Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hopelijk kan ik vrijdag nog Nick Cave aan bovenstaand lijstje toevoegen. Nick Cave op 15 minuten lopen van mijn huis, daar moet ik toch wel bij zijn ;-)
2-2 Massive Attack in AFAS
8-2 Shellac & Cocaine Piss in Doornroosje
23-2 Madrugada in Doornroosje
11-4 Idles in Doornroosje
5/7-7 Down The Rabbit Hole
13-7 Luwten in St Stevenskerk
16/18-8 Lowlands
26-9 Drab Majesty in Merleyn
23-10 Kate Tempest in Paradiso
1-12 Whispering Sons in Doornroosje
6-12 Dawn Landes in Lutherse Kerk
+ 28-1 Nick Cave in Vereeniging
7-2 Arno in Doornroosje
Als het net zo is zoals in Tivoli dan maken de plekken niet uit. Wij zaten daar echt nokje, ver weg, maar Cave weet het zo intiem te maken (komt naar je toe, laat je naar hem komen) dat vrijwel iedereen goede plekken heeft. :wink:
Veel plezier! Jullie gaan een fantastische avond tegemoet.
Als het net zo is zoals in Tivoli dan maken de plekken niet uit. Wij zaten daar echt nokje, ver weg, maar Cave weet het zo intiem te maken (komt naar je toe, laat je naar hem komen) dat vrijwel iedereen goede plekken heeft.
Veel plezier! Jullie gaan een fantastische avond tegemoet.
Ik zat dus ook te kijken. Denk ook daarom dat het nog niet zo'n storm zal lopen.
Heb weer hetzelfde probleem als met Slipknot (dat overigens dezelfde dag als Nick Cave is). Kaarten zijn weer niet beschikbaar op de plek die ik wil hebben, maar als de zaalplattegrond bekend is, zullen die plekken wel beschikbaar zijn. Oftewel, ik wacht ook nog even. Stelletje afzetters.
Is irritant hé! Meerdere malen puur uit ongeduld dan kaarten gekocht voor plekjes die ik later weer kon verSwappen wanneer de zaalplattegrond wel bekend was.
Ik brand me er niet meer aan.
Ongelooflijk, joh. Heb bij Slipknot die kaarten uit ongeduld gekocht, maar ik zie dat er nu weer goedkopere tickets verkrijgbaar zijn. Maar goed, nu zit ik redelijk dicht bij jou, dus dat verzacht de pijn al wat.
Gelijk heb je ook. Waarom wordt die plattegrond niet gewoon gelijk bekendgemaakt?