King Gizzard:
Hele toffe band, belachelijk energiek publiek (positief natuurlijk, maar ging op een gegeven moment toch maar een beetje achteraan staan).
Leuke plek wel, zoals hierboven genoemd niet super praktisch dankzij gebrek aan podium en garderobe. Maar ik vond het voor dit concert eigenlijk wel wat hebben. Heb ook nog leuke biertjes kunnen proberen.
Ik was bij de tweede show, die om 00:00 begon. Sommige mensen waren ook al redelijk bezopen. Zo erg zelfs dat er iemand van het toilet hokje van zo'n 3,5 meter hoog het publiek in sprong. Ja... echt. Nee, ik zou ook niet weten waarom je dat zou doen. En nee, voor zover ik weet was er niemand (ernstig) gewond geraakt.
Sum 41:
Ik had jaren geleden het plan gemaakt met een vriendin om naar een concert van Sum 41 te gaan, en aangezien we nooit eerder de kans hadden gekregen besloten we nu toch maar te gaan
Het was leuk om ze eens gezien te hebben, maar ik voelde me er ook niet helemaal 'thuis' ofzo. Vaak heb je wel een soort van verbintenis met het publiek tijdens het concert, maar ik ga normaal nooit naar dit soort concerten dus dat gevoel miste ik een beetje. Ben over het algemeen ook niet meer zo van de pop punk scene, en luister tegenwoordig nog amper naar Sum 41. Het laatste album vond ik overigens best wel tof, en de bekende hits zijn natuurlijk ook leuk om nog mee te zingen. Dus ja, het was eigenlijk wel leuk om ze alsnog gezien te hebben.