Netjes, ook zeker niet verkeerd!Ik moet het doen met rij twee!![]()
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Netjes, ook zeker niet verkeerd!Ik moet het doen met rij twee!![]()
Glastenbury en concerten/festivals in 5 verschillende landen is rustig aan... Jeetje feestbeest!14/08: Big Thief - OLT Rivierenhof
17/08: Taylor Swift - Wembley Stadium, Londen
13/09: STUFF. - Wintercircus
19/09: Strongboi - Botanique
26/09: Marina Satti - Botanique
08/10: Wallows - Ancienne Belgique
11/10: RiTchie - Botanique
16/10: 4SEASONS - Chinastraat
18/10: 'Good Time' x Matteo Myderwyk - Vooruit
20/10: ARTMS - Salle Pleyel, Parijs
29/10: Sun Ra Arkestra + Moor Mother - Wintercircus
01-03/11: Les Nuits Weekender - Botanique
06/11: Darkside - Vooruit
11/11: Magdalena Bay - Melkweg, Amsterdam
15/11: Fontaines D.C. - Vorst Nationaal
17/11: Ravyn Lenae - Botanique
13/12: The Bony King of Nowhere - Wintercircus
13/02: Amaro Freitas - Bijloke
+ 06/03: Aespa - AFAS Live, Amsterdam
+ 27/03: Ivy Falls - AB Club
+ 01/04: Warhaus - Ancienne Belgique
02/05: Twenty One Pilots - Accor Arena, Parijs
04-08/06: Primavera Sound Barcelona
+ 25-29/06: Glastonbury Festival
Komt vast wel nog wat bij maar op zich best tevreden dat ik komend voorjaar iets rustiger aan kan doen.
Haha fair, rustig aan is inderdaad relatief. Vind die buitenlandse dingen nog steeds allemaal de moeite. Lijstje zal trouwens nog uitbreiden naar minstens 7 landen wegens reisplannenGlastenbury en concerten/festivals in 5 verschillende landen is rustig aan... Jeetje feestbeest!![]()
Viel dit live mee? Ze waren onlangs ook in Brussel maar had al een ander concert op de planning.5-8: Witch Club Satan + Baphy, Revolver
Meevallen? Het is Witch Club Satan, da's een portie chaos. Hard, maar ik vond het wel vet! Combinatie met Baphy hielp ook mee. Als je ze de volgende keer kan meepakken, zou ik dat zeker doen!Viel dit live mee? Ze waren onlangs ook in Brussel maar had al een ander concert op de planning.
Ik heb toen gekozen voor de "veilige" optie en toch maar naar DOOL gaan kijkenMeevallen? Het is Witch Club Satan, da's een portie chaos. Hard, maar ik vond het wel vet! Combinatie met Baphy hielp ook mee. Als je ze de volgende keer kan meepakken, zou ik dat zeker doen!
Zolang dat de eerste keer DOOL was vind ik dat te verdedigen, maar jouw kennende zal dat wel niet geval zijn geweest. Ook benieuwd hoe vaak WCS nog langs gaat komen. Hun verhaal en show spreken natuurlijk wel een redelijk grote doelgroep aan.Ik heb toen gekozen voor de "veilige" optie en toch maar naar DOOL gaan kijken![]()
Niet de eerste keer maar had nog nooit een headline/zaalshow gedaan.Zolang dat de eerste keer DOOL was vind ik dat te verdedigen, maar jouw kennende zal dat wel niet geval zijn geweest. Ook benieuwd hoe vaak WCS nog langs gaat komen. Hun verhaal en show spreken natuurlijk wel een redelijk grote doelgroep aan.
Dan maar naar Roadburn of naar Noorwegen!Niet de eerste keer maar had nog nooit een headline/zaalshow gedaan.
Maar ik vroeg het mij achteraf ook af of er nog snel een kans gaat komen om WCS te zien.
Die Witch Club Satan show in Botanique was wel lekker, maar het was natuurlijk ook in de Witloof Bar, met het podium in het midden van de zaal, en dat blijft toch voor weinig optredens een meerwaarde, vind ik.Viel dit live mee? Ze waren onlangs ook in Brussel maar had al een ander concert op de planning.