Het grote Presale topic

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.629
884
Loopt overigens niet storm (of niemand heeft de code šŸ™ƒ ) . Ik heb zowat elke mogelijk website afgezocht, maar ik heb geen code kunnen vinden :(
Idem. Ook wat zitten zoeken in de Facebook groepen, maar er lijkt wel of niemand maar iets zegt over dit concert.
 

ycagwyw

Campingartiest
11 sep 2023
81
33
Idem. Ook wat zitten zoeken in de Facebook groepen, maar er lijkt wel of niemand maar iets zegt over dit concert.
Een vorige code was bijvoorbeeld MAGGIE. Dus heb zo'n beetje elke logische songtitel geprobeerd, maar zonder succes.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.404
1.083
Had ik gezien, maar toen ik er door was, waren dit de eerste tickets die ik kon selecteren. Alleen geen idee waar we dan komen te zitten.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.158
Had ik gezien, maar toen ik er door was, waren dit de eerste tickets die ik kon selecteren. Alleen geen idee waar we dan komen te zitten.
Er is nu een zaalplattegrond beschikbaar! Ik had stiekem mijn stoel al even opgezocht. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

ycagwyw

Campingartiest
11 sep 2023
81
33
Volgens mij een foutje bij TM. De reguliere sale voor Rod Stewart is nu ook al open ipv morgen 10u.
 

NachoNienke

Playlistbediener
10 mei 2023
31
20
Ik zie dat er nog kaarten in de Spotify pre-sale voor Anouk zijn. Heeft iemand toevallig die code voor mij?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken