Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
Suffocate For Fuck Sake - To Rest In The Trust, That Creates The World

Deze laten eindelijk nog eens iets van zich horen met een nieuwe single maar onduidelijk of er ook een nieuw album komt.
In ieder geval hadden ze met Fyra in 2021 één van mijn favoriete albums.

Screamo + Post Metal + Prog + Ambient + spoken word in het Zweeds en dan duurt een single al snel 20 minuten :)

Suffocate For Fuck Sake - To Rest In The Trust, That Creates The World

Deze laten eindelijk nog eens iets van zich horen met een nieuwe single maar onduidelijk of er ook een nieuw album komt.
In ieder geval hadden ze met Fyra in 2021 één van mijn favoriete albums.

Screamo + Post Metal + Prog + Ambient + spoken word in het Zweeds en dan duurt een single al snel 20 minuten :)

Suffocate for Fuck Sake en Vi som älskade varandra så mycket zijn misschien wel de beste bands die Zweden op dit moment op dit gebied te bieden heeft. Deze single is ook weer ijzersterk, zeg. Sowieso voegt een andere taal dan Engels al gauw iets toe, maar toch. Doe maar een tourtje samen :)

• Leuk
Waarderingen: Nutellica en johanra
Suffocate for Fuck Sake en Vi som älskade varandra så mycket zijn misschien wel de beste bands die Zweden op dit moment op dit gebied te bieden heeft. Deze single is ook weer ijzersterk, zeg. Sowieso voegt een andere taal dan Engels al gauw iets toe, maar toch. Doe maar een tourtje samen :)
De tweede ken ik niet zal ik eens opzoeken. Engels is sowieso overrated en een tour die wat zuidelijker gaat dan Denemarken zou ik ook wel toejuichen

• Leuk
Waarderingen: Nutellica en wenteldave
Allebei nog nooit van gehoord, maar ben na een rondje luisteren verkocht! Dank @johanra en @wenteldave 🤘

De tweede ken ik niet zal ik eens opzoeken. Engels is sowieso overrated en een tour die wat zuidelijker gaat dan Denemarken zou ik ook wel toejuichen
Vroegen afgelopen najaar om een vervangende datum eventueel in Noord-Duitsland, maar toen kwamen ze uiteindelijk in Helsingborg (Zweden) terecht. Maar goed, ze willen dus wel iets uitbreiden, alleen er is voor hun natuurlijk nog niet echt een grote markt hier. Om nou voor tien man te spelen is ook zo wat.

• Leuk
Waarderingen: Nutellica en johanra
Heb uiteindelijk Ticketmaster maar eens gemaild over de zitplaatsen bij Parkway Drive. Als reactie kreeg ik dat het alleen bij staanplaatsen blijft. Vind ik vooral voor de misses erg balen. Daardoor nog steeds aan het twijfelen wat we hiermee nou aanmoeten. Eigenlijk wil ik die show niet missen.

En ik had zelf gemist dat de supports al bekend waren. Op de TM site stonden Thy Art is Murder en The Amity Affliction erbij. Mooie namen als opwarmer
Misschien een andere show nemen dan? Ik zelf ga denk ik in Hamburg gaan want ik ben de eerste oktober (Brussel) niet vrij. Het is te zeggen, ik vind een concert op een woensdag een lastige dag en in Hamburg spelen ze op een vrijdag. Maar geen idee waar wel waar niet het met zitplaatsen is

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Net kaartjes besteld voor Vengeance in Zutphen.
Voor die 10 euro kan ik geen schade lijden

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Wat een line up haha, niet normaal. Hopelijk wordt het opgenomen. Ben benieuwd hoe ze het vorm gaan geven. Volgens mij is de fysieke toestand van Ozzy vrij belabberd dus die zal zelf niet de grootste bijdrage aan de show leveren verwacht ik. Het zal wel vooral een reeks eerbetonen worden van de andere artiesten op de bill, denk niet dat we normale shows van iedere band voor zich moeten verwachten.

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel
Holy shit, wat een line-up! 🤯
En wat geweldig toch ook dat zo'n absolute legacy band en grondlegger als Black Sabbath na bijna 60 jaar nog steeds in staat is om met hun originele bezetting op te treden (met RJD erbij zou natuurlijk nog mooier zijn geweest, maar ja..)!
1968, kun je nagaan, toen was @Piebe71 nog niet eens geboren, en @Gouwe Ouwe was nog een broekie van een jaar of 10..! 😜

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: jaydee76 en Joslittel

Users who are viewing this thread