FR Hellfest 2023

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.068
7.210
Iron Maiden lijkt me uitgesloten voor Hellfest, misschien RATM ook. Dan begin ik me wel af te vragen hoe ze 8 headliners gaan vinden.

En nog even iets heel anders, Voor de mensen die erover denken om naar Hellfest te gaan en zich afvragen hoe snel het uitverkoopt:

Hellfest 2020 - 3 day pass (announced) sold out in 3h22.
Hellfest 2019 - 3 Day Pass (announced) sold out in 3h02.
Hellfest 2018 - 3 Day Pass (announced) sold out in 1 day 8 hours and 2 minutes.
Hellfest 2017 - 3 Day Pass (announced) sold out in 8 days 1 hour and 14 minutes.
Hellfest 2016 - 3 Day Pass (announced) sold out in 45 days 5 hours and 32 minutes.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
mooi gaatje in de tour voor Hellfest bij Iron Maiden en nog geen franse datum
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.068
7.210
Ik heb ze nog altijd, naast Slipknot als grootste gerucht staan...
begint er nu inderdaad wel op te lijken dat Maiden op hellfest zal staan, vind het wel apart want het lijkt me niet echt een wenselijke setlist voor een festival.
ik pas mijn gokje van headliners aan naar: Slipknot, Motley Crue, Iron Maiden, Avenged Sevenfold? (wellicht dat RATM er nog tussen springt)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.375
10.212
Heel benieuwd wanneer dan de eerste namen komen. In ieder geval na 18 oktober, maar denk het begin van november dan maar.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
December volgens "insider" op efest.
wat imo relatief laat is...
Download zou in eerste instantie met de eerste lineup direct na de laatste editie komen, totaal niet gebeurt he...

denk dat deze festivals 1 belangrijke headliner hebben zien afblazen waardoor het zo lang duurt, zo komt het op mij over
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
wat imo relatief laat is...
Download zou in eerste instantie met de eerste lineup direct na de laatste editie komen, totaal niet gebeurt he...

denk dat deze festivals 1 belangrijke headliner hebben zien afblazen waardoor het zo lang duurt, zo komt het op mij over
Hellfest is als Glastonbury. Uitverkopen staat los van de line-up. Ze zouden eventueel tot de dag voor het festival kunnen wachten.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.410
4.542
wat imo relatief laat is...
Download zou in eerste instantie met de eerste lineup direct na de laatste editie komen, totaal niet gebeurt he...

denk dat deze festivals 1 belangrijke headliner hebben zien afblazen waardoor het zo lang duurt, zo komt het op mij over
RATM die uitvalt is de logische gok dan
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.068
7.210
Zijn er hier nog mensen die voor Hellfest blind een ticket gaan kopen?
Wel vervelend dat het uiverkocht zal zijn zonder 1 naam bekend, al zetten ze ieder jaar wel een kwalitatieve line up samen blijft het toch een gok.

Dat ze tot december wachten zal dan inderdaad wel met RATM te maken hebben, aangezien ze graag hun hele line up in één keer bekend, is natuurlijk lastig zonder je headliners.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.375
10.212
Zijn er hier nog mensen die voor Hellfest blind een ticket gaan kopen?
Wel vervelend dat het uiverkocht zal zijn zonder 1 naam bekend, al zetten ze ieder jaar wel een kwalitatieve line up samen blijft het toch een gok.

Dat ze tot december wachten zal dan inderdaad wel met RATM te maken hebben, aangezien ze graag hun hele line up in één keer bekend, is natuurlijk lastig zonder je headliners.
Wellicht wel, ja, al weet ik niet of ik ga, maar doorverkopen lukt altijd wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.068
7.210
wat imo relatief laat is...
Download zou in eerste instantie met de eerste lineup direct na de laatste editie komen, totaal niet gebeurt he...

denk dat deze festivals 1 belangrijke headliner hebben zien afblazen waardoor het zo lang duurt, zo komt het op mij over
en Rock am ring/Rock im park niet te vergeten. Eerst zitten teasen op social media, dan met een early bird komen (die direct uitverkoopt), en dan 2 maanden niets van je laten horen. Bijzondere gang van zaken.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.375
10.212
Jaa, is dat iets wat makkelijk gaat? Een vriend en ik zitten ook te overwegen om blind te kopen en anders wellicht doorverkopen om toch voor een RaR of Graspop te kiezen.
Hellfest werkt hiervoor samen met een bedrijf (even de naam vergeten, maar staat aangegeven op de site van HF).
 

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Wie probeert er morgen tickets te kopen voor Hellfest 2023? Ik doe alvast een poging ...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.375
10.212
Ik ga het ook wel eventjes proberen, al is de kans relatief klein dat ik uiteindelijk ga (en anders hebben we 'm wellicht alvast).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken