Ik ben naar … geweest en het was …

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066

Kijk eens naar deze beelden.
Leuke act, mag voor mij volgend jaar gerust ergens onze Werchter festivals headlinen… MAAR het niet-live gegeven is toch wel storend.
Op bepaalde momenten verstopt ze zelfs niet dat ze aan het playbacken is (vooral in die lage tonen) en dat neemt heel erg de live beleving weg…
Muziek is al helemaal op tape, zoals eerder gemeld…

Hopelijk ooit eens te zien met volledIge live full band én backing vocals…
Vind jij storend….. en dat is prima. Ik niet. Wat is nou hypocrieter playbacken en net doen of je live zingt, of wat Billie doet? Muziek is een feest der herkenning. Ze hebben de nummers toch geschreven, de muziek ingespeeld / geprogrammeerd en ingezongen?

Ik hoop het ook voor je, alleen ben ik benieuwd wat voor doel je daarmee voor ogen zou hebben?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.216
Muziek op Rhoon - 25 juni

Een relatief nieuw festival op 20 minuten lopen van ons huis met vooral jazz, blues, funk en soul. Tof! Verrassend mooi en gezellig aangekleed met lekkere eetstandjes en Brand speciaalbiertjes. Positief verrast.

Twee podia waarbij ik op het kleine podium ultiem heb genoten van Harlem Lake. Een jonge bluesrock band die qua muziek en energie erg lijkt op Dewolff maar dan met een zangeres met erg goede stem. Beetje Janis Joplin vibes soms. Kortom, houdt deze band in de gaten voor de liefhebbers!

Daarnaast, en misschien levert het me een ban op uit het Graspop topic, heb ik toch best staan genieten van de show van Danny Vera. Stond al om 19 uur en had dezelfde setting als Pinkpop meegenomen met zangeressen, blazers en violen. Hij was vrolijk en fijne uptempo muziek. Ana Popovic gaf een vette funkshow weg. Headliner Level 42 hebben we gelaten voor wat het is. Al met al geen slechte line-up op loopafstand.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave en Koekdoos

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.150
Vind jij storend….. en dat is prima. Ik niet. Wat is nou hypocrieter playbacken en net doen of je live zingt, of wat Billie doet? Muziek is een feest der herkenning. Ze hebben de nummers toch geschreven, de muziek ingespeeld / geprogrammeerd en ingezongen?

Ik hoop het ook voor je, alleen ben ik benieuwd wat voor doel je daarmee voor ogen zou hebben?

Die hebben de ideale 'live' formule gevonden. Ze kan gewoon nog 4 dubbelgangers aanwerven en dan kan ze haar show op 5 verschillende plaatsen tegelijkertijd in de wereld neerplanten. Wat maakt het haar publiek blijkbaar uit wie daar op podium wat staat te roepen 'jump with me' en 'get low', het creatieve proces is toch op voorhand door haar en haar broertje gebeurd en de screening en opleiding van haar dubbelgangers dan ook! Meesterlijk gewoon.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Die hebben de ideale 'live' formule gevonden. Ze kan gewoon nog 4 dubbelgangers aanwerven en dan kan ze haar show op 5 verschillende plaatsen tegelijkertijd in de wereld neerplanten. Wat maakt het haar publiek blijkbaar uit wie daar op podium wat staat te roepen 'jump with me' en 'get low', het creatieve proces is toch op voorhand door haar en haar broertje gebeurd en de screening en opleiding van haar dubbelgangers dan ook! Meesterlijk gewoon.
Hahaha… lekker sarcastisch, hou ik van…?!

Janet Jackson kreeg paar jaar geleden bakken kritiek dat ze stond te playbacken, maar hier is de pers wel lovend In de UK. Zie overal 4 sterren, dus het totaalspektakel zal belangrijker zijn dan het live gevoel…

Ik zie trouwens nu net dat bij de comments op die video op YouTube eenzelfde discussie gaande is over het playbacken…

Er zijn gelukkig ook popacts die hun concerten wel live brengen, zoals Dua Lipa en Olivia Rodrigo (die laatste stel ik nu net zelf vast op beelden van Glastonbury).
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Moet toch zoveel mogelijk en als het een beetje kan alles live.

