FR Hellfest 2023

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.117
4.199
Volgens mij heeft Hellfest wel vaker het alleenrecht gekregen de laatste tijd, ik weet niet hoe ze het doen maar vorig jaar hebben ze toch ook die hele monster line up van vorig jaar in 1 keer aangekondigd, dat kan je niet doen als je mee gaat met de touraankondiging van je headliners. Zelfs Metallica, GNR etc is toen mee gegaan met Hellfest zijn aankondigingsmoment dus lijkt me sterk dat ze dat dan niet kunnen regelen met Motley.

Vind het zelf ook bijzonder hoor, maar die zullen wel iemand daar hebben die erg overtuigend is, of een heel sterk bindend contract met de artiesten.
Of een zak geld.
 

mat

Playlistbediener
15 nov 2022
5
1
Fake Poster Hellfest 2023 #3 by Maxrevan
Fake Poster Hellfest 2023 #2 by Maxrevan
Fake Poster Hellfest 2023 #1 by Maxrevan
4dagen, zit vol met fouten, deze ontwerpers hebben blijkbaar geen kennis over de kostprijzen van sommige bands.... haha
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.032
7.127
Deze keer 4 dagen ipv 3 dus uw berekening is niet relevant.
Welkom op het forum!

tweede weekend vorige keer was ook 4 dagen dus als je het daarmee vergelijkt klopt het wel.

Bovenstaande posters waren gewoon fanmade posters, iedereen weet dat ze niet correct zijn. mensen op het hellfest forum hebben deze gemaakt om wat te speculeren over wat er mogelijk zou touren. was nog voordat er aangekondigd werd dat het 4 dagen ging zijn. posters zijn ook vrij oud.
de enige poster die een "leak" claimt de zijn is die met AC/DC erop en wat headliners.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.032
7.127
Lijkt zoiets te worden:

Slipknot op donderdag of zondag
Motley Crue + Def Leppard als vrijdag headliners
Iron Maiden als zaterdag headliner
Parkway Drive zal ook wel de tweede mainstage afsluiten op één van de dagen gok ik.

Wie de laatste headliner wordt, geen idee. Jij een idee? @mat
 

mat

Playlistbediener
15 nov 2022
5
1
Welkom op het forum!

tweede weekend vorige keer was ook 4 dagen dus als je het daarmee vergelijkt klopt het wel.

Bovenstaande posters waren gewoon fanmade posters, iedereen weet dat ze niet correct zijn. mensen op het hellfest forum hebben deze gemaakt om wat te speculeren over wat er mogelijk zou touren. was nog voordat er aangekondigd werd dat het 4 dagen ging zijn. posters zijn ook vrij oud.
de enige poster die een "leak" claimt de zijn is die met AC/DC erop en wat headliners.
Bedankt! leuk forum merci! heeft u een link naar die poster met AC/DC op?
Als je het inderdaad vergelijkt met die van vier dagen klopt het wel :)
 
  • On fire
Waarderingen: DennisvdBr

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.032
7.127
HELLFEST-2023-LEAK.jpeg

@mat Dat was deze. Algemene consensus was wel dat die fake was, maar je weet het maar nooit natuurlijk. Meeste namen kloppen wel maar AC/DC lijkt een grote gok. alle andere namen lijken me wel vrij waarschijnlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
die is wel enorm fanmade idd...

wat wel voor AC/DC spreekt... AC/DC is een wens van de organisatie, Ben Barbaud heeft na Hellfest in interviews desgevraagd gezegd "als AC/DC belt mogen ze komen" (wat geen rare reactie is, uiteraard...)
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.032
7.127
die is wel enorm fanmade idd...

wat wel voor AC/DC spreekt... AC/DC is een wens van de organisatie, Ben Barbaud heeft na Hellfest in interviews desgevraagd gezegd "als AC/DC belt mogen ze komen" (wat geen rare reactie is, uiteraard...)
achja dat vond ik zo'n nietszeggend clickbait artikel. als AC/DC mij opbelt of ze in mijn huiskamer mogen optreden zeg ik ook wel ja, betekent niet dat het gaat gebeuren.

los daarvan zie ik het wel geburen dat Hellfest een onverwachte boeking doet zoals AC/DC of SOAD als vierde headliner.
SOAD had ook gezegd dat ze wel wat shows gingen spelen, maar dat ze niet uitgebreid zouden touren. lijkt me echt iets voor Hellfest om die als europe exclusive te boeken zonder dat iemand dat aan ziet komen. ik zie ze ook wel AC/DC een paar miljoen aanbieden om een uitzondering te maken op hun haat voor festivals.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
gokje....

Slipknot - donderdag
Mötley Crüe en Def Leppard - vrijdag
Iron Maiden - zaterdag
KISS - zondag
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.032
7.127
gokje....

Slipknot - donderdag
Mötley Crüe en Def Leppard - vrijdag
Iron Maiden - zaterdag
KISS - zondag
Ik denk niet dat Kiss zo snel terug zal komen, die boeken headliners meestal niet zo snel op herhaling.

Mijn gokje:
Donderdag: vind ik erg moeilijk, SOAD/foofighters ofso? Met zeer kleine kans op Ac/dc
Vrijdag: Motley/DL
Zaterdag: Iron Maiden
Zondag: Slipknot en Parkway Drive
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
gokje....

Slipknot - donderdag
Mötley Crüe en Def Leppard - vrijdag
Iron Maiden - zaterdag
KISS - zondag
gezien de tourdata van Kiss

gokje gewijzigd....

KISS - donderdag
Mötley Crüe en Def Leppard - vrijdag
Iron Maiden - zaterdag
Slipknot - zondag

dat lijkt qua tourdata te passen nu
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken