Ben nog even aan het bijkomen. Zojuist afscheidsconcert van Peter Frampton gezien de Royal Albert Hall in Londen.
Eerst het voorprogramma Cardinal Black uit Wales. Nooit van gehoord en vind voorprogramma’s vaak tijdverlies. Het onverwachte gebeurde want wat een band was dat zeg. Een meester gitarist en fantastische zanger. Opvallend was dat hij even zonder microfoon de zaal toezong en het was muisstil. Sowieso prettig publiek en geen sprake van de Dutch Desease.
Toen Peter Frampton. Ik weet dat hij ziek is maar wist niet dat hij amper meer kan lopen. Jullie voelen hem al aankomen, een zittend concert. Vanaf noot een tot de laatste imponerend. Alle klassiekers en tijdens All I Wanne Be brak ik zelfs als ouwe lul. Na Do You Feel Like We Do een staande ovatie van minutenlang!!!
Het duurde 2,5 uur en heb niet eens wat te drinken gehaald tussendoor. Zo boeiend.
Het bijzondere van het verhaal is dat na bekendmaking tour, hij 3 concerten zou geven als Farewell Tour in Europa. Gelijk kaarten, vlucht en hotel geboekt.
Wat denk je: komen 5 concerten bij in Europa. Uitgerekend in mijn woonplaats en geboortestad Haarlem komt hij nu ook……
Ja daar heb ik kaartjes voor