FR Hellfest 2023

Rock is alive

Campingartiest
18 jun 2021
50
103
Is het al uitverkocht? :p Het verbaast me dat ik nog steeds een plek in de wachtrij heb. Het schiet alleen echt niet op.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
Uitverkocht. Site van Reelax ligt er ook gelijk uit haha.
Image
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.211
3.755
Zonde van zo'n geweldig festival dat je aan een loterij moet deelnemen om een abominabel bedrag neer te tellen voor een ticket.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.495
10.524
Nog geen spijt dat ik heen ticket heb bemachtigd, maar dat zal wel anders zijn als ik de line-up zie. Bizar dat die prijs zoveel is gestegen.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.429
4.570
Nog geen spijt dat ik heen ticket heb bemachtigd, maar dat zal wel anders zijn als ik de line-up zie. Bizar dat die prijs zoveel is gestegen.
metallica zal wat veel gekost hebben vorig jaar?

Al moet ik zeggen dat ik ze eerder zie evolueren naar een wacken stijl lineup met meer inzet op beleving. zagen we eigenlijk al vorige editie bij de originele lineup, deftones, avenged sevenfold en faith no more zijn nu niet de headliners die je bij een van de meest presitigieuze lineups zou plaatsen
 

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Ik stond rond de 89000ste plaats kort na 13u00. Toen voelde ik de bui al gangen. Na dik 40 minuten heb ik er de brui aan gegeven. Jammer, maar er zijn veel ergere dingen in het leven.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.211
3.755
Benieuwd hoe hoog de prijsstijging bij GMM gaat zijn. Bij Hellfest dus 60 euro, oftewel bijna 21,5%. Bizar imo.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.109
7.264
Gebeurt toch regelmatig dat bands later nog data toevoegen? Hellfest kondigt meestal de hele line up in 1 keer aan laatste tijd, zullen wel iets in hun contract hebben staan daarover neem ik aan.
 
  • Winning
Waarderingen: DennisvdBr

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.495
10.524
Gebeurt toch regelmatig dat bands later nog data toevoegen? Hellfest kondigt meestal de hele line up in 1 keer aan laatste tijd, zullen wel iets in hun contract hebben staan daarover neem ik aan.
Komt zeker voor, maar het lijkt er nu op alsof Hellfest dan weer het alleenrecht zou krijgen en dat zie ik niet gebeuren.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.109
7.264
Volgens mij heeft Hellfest wel vaker het alleenrecht gekregen de laatste tijd, ik weet niet hoe ze het doen maar vorig jaar hebben ze toch ook die hele monster line up van vorig jaar in 1 keer aangekondigd, dat kan je niet doen als je mee gaat met de touraankondiging van je headliners. Zelfs Metallica, GNR etc is toen mee gegaan met Hellfest zijn aankondigingsmoment dus lijkt me sterk dat ze dat dan niet kunnen regelen met Motley.

Vind het zelf ook bijzonder hoor, maar die zullen wel iemand daar hebben die erg overtuigend is, of een heel sterk bindend contract met de artiesten.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.109
7.264
Denk dat Hellfest headliners zoiets zal gaan worden:

Donderdag: Geen idee
Vrijdag: Motley Crue + Def Leppard
Zaterdag: Iron Maiden
Zondag: Slipknot
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken