Ik heb een ticket gekocht voor ...

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum
Yannick wrote:
30-09 Moderat (vind niet echt iemand)

Gewoon alleen gaan. Eerste paar keer voel je je misschien wat ongemakkelijk, maar ik kan er nu eigenlijk juist van genieten omdat je nergens rekening mee hoeft te houden.

Ga meestal wel met één of meedere vrienden, maar alleen naar een concert gaan heb ik ook al enkele keren gedaan en dat is inderdaad wel eens tof om mee te doen. Zelf ook één keer alleen naar Pukkelpop gegaan.

Ook een keer 4 dagen Werchter met alleen m'n tweelingbroer erbij. Was een rare maar best wel aangename ervaring.

MRMantel wrote:
Yannick wrote:
30-09 Moderat (vind niet echt iemand)

Gewoon alleen gaan. Eerste paar keer voel je je misschien wat ongemakkelijk, maar ik kan er nu eigenlijk juist van genieten omdat je nergens rekening mee hoeft te houden.

Ga meestal wel met één of meedere vrienden, maar alleen naar een concert gaan heb ik ook al enkele keren gedaan en dat is inderdaad wel eens tof om mee te doen. Zelf ook één keer alleen naar Pukkelpop gegaan.

Ook een keer 4 dagen Werchter met alleen m’n tweelingbroer erbij. Was een rare maar best wel aangename ervaring.

Alleen ergens heen, imo best oké hoor.
Niemand die tijdens concert tegen je aan staat te kletsen, gewoon lekker genieten. Als er niet gekletst wordt bij rust momenten, dan wordt het ook meteen zo rare situatie.
Zeker bij festivals is alleen gaan uitstekend, je hoeft je spoorboekje niet af te stemmen op wensen van andere.
Gewoon lekker doen waar je zin in hebt...

Ga denk ik helft van de tijd solo naar concerten. Zijn altijd leuke avonden hoor, zie ze ook als traktaties voor mezelf. Het is prettig, lekker makkelijk en en ik maak best nog wel vaak contact met mensen naast me. ;)

Alleen naar een concert heb ik pas 1x gedaan en vond ik toch wat ongemakkelijk, vooral omdat je helemaal niks te doen hebt als het optreden nog niet bezig is. Maar als je ergens graag heen wil, moet het natuurlijk geen belemmering zijn als er niemand mee wil. Gewoon alleen gaan, anders krijg je spijt dat je niet geweest bent!

OT: Morgen nog Festileaksvolk te vinden bij White Lung (indiestad)?? John misschien? Ivo en ik gaan sowieso!!

Ik ga tegenwoordig bijna altijd alleen naar concerten toe. Best relaxt eigenlijk.

John misschien?
Ik denk het niet. Of is het echt de moeite waard? Ik ben wel volgende week bij (the) Melvins.

Alleen naar een concert heb ik pas 1x gedaan en vond ik toch wat ongemakkelijk, vooral omdat je helemaal niks te doen hebt als het optreden nog niet bezig is. Maar als je ergens graag heen wil, moet het natuurlijk geen belemmering zijn als er niemand mee wil. Gewoon alleen gaan, anders krijg je spijt dat je niet geweest bent!

Ben ik het helemaal mee eens, ik ben tot nu toe alleen nog Tallest Man On Earth in m'n eentje geweest.

Bwah ongemakkelijk is als je het dat zelf maakt. En ter verveling hang ik meestal hier rond voordat een concert begint ;). Nu op PS heb ik gewoon een boek mee, voor de schaarse loze momenten.

Ga ook regelmatig alleen naar concerten, vind het totaal niet ongemakkelijk. Ik kom er toch voornamelijk om naar een band te kijken en niet om te ouwehoeren.

Al moet ik zeggen dat mijn vriendin wel vaak meegaat naar concerten, ook al is niet alles haar smaak. In ruil daarvoor ga ik dan wel eens mee naar Kensington of Imagine Dragons ofzo.

Bwah ongemakkelijk is als je het dat zelf maakt. En ter verveling hang ik meestal hier rond voordat een concert begint ;). Nu op PS heb ik gewoon een boek mee, voor de schaarse loze momenten.

Haha, neem je een boek mee? Dat is iets wat ik niet zo snel zou doen.

Ik ga niet vaak alleen naar concerten, maar als ik het doe is het niet ongemakkelijk. Een beetje met de random mensen om je heen kletsen is altijd leuk en anders blader ik festileaks op mijn telefoon door tot het optreden begint ;). Alleen naar een festival zou ik trouwens niet doen, maar ik ben wel vaak genoeg naar een andere band gegaan terwijl niemand meeging. Elkaar terug vinden is alleen dan altijd weer een ding.

Alleen naar een festival zou ik trouwens niet doen, maar ik ben wel vaak genoeg naar een andere band gegaan terwijl niemand meeging. Elkaar terug vinden is alleen dan altijd weer een ding.

Vind je? Ik zou ook niet alleen naar een festival gaan, maar vaak loop ik toch de halve dag alleen rond op zo'n festival. Veel fijner om op je eigen tempo het een en ander te kunnen bekijken en elkaar terugvinden komt uiteindelijk ooit wel weer een keer goed, al is het pas bij de tent. Zit er dit jaar alleen niet echt in helaas, want naar Best Kept Secret ga ik alleen met m'n vriendin dus dan blijven we wel samen rondlopen en het programma van Down the Rabbit Hole vind ik nou niet boeiend genoeg om alleen de hele dag naar optredens te gaan. Jammer, jammer.

Brian wrote:
Alleen naar een festival zou ik trouwens niet doen, maar ik ben wel vaak genoeg naar een andere band gegaan terwijl niemand meeging. Elkaar terug vinden is alleen dan altijd weer een ding.

Vind je? Ik zou ook niet alleen naar een festival gaan, maar vaak loop ik toch de halve dag alleen rond op zo’n festival. Veel fijner om op je eigen tempo het een en ander te kunnen bekijken en elkaar terugvinden komt uiteindelijk ooit wel weer een keer goed, al is het pas bij de tent. Zit er dit jaar alleen niet echt in helaas, want naar Best Kept Secret ga ik alleen met m’n vriendin dus dan blijven we wel samen rondlopen en het programma van Down the Rabbit Hole vind ik nou niet boeiend genoeg om alleen de hele dag naar optredens te gaan. Jammer, jammer.

Alleen over het festival lopen doe ik ook wel, maar meestal niet de halve dag. Mijn vriendengroep wilt bijv. op werchter BMTH en BBR zien en dan ga ik in mijn eentje wel naar Daugther en Oh Wonder. Ik zoek ze daarna wel weer meteen op, voor de gezelligheid

+ Autechre: 22-11-2016, Doornroosje, Nijmegen
+ Melt! festival: 15 t/m 17 juli 2016, Ferropolis, Duitsland

Black Lies wrote:
Veel fijner om op je eigen tempo het een en ander te kunnen bekijken en elkaar terugvinden komt uiteindelijk ooit wel weer een keer goed, al is het pas bij de tent. Zit er dit jaar alleen niet echt in helaas, want naar Best Kept Secret ga ik alleen met m’n vriendin dus dan blijven we wel samen rondlopen

Ik mag toch hopen dat mevrouw Black Lies een muzieksmaak heeft die op zijn minst zo goed is als meneer Black Lies met o.a. Swans en Tim Hecker. Zoniet: Dan past ze zich maar aan meneer Black Lies aan, niet waar? =)

Ik denk dat zij mij ook nog veel over muziek kan leren :'x

Autechre is trouwens de 22e Kos

Lopen jullie echt zo vaak alleen rond op festivals?
Vorig jaar voor het eerst ff alleen naar Damien Rice gegaan omdat hun naar The Prodigy wilden. Normaal toch altijd wel in overleg heel de dag rondlopen.

Zie best vaak mensen met een boek op festivals, lijkt me inderdaad een prima bezigheid als je alleen gaat.

Black Lies wrote:
Ik denk dat zij mij ook nog veel over muziek kan leren :’x

Wanneer is het eerste college voor Festileakers, gegeven door mevrouw Black Lies?
simple-smile.png

Ik krijg elke avond college

Kaartje gekocht voor Courtney Barnett in Paradiso en de 013-show van the Brian Jonestown Massacre.

Toch maar 2 tickets gekocht voor de Staat in de HMH...bij pinkpop verwacht dat het zo druk zal zijn dat dat niet meer leuk is

Users who are viewing this thread