Ja ik had toen voor Blood gekozen, gelukkig de Frail herkansing in de Jack gehad wat toch een stuk passender is voor hun geluid vindt ik dan een gigantisch Roadburn podium dus juiste keuze(per ongeluk) gemaakt. De greatest hits show vorig jaar was erg goed, en lang, ook denk de laatste keer in lange tijd dat we dingen van Starspawn gaan horen.Ik was erg onder de indruk van Blood Incantation! En inderdaad wat een goed geluid.
Beide bands ooit op Roadburn gezien. Minami Deutsch met Damo Suzuki. Sindsdien zijn ze altijd wel een van mijn favoriete bands in het genre gebleven, alleen heb ik ze nooit meer live gezien. Blood Incantation met de Timewave Zero set (tijdens de andere set was ik bij Frail Body). Leuk om ze dus een keer met ander werk te zien.
Minami Deutsch was ondanks de korte soundcheck super strak met prettig geluid. Dat had van mij ook twee uur mogen duren in plaats van een halfuur. Het was een beetje zonde omdat ik stiekem meer voor hen ging dan voor Blood Incantation. Desondanks heerlijk genoten van de tijd die ze wel kregen.
Daarna liet Blood Incantation zien dat ik niet voor niks was gekomen. Gruwelijk vette show. Bovendien was er, ondanks dat het uitverkocht was, lekker veel ruimte vooraan. Het leek alsof ze niet alle kaarten in de verkoop hadden gedaan. Goede avond in ieder geval!
Ik vreesde voor de drums tijdens de Minami Deutsch soundcheck maar toen ze begonnen was het echt heel fijn gemixt. 2022 kleine zaal effenaar was voor mij laatste keer en het blijft toch wel echt een toffe band. Je zag de zaal langzaam maar zeker er ook goed inkomen wat tof was om te zien.
Zelf stond ik nogal achteraan wat prima te doen is in de Ronda en het was druk maar zelf daar kon je nog best relaxt staan. Ronda is recent genoeg dat ze denk bij soldouts er nog genoeg ruimte in de zaal is, altijd wel die ervaring bij andere shows gehad.
Laatst bewerkt: