Ik ben naar … geweest en het was …

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Ik vond op Pinkpop Smash Into Pieces echt geweldig. Heb toen echt staan genieten.
Scheelt misschien ook dat ze op PP echt met een eigen show stonden en nu als voorprogramma voor 2 andere bands?
Lijkt me gewoon niet een band te zijn die in de smaak valt van @bcmrmaybe... Is ook wel een band die niet helemaal in de lijn van WT en Evanescence ligt. Smash into Pieces is meer het ietwat zwaarder broertje van Nickelback eigenlijk. Moet zeggen dat ik ze wel kan hebben, maar begrijp ook wel de andere kant.
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Druk avondje voor forum leden gisteren. Zelf was ik bij Kae Tempest in Paradiso. Geweldig om daar weer eens te zijn, en wat een fantastische energie geeft die in de show zeg. Hele laatste album integraal gespeeld, daarna wat medleys en improvisaties van ouder werk. Werkelijk een fantastische avond, zowel voor publiek als artiest, en dat spatte er vanaf.
Vond het ook wel prima. Kae is heel like-able maar vond het na een uur en kwartier wel prima en ben weg gegaan. Gevoel heerst meer dat ik het echt heel jammer vond dat het stuk van Kevin Abstract niet eens op een bandje werd afgespeeld. Dat is juist het leukste stuk van de plaat. Zou zeggen 7/10 voor het optreden.


Edit: Nog even over Paradiso. Ik hekel die tent steeds meer en die verbouwing is echt hard nodig. Die nieuwe kluisjes zijn echt drama. Met Phoenix afgelopen zaterdag en maandag bij Kae beide keren gehad dat het kluisje al vol zat toen ik een nummer toegewezen kreeg. Veilig idee om je eigen rotzooi op te bergen..
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik vond op Pinkpop Smash Into Pieces echt geweldig. Heb toen echt staan genieten.
Scheelt misschien ook dat ze op PP echt met een eigen show stonden en nu als voorprogramma voor 2 andere bands?
Ik denk dat het soort rock/metal me gewoon niet ligt. Ze speelden wel strak maar het deed me gewoon niks.
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke en jonasvh

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Evanescence en Within Temptation gisteren gezien. Evanescence viel best wel tegen, muzikaal strak, maar Amy was echt niet goed bij stem. Moest echt heel erg pushen en dat klonk gewoon niet prettig. Sharon daarentegen erg goed. Die had er zin in. Had van mij wel meer Hydra in mogen zitten maar ok het was een strakke goede show.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Lijkt me gewoon niet een band te zijn die in de smaak valt van @bcmrmaybe... Is ook wel een band die niet helemaal in de lijn van WT en Evanescence ligt. Smash into Pieces is meer het ietwat zwaarder broertje van Nickelback eigenlijk. Moet zeggen dat ik ze wel kan hebben, maar begrijp ook wel de andere kant.
Yep...ik lig meer in de Beast in Black lijn denk ik. Het mag best wel over de top zijn. Daarentegen vind ik bijvoorbeeld SOAD ook erg goed.
Het moet wat met je doen, muziek... bijvoorbeeld het laatste stuk van Shoemaker van Nightwish.....kippevel en echt geëmotioneerd. Bij BiB was het echt gewoon lol. Echt superleuk. Smaken verschillen...gelukkig maar.
 

Nxs_

Randprogramma
21 aug 2017
185
130
Al even terug, maar naar het Noord Nederlands Orkest met Ruben Block geweest in de Oosterpoort. Heel cool om hem in deze setting zijn eigen nummers en inspiratie te zien brengen - als muzikant moet je ook wel het gevoel hebben dat je zo'n project kan opzetten.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
naar t theater in heerlen
leon verdonschot, kluun en band deden verhalen en muziek van/over bruce springsteen.
erg vermakelijk, zeer goede band, met stevie ann die er echt uitsprong
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.190
765
naar t theater in heerlen
leon verdonschot, kluun en band deden verhalen en muziek van/over bruce springsteen.
erg vermakelijk, zeer goede band, met stevie ann die er echt uitsprong
Ik vond het eigenlijk vrij matig. De verhalen van Kluun waren wel vermakelijk, inderdaad. Leon V. herhaalde eigenlijk alles wat al in boeken/columns/etc. heeft gestaan. En de band? Speelde strak, dat wel, maar volkomen zielloos. Met uitzondering van Stevie-Ann en ook wel Dennis Kolen. Joost Marsman kreeg geen enkel moment grip op de inhoud van de liedjes en straalde dan ook niks uit.

Nee, dan een paar dagen eerder Frans Pollux in Maastricht gezien met zijn hertalingen van Springsteen naar het Venloos. Dat was pas grote klasse. Band, beleving, inhoud. Top!
 

wess

Randprogramma
30 jun 2021
135
128
Evanescence en Within Temptation gisteren gezien. Evanescence viel best wel tegen, muzikaal strak, maar Amy was echt niet goed bij stem. Moest echt heel erg pushen en dat klonk gewoon niet prettig. Sharon daarentegen erg goed. Die had er zin in. Had van mij wel meer Hydra in mogen zitten maar ok het was een strakke goede show.
1 x evanescence gezien op pinkpop en was het slechtste optreden van de dag....Amy was bij momenten zo slecht bij stem...
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.023
Yep...ik lig meer in de Beast in Black lijn denk ik. Het mag best wel over de top zijn. Daarentegen vind ik bijvoorbeeld SOAD ook erg goed.
Het moet wat met je doen, muziek... bijvoorbeeld het laatste stuk van Shoemaker van Nightwish.....kippevel en echt geëmotioneerd. Bij BiB was het echt gewoon lol. Echt superleuk. Smaken verschillen...gelukkig maar.

Ben je er ook bij in Haarlem en op Graspop voor BiB?
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Evanescence en Within Temptation gisteren gezien. Evanescence viel best wel tegen, muzikaal strak, maar Amy was echt niet goed bij stem. Moest echt heel erg pushen en dat klonk gewoon niet prettig. Sharon daarentegen erg goed. Die had er zin in. Had van mij wel meer Hydra in mogen zitten maar ok het was een strakke goede show.
Stond dinsdag die bas bij Evenescence ook zo hard afgesteld? Was woensdag niet om aan te horen.
Tel dat op bij pushen van Amy en wij hebben de zaal vroegtijdig verlaten. Enw e waren niet de enige zag ik
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
539
490
Waar haal je dat??? 3.5 euro voor wat te drinken toch?
€ 3,80 voor een bekertje cola in de Lotto en € 7 voor een kluisje. Ik vind het een dure zaal, maar tis vele malen dichterbij dan de Ziggo voor mij.
 

wess

Randprogramma
30 jun 2021
135
128
€ 3,80 voor een bekertje cola in de Lotto en € 7 voor een kluisje. Ik vind het een dure zaal, maar tis vele malen dichterbij dan de Ziggo voor mij.
weer wat duurder dus....zondag zijn we aanwezig voor Powerwolf....
 
  • Leuk
Waarderingen: Raoul

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Stond dinsdag die bas bij Evenescence ook zo hard afgesteld? Was woensdag niet om aan te horen.
Tel dat op bij pushen van Amy en wij hebben de zaal vroegtijdig verlaten. Enw e waren niet de enige zag ik
Het klonk erg schel. Ook niet goed gemixt maar met goede vocalen trek ik dat nog wel....en ik had zondag Nightwish gezien....dan was dat wel een heel groot verschil.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken