Hullabaloo Groningen 2019 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
En The Dirty Daddies erbij.
Dauwpop heeft denkt aanstaande donderdag een beter totaalprogramma.

Ik weet het wel zeker

Dat laatste vooral.

De line-up is als je je kritische bril af zet niet eens zo slecht. Toch veel grote Nederlandse artiesten, Robin Schulz is een internationale hitjes machine. Met Willem, Jungle By NIght en Naaz heb je ook nog enige vorm van kwaliteit in het affiche. Zet daar nog wat internationaals bij dan kan het best leuk worden voor de locals daar.

Maar ze hebben nooit dat verhaal van Foo Fighters zo moeten laten escaleren. Leuk dat er over je festival gesproken word, maar nu krijg je wel een deken negativiteit over je heen.

Hoogmoed komt idd voor de val.

Reacties weghalen is ook triest. Jammer hoor.
Had potentie maar nu is het een veredeld bevrijdingsfestival.

Ik denk dat dit festival toch echt wel een redelijk publiek (Central Park bestaat ook als betaald bevrijdingsfestiva en andere bullshit festivals bestaan ook gewoon) aanspreekt, ben alleen benieuwd of ze niet te hoog mikken.

De tickets zijn in ieder geval schappelijk geprijsd (vrijdag 30.50, zaterdag 43.50, 2 dagen 68.50). Benieuwd wat er nog bij gaat komen,

Met de aankondiging van 50 namen in totaal op 4 stages verwacht ik toch nog wel wat interessante namen. De voor de hand liggende namen zijn in ieder geval al gedropt.

Wel een beetje vreemd om én elektronisch én (Nederlandse) pop én Nederhop én een algemeen podium te hebben. Wat dat betreft was de doelstelling van de organisatie om het Pinkpop van het Noorden te worden nog niet eens zo gek bedacht.

Suzan en Freek
Denk dat ik toch niet tot de doelgroep behoor waarvan men wil dat die kaarten koopt

Onder het bericht vandaag dat Suzan en Freek zijn toegevoegd posten een paar mensen een reactie die de organisatie niet zinde Deze zijn uitgeschakeld en een kameraad en neef van mij zijn zelfs geblokkeerd om te posten Evenals mijzelf en al vele anderen Diep triest ( zal deze band ook nog komen.......)

Dit is toch extreem triest. Goede manier als organisatie om een slechte naam te krijgen.

Tja. Foo Fighters beloven, met Suzan en Freek komen en dan negatieve reacties verwijderen. Beetje jammer.

Gewoon een recensie achterlaten na het festival dan. Die kunnen ze niet weghalen.

Ik ga er iig niet heen. Snap niet dat dit geld kost!!!+

Nou Di-Rect is er ook weer.... Wanneer komt De Staat en Kensington? Wanneer komt Racoon? Kraantje Pappie komt sws ook nog hoort natuurlijk bij grunn.

Diep triest natuurlijk hoe de organisatie dit heeft aangepakt. Ben er helaas wel van overtuigd dat er een redelijke kans bestaat op een (bijna) uitverkocht festival. Zie het ook nog wel gebeuren dat er überhaupt geen internationale rockband naar Groningen komt. Waarom zou je ook als je meer kans maakt met Bizzey, Boef en Lil Kleine om uit te verkopen, als met een internationale rockband/zanger. Zelfs een Phil Collins, Bryan Adams en Bon Jovi kunnen niet eens hun concert uitverkopen hier...

Twee van de drie de namen die je daar noemt kunnen ook niet meer zingen en de derde staat hier jaarlijks dus zo gek is dat niet....

Hullabaloo op FB:
''Met de toevoeging van Klingande, Snelle en Postmen is nu 30% van de line-up bekend De Early Bird Tickets gaan mega hard! Er is maar een beperkte capaciteit van deze tickets dus wees er snel bij.!''

Hullaballoo waarschijnlijk happy dat ze maar 100 kaarten in de Early Bird hebben gedaan want dit gaat echt nergens over! :-P

Gisteren wéér geen naam bekend gemaakt. Wat een organisatorisch zooitje is het daar.

Maargoed, het is wel bestemd voor de doelgroep die niet hier op het forum zit en gezien de reacties is er wel vraag naar.

Users who are viewing this thread