Vergelijk Jessie Ware op BKS (of Primavera) eens met Glastonbury. Wereld van verschil en je bent op BKS of Primavera eigenlijk gewoon in de zak genaaid
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.150
Hahaha… lekker sarcastisch, hou ik van…?!

Janet Jackson kreeg paar jaar geleden bakken kritiek dat ze stond te playbacken, maar hier is de pers wel lovend In de UK. Zie overal 4 sterren, dus het totaalspektakel zal belangrijker zijn dan het live gevoel…

Ik zie trouwens nu net dat bij de comments op die video op YouTube eenzelfde discussie gaande is over het playbacken…

Er zijn gelukkig ook popacts die hun concerten wel live brengen, zoals Dua Lipa en Olivia Rodrigo (die laatste stel ik nu net zelf vast op beelden van Glastonbury).
Hoezo sarcastisch, heb ik net Phinneas mijn voorstel doorgestuurd en maar 5% commissie gevraagd (maar als ik 3 of 4% krijg is het ook al goed).

Neee, ik ben helemaal niet thuis in de popwereld dus ik kan er me verder niet zo over uitspreken. Ik ken dus ook precies geen enkel eigen nummer van Olivia Rodrigo (sorry...), maar als jonge meid daar live staan zingen met heel die band maakt haar inderdaad badass en rock&roll. Lijkt me een veel aangenamer voorbeeld voor de jeugd.
Als ik 1 naam moet noemen uit de popwereld die ik zalig vond als ik haar live hoorde op de radio en daarna haar glasto show zag, wat het Lizzo. Geen live band, maar heerlijke zang en act en haar persoonlijkheid vult dat podium zonder moeite! Daar zou ik sowieso naar gaan kijken als ze ergens op een festival stond waar ik was.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Een popartiest die me live wist te overtuigen op haar laatste concerttoer was Dido.
Niet alles was live gespeeld, jammergenoeg, maar ze had een percussioniste mee die accenten legde waardoor je onmiddellijk het gevoel had dat er iets gebeurde in de live band en dat het niet afgelikt overkwam…
Misschien is het voor mij dat wel; het mag niet te clean overkomen en al zeker niet 100% identiek klinken als de plaat, want dan heb je er ook niks aan…

Dichter bij huis: Froukje lijkt ook wel live zeer oké te zijn…
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Nou beetje weer bijgekomen van Jera On Air

De donderdag begon leuk: https://festileaks.com/2022/06/jera-on-air-2022-tijdelijk-stilgelegd-door-extreme-regenval/
Stond bij Boysetsfire en opeens kwam de presentator op het podium met de melding dat we eerst deze tent moeten evacueren, maar later toch niet. We mochten blijven. Al met al was het toch best spannend aan het spoken voor een goed half uur.

Daarna even terug naar de tent gelopen om alles te checken. Helaas daardoor Life Of Agony gemist. We hadden deze keer voor de gelegenheid een best kek geprijste glamping tent. De woensdag ervoor zaten we namelijk nog bij de Hella Mega Tour in Groningen dus beetje luxe was niet verkeerd. De tent was een beetje jammer opgezet. Het leek haastwerk van uit de leverancier. Verderop was een buurtent waarbij bijvoorbeeld de hele spanbanden mistte. De stroom in de tenten (juh je betaald er toch voor #luxepaardje) lag er ook af voor even, maar goed het was ook een fikse bui en dit was zeer snel gefikst. De klantenservice van de tenten was helaas in Oostenrijk (?) voor een festival, ook voor de doodgeknuppelde Kartenten, maar echt 100% kudoos voor de organisatie van Jera. Het was met een paar uurtjes allemaal gefixt en de rest van het weekend was het prima! Chappau!

Parkeren duurde lang voor we er waren. Zeker 2 uur stil gestaan. Er waren wat problemen (met de scanners meen ik gehoord te hebben en bezoekers werden door gezwaaid door aanwezige dienders). Maar toen we eenmaal stonden was het een paar stappen naar de ingang van de camping, de rij ging ook nog aardig gemoedelijk en duurde niet lang. Wat wel vervelend is; je krijgt 4 bandjes om. Camping, festival entree, glamping, 18+ bandje. Daar is vast wel een goede oplossing voor te verzinnen in de toekomst! Ik mistte ook wat bordjes hier en daar met wat je waar kunt vinden. Muntjes waren niet te verkrijgen op de camping (volgens mij) alleen op het terrein. Vooral van die kleine puntjes zouden het al kunnen verbeteren. Maar wellicht zijn dit ook facilitaire uitdagingen waar meerdere festivals mee kampen. Muntprijs was prima met 3 euro. Wel rib uit m'n lijf, maar ik moet ook nog naar Lowlands dus ik vrees met grote vrezen voor nog meer mishandelingen van mijn bankrekening.

Line up was verder geweldig en we hebben ons goed vermaakt! Na donderdag was het weer ook perfect en ontzettend genoten. Verder kan ik mij ook vinden in deze review: https://festileaks.com/2022/06/na-z...olgden-vele-hoogtepunten-op-jera-on-air-2022/

TL;DR:
Genoten van: Peter Pan Speedrock, Frank Carter & The Rattlesnakes, Fleddy Melculy, Turnstile, CanIrepeed, The Offspring, The Hives, Bad Religion, Faintest Idea, The Hell en nog meer.

Verrassing van het weekend: For I Am King, wat een energie in 30 minuten! Blies slaap uit de ogen en de sokjes af op de zaterdagochtend.

Gemist: Tim Vantol, Tusky, Terror, Life of Agony, Electric Callboy, Hang Youth (2e kans op Lowlands) en (droge) toiletrollen op de camping.

Spijt: de speciale bierbar pas op vrijdagmiddag gevonden. :(
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Sportpaleis zette vandaag hun richtlijnen op Facebook voor het concert van Billie...
Moet van Foo Fighters geleden zijn dat ik zoiets strikt heb gelezen…



Net als jij kijken wij ook enorm hard uit naar de komst van Billie Eilish morgen. We begrijpen dat de fans van het eerste uur dan ook op de eerste rij willen staan en graag op tijd komen! Zon, geweldig sfeertje en de muziek van Billie Eilish, we get it! Om jouw ervaring te versterken, maar ook om alles vlot te laten verlopen, vragen we jou toch, de grootste Billie-fan, om de volgende afspraken te volgen!
?

* Overnachten aan (en rondom) het Sportpaleis is NIET toegelaten! De politie zal hier toezicht op houden en overtreders beboeten.
* Heb je zitplaatsen of staanplaatsen op de eerste en tweede ring? Gelieve in dat geval niet te vroeg af te zakken naar het Sportpaleis (omdat je plaats sowieso is voorbehouden).
* Alle mogelijke vormen van wachtrijen die op initiatief van fans worden gestart zullen NIET opgevolgd worden door onze veiligheidsdiensten.
* De drank- en eetstands zijn open vanaf 11.45 uur. Eten bestellen bij take-out diensten in de wachtrij is niet mogelijk. Deze leveringsdiensten (Deliveroo, Uber Eats, Takeway.com, ...) geraken zonder geldig ticket niet voorbij de toegangscontrole tot aan de wachtrij.
* Betalen aan drank- en eetstanden kan enkel cashless. Ook merchandise aankopen gebeuren cashless.
*Er zal een merchandise stand voorzien worden buiten aan de wachtrij.
* Eigen eten en drank wordt niet toegelaten in de zaal.
* Tassen groter dan A4-formaat zijn NIET toegelaten! Hou hier rekening mee.
*Alle vlaggen en signs groter dan A4-formaat zijn NIET toegelaten!
*Om 18.30 uur gaan de deuren open. Gelieve NIET de zaal binnen te stormen. Respecteer je medefans en ga op een rustige manier richting het middenplein.
*Professionele fototoestellen met afneembare lens zijn NIET toegelaten in de zaal.
* Toon respect tegenover je medefans, onze medewerkers, hulp- en ordediensten.
* Gooi je afval uit respect voor het milieu in de daarvoor bestemde vuilbakken voor je de concertzaal binnen gaat. De planeet en wijzelf danken jou hiervoor!
* OPGELET! Dinsdag 28 juni is parking Spoor Oost onbeschikbaar omwille van de Sinksenfoor! We raden je aan om gebruik te maken van een Park & Ride, het openbaar vervoer of andere transportmiddelen. Bekijk alle opties op onze mobiliteitspagina (tekstlink: https://www.sportpaleis.be/nl/mobility). De Kiss + Ride (pick-up) zones bevinden zich aan Parking Carrette en aan de Noordersingel.
* Ben je in de zaal, kan je verder aftellen naar het langverwachte Billie Eilish concert. We vragen jou uitdrukkelijk om in de zaal de herbruikbare drankbekers NIET op de grond te gooien. Drop de bekers in de voorziene vuilbakken of laat ze achter aan de bar.
* Vanaf 15u is het Live Contact Team bereikbaar via Messenger, Whatsapp of chat. Meer info http://ow.ly/OGT450JI2Rx

Het overnachten en Deliveroo toestanden is wel nieuw in de richtlijnen … (nooit eerder zoiets gezien eigenlijk).
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.123
1.530
Sportpaleis zette vandaag hun richtlijnen op Facebook voor het concert van Billie...
Moet van Foo Fighters geleden zijn dat ik zoiets strikt heb gelezen…





Het overnachten en Deliveroo toestanden is wel nieuw in de richtlijnen … (nooit eerder zoiets gezien eigenlijk).

Komt uiteraard omdat Billie nogal een fanatiek publiek aantrekt. Er zijn al genoeg problemen geweest met fans die een dag op voorhand gaan kamperen en alles dat in hun weg komt vertrappelen om zo dicht mogelijk te kunnen staan.

Ik ben zeker dat het optreden van Billie goed gaat worden, maar hysterische tienermeisjes die met hun gegil de PA gaan overstemmen gaan sowieso een ergernis opleveren.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Gisterenavond naar Big Thief geweest in de Grote Zaal van TivoliVredenburg. Veel meer dan tijdens BKS lag de nadruk in de set op het nieuwe werk van "Dragon..." en het solo-werk van Adrianne Lenker. Daardoor als verwacht een wat meer ingetogen set. Vooral geen gedoe met achtergrondtapes, projecties of wat dan ook, gewoon een bandje met 4 muzikanten (met een bassist met een jurk aan...) met prachtige muziek en af en toe wat foutjes.

Lenker had duidelijk wat moeite met de zaal "It's so huge. It's so.... echo-y". Dit keer ging het wel goed met de teksten van NOT, een van de sterkere nummers van het concert. Wel een wat raar moment bij de toegift. Op het laatste moment besloot Lenker om anything te spelen. Maar omdat de gitaar nog niet was gestemd deed ze dat zelf op het podium, waarna ze het nummer twee keer stil legde omdat ze niet tevreden was met haar gitaar. De derde keer was het wel erg mooi!

En een compliment voor het publiek, dat braaf meebewoog, maar vooral muisstil was tijdens de rustige passages. Het kan dus wel! Behalve bij het voorprogramma KMRU helemaal niets gemerkt van de 'dutch disease'. KMRU gaf een ambient-set van 3 kwartier. Prima tijdens een nacht van LGW? in hetzelfde gebouw, maar hier werkte het niet echt.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Iron Maiden. Strakke (geregisseerde) show. Veel van het bekende repertoire kwam terug. Erg prettig publiek rondom (iets rechts van de camerastandpunten). Veel muziekliefhebbers die kwamen om te genieten van een avondje rock.

En ja, de hoge noten worden niet altijd gehaald, maar mijn god wat spelen ze nog strak. Zowel qua gitaarspel, maar met name op de drums ook erg indrukwekkend! Mooie show!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Gisterenavond naar Big Thief geweest in de Grote Zaal van TivoliVredenburg. Veel meer dan tijdens BKS lag de nadruk in de set op het nieuwe werk van "Dragon..." en het solo-werk van Adrianne Lenker. Daardoor als verwacht een wat meer ingetogen set. Vooral geen gedoe met achtergrondtapes, projecties of wat dan ook, gewoon een bandje met 4 muzikanten (met een bassist met een jurk aan...) met prachtige muziek en af en toe wat foutjes.

Lenker had duidelijk wat moeite met de zaal "It's so huge. It's so.... echo-y". Dit keer ging het wel goed met de teksten van NOT, een van de sterkere nummers van het concert. Wel een wat raar moment bij de toegift. Op het laatste moment besloot Lenker om anything te spelen. Maar omdat de gitaar nog niet was gestemd deed ze dat zelf op het podium, waarna ze het nummer twee keer stil legde omdat ze niet tevreden was met haar gitaar. De derde keer was het wel erg mooi!

En een compliment voor het publiek, dat braaf meebewoog, maar vooral muisstil was tijdens de rustige passages. Het kan dus wel! Behalve bij het voorprogramma KMRU helemaal niets gemerkt van de 'dutch disease'. KMRU gaf een ambient-set van 3 kwartier. Prima tijdens een nacht van LGW? in hetzelfde gebouw, maar hier werkte het niet echt.
Ik was er ook bij. Leuk optreden maar toch heb ik van de BKS-show meer genoten. Het nieuwe album is steengoed maar hier werden simpelweg een paar nummers uitgeplukt die in een soort "country" intermezzo snel achter elkaar werden gegooid, m.u.v. Flower of Blood en Dragon. Alsof het niet echt binnen de rest van de set past.

De encore was ook retesaai terwijl ze volgens de geprinte setlist blijkbaar twee van hun beste nummers (Wake Me Up To Drive en Cattails) op de planning hadden voor de encore.

Alsnog een prima concert hoor maar BKS was gewoon begin tot eind heel sterk en in deze show vielen er wat zwakkere momenten in de set te ontdekken.

Hoogtepunten: Flower of Blood, Spud Infinity, Not, From
 
  • Leuk
Waarderingen: Processierups

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
285
227
Gisteren naar Queen + Adam Lambert geweest in de Ziggo Dome. Waanzinnig, wat een show. Had wel hoge verwachtingen na alle juichende recensies van de afgelopen keren dat ze hier speelden, maar had er vooraf toch nog steeds een beetje een dubbel gevoel bij, vooral omdat ik Adam Lambert's solowerk van voordat hij bij Queen kwam verschrikkelijk vond. Maar mijn hoge verwachtingen werden ruimschoots overtroffen want dit was echt fenomenaal goed, en niet alleen in muzikaal opzicht, ook in visueel opzicht: ik had niet verwacht dit jaar nog visuals te zien die nog indrukwekkender zouden zijn dan die van Tool (vooral tijdens Pneuma), maar Queen presteert het hier om daaroverheen te walsen door tijdens de eerste acht nummers met een uit lichtprojectie decor te komen wat eruitziet als de Opera van Parijs, en tijdens "In the lap of the gods" komt daar nog een animatie bij die je dat hele theater doorsleept. Volgende keer dat ze komen ga ik hier weer naartoe, want dit was echt een prachtig spektakel voor oog en oor. Ben alleen bang dat het dan wel Gelredome zal worden, gezien het gemak waarmee ze twee keer de Ziggo Dome uitverkochten.
 
Laatst bewerkt:

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Rammstein, Rammstein , Rammstein!

Wow wat een heerlijk concert was dit. Vandaag het geweldige Rammstein bezocht in Nijmegen. Over de organisatie…prop maar even 65.000 mensen op een veld. De organisatie was goed en er waren vrijwel geen rijen bij drinken en eten.

Dan het concert met een Feuerzone bandje was het genieten geblazen! En een top plek vooraan!
Het led scherm gaat omhoog…. Het Rammstein logo is te zien met op de achtergrond de Nederlandse vlag en daar gaan we dan!
Van vlammenwerpers, lichtgevende pakken, confetti kanonnen aan alle kanten, vuurwerk, CO2 kanonnen waar je u tegen zegt, een groot kanon bij het nummer pussy waar de liters schuim maar uit blijven stromen (Wow!) en een productie van top niveau! Ook nog even de heren geholpen ze terug naar het podium te brengen terwijl ze met een rubberen bootje over me heen kwamen.

Rammstein is groots …groter dan ze ooit waren. Dat hebben ze vandaag laten zien in Nijmegen waar ze zonder moeite 2*65.000 tickets verkochten.

Of ze ooit op Pinkpop of Werchter nog staan? Ik hoop het wel…. Of ze het met deze productie gaan doen? Nee zeker niet. Daar was het podium te uniek, te groots en te bijzonder voor. Ik vraag me af welke andere band een productie als deze kan neerzetten.

P.s. ook Till blijft persoonlijk door af en toe het publiek toe te spreken en ook te laten merken dat hij de nodige woorden Nederlands kan.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Golden circle, neem ik aan?
Denk je dat gewone tickets ook nog steeds de moeite zijn of mis je dan bepaalde details ?
Ja feuerzone in dit geval.
Een paar bekenden van mij hadden reguliere tickets en die hebben ook genoten. Ik zou zelf altijd voor feuerzone gaan het prijsverschil was in dit geval nog niet eens 30 euro en je weet dan tenminste dat je mooi vooraan staat met een goed zicht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en slyke

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Hallo allemaal. Nieuw op dit forum. Ziet er allemaal overzichtelijk uit moet ik zeggen.
Ik was er maandag bij in het Goffertpark. Geen Feuerzone, maar gewoon ergens achter op het veld. Dat was overigens prima met die enorme mensenmassa (waar ik geen fan van ben). Voorprogramma had voor mij niet gehoeven en duurde ook veel te lang. Daarna sloeg Rammstein genadeloos toe. Wat een begin.
Was voor mij best een emotionele ervaring, want ik wacht hier al 3 jaar op. Eigenlijk zou een kameraad meegaan, maar die kreeg een paar weken onverwachts te horen dat hij een vernauwing heeft bij het hart. Daarom mijn moeder meegesleept, die enorm fan is van Rammstein, maar wel zeer slecht ter been is. Lopen van de parking naar bus en afzetplek naar ingang terrein duurde daarom wat langer, maar uiteindelijk is het haar toch gelukt (enorm trots). Van tevoren bij de organisatie een machtiging aangevraagd om een stoeltje/zitkruk mee naar binnen te nemen. Dat ging snel en ook erg goed. Ze heeft daardoor, vooral voor de show, af en toe even kunnen zitten en rusten. Goed geregeld door de organisatie.
Show was genieten. Erg gave special effects en mooie verzameling nummers van vrijwel alle albums. Kan me voorstellen dat dit nog beter tot z'n recht komt in een stadion. Bij een volgende tour probeer ik zo'n locatie te bezoeken. Verder een fijne sfeer op het terrein en ook de terugreis ging zeer vlot.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Gisteren ook bij Rammstein geweest. Geweldig zoals altijd. Rammstein stelt nooit teleur live.
Dit was de derde keer dat ik ze zag. Vorige keren was 2012 (ahoy) en 2013(fortarock) en dat was beide met dezelfde tour en exact dezelfde show.
Vandaar dat ik ze graag wilde zien met de nieuwe show. Was eigenlijk beter dan ik had verwacht, die special effects blijven ook gewoon ieder jaar beter worden. We stonden redelijk wat naar achteren, ter hoogte van het rolstoelpodium. Hierdoor eerste helft niet echt goed zicht gehad want het scherm in het midden werkte niet in de zon. Dat was wel jammer. Hierna werd echter alles goed gemaakt. De vaart kwam er lekker in, het scherm was zichtbaar, en de special effects waren volop aan. De setlist was ook bijna perfect. Kon ieder nummer mee zingen.

Je merkte dat de band heeft nagedacht over hoe ze ervoor gaan zorgen dat het gehele veld een fijne live ervaring heeft, in plaats van alleen de mensen in de feuerzone. Over het hele veld van voor tot achter stonden grote geluidsmasten waar vuur, confetti, vuurwerk etc uit kwam. Vorige keer dat ik ze zag was er alleen een show bij het podium in de buurt en verder niets.

Ik zal niet zo snel meer naar Nijmegen gaan voor een concert want het is gewoon een klote eind weg, maar de locatie leende zich er wel goed voor in ieder geval. Ik begrijp nu ook waarom ze niet op festivals staan met deze tour want deze show zou totaal niet tot zijn recht komen op een festival. Je zou gewoon de helft van de visuele aspecten verliezen. ik zie deze band de komende jaren echt geen festivals doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal en slyke

Gebruikers die dit onderwerp bekijken