest van Het Jaar, Horecafeest van het Jaar, Nikkie In Concert, The Christmas Show, Grootste Feestcafé van Nederland, Barney Dome, Blue Planet II, Avond van de Filmmuziek etc.

Het zal wel aan mij liggen, en vast zal ik bij sommige dingen de plank volledig misslaan. Maar ZiggoDome, er mogen best wat grotere muziek namen weer komen hoor ;).
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
WWE zooi? Spoel je mond met zeep. :wink:
Die shows zijn fantastisch. Afas is te klein voor ze.

Lana, Nightwish en Liam horen ook zeker allen in de Ziggo Dome.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
WWE zooi? Spoel je mond met zeep.
1f609.svg

Die shows zijn fantastisch. Afas is te klein voor ze.

Lana, Nightwish en Liam horen ook zeker allen in de Ziggo Dome.
Haha sorry, ik ben ook WWE fan (al hoe wel het niet meer zo tof is als vroeger). In Nederland ook ja? Ben er ooit al een keer geweest in ZiggoDome en dat was toen wel erg saai. Leeft totaal niet in NL.

Liam vertekend misschien mijn beeld omdat hij in de tent op Pinkpop stond (toegeven, voor zijn album en zonder lading weekend Britten), Nightwish zal vast wel enige hype zijn met die tv programmas, maar anders loopt NL daar ook niet super warm voor. Lana... tsja ik zie dat nog niet helemaal. Misschien word ik ook een oude lul wat dat betreft. Het valt me gewoon op dat er weinig grote artiesten staan.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Shows zijn zeker de moeite waard. Sfeer zit er de laatste tijd in Nederland ook veel beter in. Aanrader even te bezoeken. Tegen die tijd kun je er voor 30 euro wel heen.

Nightwish vorige show in Ziggo (2018) was uitverkocht.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Alleen nog staanplaatsen voor Nightwish inmiddels.
Gaat echt sneller dan verwacht.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.096
319
Liam vertekend misschien mijn beeld omdat hij in de tent op Pinkpop stond (toegeven, voor zijn album en zonder lading weekend Britten)

Heb voor Beady Eye in 2014 op de dag zelf nog een ticket voor Paradiso kunnen kopen, dat was toen niet of nauwelijks uitverkocht. Liam zijn populariteit was in die jaren gewoon veel minder, na de afsplitsing van eerst Oasis en later van Beady Eye. Maar hij heeft toch altijd wel gezorgd dat de spotlights op hem bleven, mede door de Supersonicdocumentaire (aanrader), de altijd voor headlines zorgende ruzies met z'n broer, het toevoegen van Oasisklassiekers aan de setlist en zijn bijdrage aan One Love Manchester. Met als gevolg dat meer mensen hem nu blijkbaar wel willen zien. Voor Noel min of meer hetzelfde, stond in 2011 solo in de Melkweg.

Concert zelf was overigens zeer vermakelijk: https://oor.nl/concerten/liam_houdt_de_gemoederen_in_paradiso_bezig/

Valt me ook aan dat er veel namen staan die in mijn optiek niet echt ZiggoDome waardig zijn.

Je kunt overigens van veel acts zeggen dat ze de afgelopen jaren in een grotere zaal terecht komen. Acts die je in de Ziggo Dome zou verwachten staan nu in het Goffertpark, de Arena of in Den Haag. En dan schuiven sommigen die je in de AFAS zou verwachten door naar de Ziggo. Met een vroegere voorverkoop lukt dat blijkbaar prima.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken