Ik heb een ticket gekocht voor ...

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum
eloelo wrote:
Nog (steeds) geen ticket gekocht voor TLSP in Keulen, maar ga waarschijnlijk wel deze week een kaart bestellen. Gaat nog iemand?

Hoop nog een Lowlands kaartje te halen. Toch wel erg zin in een show van de mannen als ik die goeie verhalen hoor over Paradiso.

Keulen is voor mij de enige kans nog denk ik, Lowlands gaat dit jaar niet lukken namelijk evenals RW. Hoop deze week ergens kaarten te kunnen bestellen. Baal ook nog steeds van het niet in bezit hebben van Radiohead kaarten

Zou ze graag is zien, maar het is zo ver :s

Die gasten treden zowat 7x op door geheel Nederland. Ik weet niet hoe afgelegen jij woont maar veel makkelijker wordt het niet meer om een internationale artiest te zien.

Maastricht is in principe best te doen toch als je in Belgie woont, al ligt dat er natuurlijk aan waar in Belgie..

Maastricht is in principe best te doen toch als je in Belgie woont, al ligt dat er natuurlijk aan waar in Belgie..
Tussen Antwerpen en Gent, aka zo'n 2-3u rijden haha

Stoffer wrote:
Sevn Alias a.s. zaterdag @ Het Bolwerk

Ben erg benieuwd wat je hier van gaat vinden. Ben je een hip-hop fan? ik ben niet niet helemaal te spreken over zijn nummers maar het draagt wel een hoop energie. Die gozert is op enkele festivals te vinden deze zomer dus misschien pak ik ‘m ook wel eventjes mee.

Ja hij schijnt erg goed te zijn dus ben benieuwd! Verder niet heel erg bekend in de hip hop maar ga toch ff kyken na alle verhalen ^^

Ik heb echt te weinig geld, maar anders zou ik kaarten voor Eagulls in Sugarfactory en Oscar in Bitterzoet kopen. Maar aangezien het allebei niet zo duur is ga ik het waarschijnlijk alsnog doen.
Ik wil ook heel graag naar Pinguins in Paradiso en/of London Calling, maar daar mag ik misschien gratis heen :))

Eagulls was niet al te best op Best Kept Secret, al kan dat aan het moment hebben gelegen. Ik zou er iig niet al te veel moeite in steken om ze te zien.

Ik vond ze niet heel slecht hoor, maar ook weer niet bijzonder. Maar ik geef ze graag nog een kans want ik vind het album, en ook de nieuwe nummers, geweldig.

Hoezo is Eagulls en Radiohead tegelijkertijd? Over welke shows hebben we het dan, want ik ga Radiohead zien op 21 mei en Eagulls is op 25 mei.

Edit: ik zie net dat ze 21e in Rotterdam staan dus

Eagulls bracht voor mij het beste album van 2013. Maar tijdens hun concert in het stroomhuis wat het verreweg van de perfectie die in overvloed aanwezig is op hun debuutalbum.
Ik wil ze zeker weer eens zien op een festival of in de buurt ofzo. Maar Eagulls is echt geen bandje waar je 2 uur voor wilt reizen, trust me. Wel goeie nieuwe singles.

Eagulls bracht voor mij het beste album van 2013. Maar tijdens hun concert in het stroomhuis wat het verreweg van de perfectie die in overvloed aanwezig is op hun debuutalbum.
Ik wil ze zeker weer eens zien op een festival of in de buurt ofzo. Maar Eagulls is echt geen bandje waar je 2 uur voor wilt reizen, trust me. Wel goeie nieuwe singles.

Leidseplein is voor mij maar een halfuurtje, dus dat scheelt al :-P

(en bedoel je niet 2014)

Wessel wrote:

Leidseplein is voor mij maar een halfuurtje, dus dat scheelt al
1f61b.png

(en bedoel je niet 2014)

2014 ja :s de tijd gaat ook veels te snel ;)

+ Parquet Courts - Tolhuistuin
+ Dagkaart (zondag) Blues Peer

Vooral met de laatste aankoop ben ik erg blij, eindelijk de kans om mijn grote idool Buddy Guy live aan het werk te zien. Die man is, los van zijn gigantische charisma, een uniek gitarist. Bijzonder ook om te beseffen dat hij de inspiratiebron van o.a. Jimmy Hendrix is geweest.

Mijn voorlopige agenda ziet er nu als volgt uit;
10 mei; Iggy Pop & Josh Homme - HMH
24 mei; Father John Misty - Tivoli Vredenburg
14 juni; Bruce Springsteen - Malieveld Den Haag
17/18/19 juni; Best Kept Secret
23 juni; Parquet Courts - Tolhuistuin
25 juni; Woods (Zeer waarschijnlijk) - Ekko
27 juni; ZZ Top - HMH
9 juli; Neil Young - Ziggo Dome
17 juli; Blues Peer - Peer (Belgie)

Ff een update

13 Mei Rewire x Korzo