Ik heb een ticket gekocht voor ...

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.345
1.797
Hopelijk kan ik vrijdag nog Nick Cave aan bovenstaand lijstje toevoegen. Nick Cave op 15 minuten lopen van mijn huis, daar moet ik toch wel bij zijn ;-)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.345
1.797
Nick Cave in de pocket. Geen frontrow waar ik op hoopte, wel tweede rij.

Maar werkelijk alles hing vast. Site van doornroosje is nog steeds niet bereikbaar. Maar goed, het geld is afgeschreven dus het zal wel kloppen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.345
1.797
2-2 Massive Attack in AFAS
8-2 Shellac & Cocaine Piss in Doornroosje
23-2 Madrugada in Doornroosje
11-4 Idles in Doornroosje
5/7-7 Down The Rabbit Hole
13-7 Luwten in St Stevenskerk
16/18-8 Lowlands
26-9 Drab Majesty in Merleyn
23-10 Kate Tempest in Paradiso
1-12 Whispering Sons in Doornroosje
6-12 Dawn Landes in Lutherse Kerk
+ 28-1 Nick Cave in Vereeniging
7-2 Arno in Doornroosje
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.345
1.797
Hoe weet je dat dan? Site ligt er compleet uit. Sociale media of iets dergelijks?
Wel ontzettend lekker dat je een kaartje hebt weten te bemachtigen.

Melding op site toen ik er weer doorheen kwam...

Ja heerlijk vooruitzicht. Echt blij mee. Vijfde keer naar Nick Cave!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.481
6.150
Als het net zo is zoals in Tivoli dan maken de plekken niet uit. Wij zaten daar echt nokje, ver weg, maar Cave weet het zo intiem te maken (komt naar je toe, laat je naar hem komen) dat vrijwel iedereen goede plekken heeft. :wink:

Veel plezier! Jullie gaan een fantastische avond tegemoet.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.345
1.797
Dat had ik eerder moeten zeggen.. aanwezig. Geen super plekken

Mooi zo!

Wij zitten op rij 16, dus ik ben helemaal in mijn nopjes. Maar zelden zo'n snelle verkoop meegemaakt. 5 voor 11 lag de site al plat.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.044
Als het net zo is zoals in Tivoli dan maken de plekken niet uit. Wij zaten daar echt nokje, ver weg, maar Cave weet het zo intiem te maken (komt naar je toe, laat je naar hem komen) dat vrijwel iedereen goede plekken heeft.
1f609.svg


Veel plezier! Jullie gaan een fantastische avond tegemoet.
Dank,

Moettie komme dan jonguh! (zo ver zitten we toch niet van Maaskaantje vandaan, dus het kan).
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.481
6.150
Heb even gekeken maar er is geen zaalplattegrond en ik vind het eigenlijk ook veel te vroeg.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.576
11.129
Heb even gekeken maar er is geen zaalplattegrond en ik vind het eigenlijk ook veel te vroeg.

Ik zat dus ook te kijken. Denk ook daarom dat het nog niet zo'n storm zal lopen.
Heb weer hetzelfde probleem als met Slipknot (dat overigens dezelfde dag als Nick Cave is). Kaarten zijn weer niet beschikbaar op de plek die ik wil hebben, maar als de zaalplattegrond bekend is, zullen die plekken wel beschikbaar zijn. Oftewel, ik wacht ook nog even. Stelletje afzetters.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.481
6.150
Is irritant hé! Meerdere malen puur uit ongeduld dan kaarten gekocht voor plekjes die ik later weer kon verSwappen wanneer de zaalplattegrond wel bekend was.
Ik brand me er niet meer aan.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.576
11.129
Ongelooflijk, joh. Heb bij Slipknot die kaarten uit ongeduld gekocht, maar ik zie dat er nu weer goedkopere tickets verkrijgbaar zijn. Maar goed, nu zit ik redelijk dicht bij jou, dus dat verzacht de pijn al wat.
Gelijk heb je ook. Waarom wordt die plattegrond niet gewoon gelijk bekendgemaakt?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken