Ik ben naar … geweest en het was …

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
MRMantel wrote:
Thomas wrote:
On topic.
Ik ben naar school geweest en het was saai.


Ik heb tentamenweek en moet volgende week 2 papers inleveren. Vandaar dat ik de behoefte heb om zulke topics te maken en dit forum elke tien minuten check.


Is er iemand van de redactie die Matthijs voor een week kan bannen? Doe mij er ook maar bij, toetsweek.

+1
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
MRMantel wrote:
Thomas wrote:
On topic.
Ik ben naar school geweest en het was saai.


Ik heb tentamenweek en moet volgende week 2 papers inleveren. Vandaar dat ik de behoefte heb om zulke topics te maken en dit forum elke tien minuten check.


Is er iemand van de redactie die Matthijs voor een week kan bannen? Doe mij er ook maar bij, toetsweek.
:'( hoe moet ik dan soggen?
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
The 1975, publiek echt om te janken ><
De band was gelukkig wel goed, veel oude nummers van de EP's <3
Zanger Matty was wel echt wasted, maar ondanks dat kwam hij oprechter en minder arrogant over dan bij voorgaande concerten.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.401
596
Battles was echt episch vet, die ga ik ff vaak thuis aanzetten komende weken. Animal Collective ook erg indrukwekkend, daarnaast Lussuria en Anna Meredith gewoon prima. Leuk festival wel, Rewire.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.401
596
Geen Roly Porter en Lakker?

Niet gezien nee, die stonden tijdens Animal Collective en Battles. We wilden eigenlijk ook nog wel voor Not Waving en Factory Floor blijven, maar waren echt te moe na die twee optredens en ik moest nog 1,5 uur terugrijden met de auto haha. 's Middags ook al geweest maar die lezingen waren vrij saai. Nicolas Becker liet wel leuke filmpjes zien, maar dat verhaal van Xiu Xiu kon ik niet echt volgen. Kaitlyn Aurelia Smith had nog wel een leuke lezing, had Kos misschien ook wel interessant gevonden.

Oh waren er verder geen forumleden aanwezig trouwens? Ik dacht dat er wel meer gingen van het forum?
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Hoe was de setlist bij AnCo? Qaar ging die lezing over dan?
Ik twijfel nog om morgen naar Anna Meredith + Kaitlyn Aurelia Smith in het muziekgeboue te gaan, is dat de moeite waard?
Ik kon er uiteindelijk niet bij zijn vanwege tentamens en werk
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
John Coffey @ 't Beest, Goes

John Coffey in Goes is altijd wel een ding omdat gitarist Christoffer er een thuiswedstrijd speelt. Vanavond was het nog bijzonderder omdat het het laatste optreden is voordat het podium tijdelijk dicht gaat voor een renovatie, dus het werd wel een sloop-je-huis-feest.

Aan de lopende band crowdsurfers, confetti bij ongeveer elk nummer en ze kregen van 't Beest zelf nog zo'n rookmachine-gun, wat ze zelf echt enorm vet schenen te vinden. De sfeer was echt fantastisch! De pit was weer slopend, ik heb teveel blauwe plekken, een bult op mijn hoofd van een kopstoot die ik per ongeluk aan iemand gaf, om nog maar van de spierpijn te zwijgen. Zelfs na zeven keer John Coffey blijft het gewoon tof om te zien. Over een maand of twee mogen we weer!
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.707
2.086
Hoe was de setlist bij AnCo? Qaar ging die lezing over dan?
Ik twijfel nog om morgen naar Anna Meredith + Kaitlyn Aurelia Smith in het muziekgeboue te gaan, is dat de moeite waard?
Ik kon er uiteindelijk niet bij zijn vanwege tentamens en werk
http://www.setlist.fm/setlist/animal-collective/2016/paard-van-troje-the-hague-netherlands-7bf04afc.html

Bijna alleen maar nummers van de laatste plaat, blij dat ik er niet speciaal een kaartje voor heb gekocht.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
MRMantel wrote:
Hoe was de setlist bij AnCo? Qaar ging die lezing over dan?
Ik twijfel nog om morgen naar Anna Meredith + Kaitlyn Aurelia Smith in het muziekgeboue te gaan, is dat de moeite waard?
Ik kon er uiteindelijk niet bij zijn vanwege tentamens en werk


http://www.setlist.fm/setlist/animal-collective/2016/paard-van-troje-the-hague-netherlands-7bf04afc.html

Bijna alleen maar nummers van de laatste plaat, blij dat ik er niet speciaal een kaartje voor heb gekocht.
Ahh wel weer twee van de mooiste nummers van Feels... Maar inderdaad voor de rest hoef je het niet te doen.

John Coffey @ ’t Beest, Goes
Hahaha hoe vaak ga jij naar John Coffey? Ik heb echt het idee dat de helft van jou posts in dit topic over John Coffey gaan.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Hahaha hoe vaak ga jij naar John Coffey? Ik heb echt het idee dat de helft van jou posts in dit topic over John Coffey gaan.

Dit was de zevende keer! Vestrock wordt nummer 8, en dan zien we wel weer.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
MRMantel wrote:
Hahaha hoe vaak ga jij naar John Coffey? Ik heb echt het idee dat de helft van jou posts in dit topic over John Coffey gaan.

Dit was de zevende keer! Vestrock wordt nummer 8, en dan zien we wel weer.

Tellertje hier op 9. Snap je gevoel volledig, John Coffey blijft fantastisch om te zien. 5 mei weer in Utreg.
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Geen Roly Porter en Lakker?

Ik heb Porter gezien (en vooral gehoord) en dat was vrij fantastisch. AnCo vond ik trouwens verrassend vermakelijk, al heb ik slechts de laatste 45 minuten gezien.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
MRMantel wrote:
Geen Roly Porter en Lakker?


Ik heb Porter gezien (en vooral gehoord) en dat was vrij fantastisch. AnCo vond ik trouwens verrassend vermakelijk, al heb ik slechts de laatste 45 minuten gezien.
Ah cool, ik hoop heel erg op een losse show in muziekgebouw of OT301. Vermakelijk, is dat positief?
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.095
448
Ben naar Bring Me The Horizon geweest in de Ancienne Belgique en het was echt massif! Het publiek was had er echt zin in en elk nummer stond als een bus!
Als je naar werchter of pinkpop gaat moet je ze zeker meepikken! Ze zijn echt klaar om grote massa's te veroveren!
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Timvank wrote:
MRMantel wrote:
Geen Roly Porter en Lakker?


Ik heb Porter gezien (en vooral gehoord) en dat was vrij fantastisch. AnCo vond ik trouwens verrassend vermakelijk, al heb ik slechts de laatste 45 minuten gezien.


Ah cool, ik hoop heel erg op een losse show in muziekgebouw of OT301. Vermakelijk, is dat positief?

Nouja, ik ben niet zo'n fan van AnCo en ben er gaan kijken met de instelling van 'verras me maar'. Dat deden ze ook wel. Ik vond Floridada bijvoorbeeld niet zo tof toen ik die single voor 't eerst hoorde, maar zo live (als afsluiter) vond ik 'm wel weer leuk. Het is wel positief te noemen, dus.
 

anouk0208

Playlistbediener
8 nov 2014
8
0
Ik ben naar TLSP geweest in Club 69 en wat waren ze fantastisch, echt in topvorm! Heerlijk om die nieuwe plaat in z'n geheel te horen, klinkt live nog een stuk beter (vooral gevarieerder).
Ook de oldies (The Meeting Place, Standing Next To Me, TAOTU, My Mistakes en In My Room) klonken super!

 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.637
4.750
Ben een week of 3 geleden naar Jett Rebel geweest, niks bijzonders. Duurde alleen erg lang (3 uur), had die het wat korter gehouden was het zowaar een prima show.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken