Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
Ik weet dat er hier en daar wel een fan zit dus post ik toch even: Architects komt met de vierde single (Blackhole). Dit zou zomaar eens het sterkste album sinds AOGHAU kunnen worden als je het mij vraagt. 4/4 qua singles, dit album is in de pre-order gegaan hier šŸ‘

• Leuk
  • On fire
Waarderingen: Nutellica en Joslittel
Ik heb 2 kaartjes voor Hellmut Lotti goes metal voor vanavond in Paradiso Amsterdam. Wij kunnen niet gaan ivm ziekte. Stuur me even een pb bij interesse. Mag onder de kostprijs weg.

Mocht NIN op Graspop terechtkomen, ben ik eigenlijk wel benieuwd wat sommige Belgische fans gaan doen die niet heel erg snel te zien zijn op Graspop. Zit er een reisje naar de Ziggo Dome in of pakken jullie gewoon Graspop mee of zelfs een andere buitenlandse show?

@mattman Kijk bijvoorbeeld naar jou.

En dat geldt andersom ook. Gaan er Graspolgangers naar Werchter of staat er dan iets anders op het programma? Of helemaal niks?

Ik weet dat er hier en daar wel een fan zit dus post ik toch even: Architects komt met de vierde single (Blackhole). Dit zou zomaar eens het sterkste album sinds AOGHAU kunnen worden als je het mij vraagt. 4/4 qua singles, dit album is in de pre-order gegaan hier šŸ‘
Ik vind de nieuwe nummers ook erg sterk ! Refreinen zijn nog erg poppy, in lijn met de laatste twee albums (daarmee mikkend op een groot publiek), maar de verses zijn meer in de stijl van Holy Hell en AOGHAHU, met lekker veel grunts en bleghs. Ben erg benieuwd naar de rest van het album!

• Leuk
Waarderingen: jarne
Die vraag heeft @mattman al voor je beantwoord:

Als die band op Graspop staat, dan heb ik mijn Graspopdebuut eindelijk de pakken.
En dat geldt andersom ook. Gaan er Graspolgangers naar Werchter of staat er dan iets anders op het programma? Of helemaal niks?
Wat mezelf betreft, hmmm, moeilijk. Ik vind de Werchter affiche op dit moment niet interessant genoeg, eender welke dag, om dat dure ticket te verantwoorden, dus naast NIN zou er nog wel wat moois bij op die dag moeten komen. Amsterdam zou op een zondag zijn, dus kan op zich ook wel, maar niet ideaal. Gewoon op graspop is eigenlijk het makkelijkste, dus doe dat toch maar! :D

Voor mij een beetje hetzelfde verhaal als Nikita. Het is absoluut een band met een sterk argument voor een dagticket voor Werchter, maar op zichzelf niet sterk genoeg om dat te doen. Zou echt een clubje namen bij elkaar moeten zijn. De huidige line-up heeft hier en daar wel wat toffe dingen, maar vooralsnog echt te weinig voor een dagticket. Ook als NIN daar bij zou komen.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Heel benieuwd waar die terecht gaan komen in belgiƫ, gok op rock werchter, na deze mooie single toch interessant om die in het volgende pakketje te steken

Mocht NIN op Graspop terechtkomen, ben ik eigenlijk wel benieuwd wat sommige Belgische fans gaan doen die niet heel erg snel te zien zijn op Graspop. Zit er een reisje naar de Ziggo Dome in of pakken jullie gewoon Graspop mee of zelfs een andere buitenlandse show?

@mattman Kijk bijvoorbeeld naar jou.

Amsterdam ga ik sowieso doen.
Als ze op GMM komen koop ik een ticketje, Werchter ga ik laten liggen denk ik, ook al omdat de meeste dagtickets al uitverkocht zijn.
Duits roergebied, Luxemburg of Noord-Frankrijk zijn ook opties als ze daar gaan passeren.
Ik ga proberen ze minimaal 2x te zien.

En ik moet meeten met @nikita, ik moet mijn NIN Crew-shirt nog showen aan haar.

• Confetti
  • Leuk
Waarderingen: nikita en wenteldave
De laatste jaren deed ik altijd de combi Graspop / Werchter. Maar voorlopig is de Werchter lineup voor mij niet goed genoeg om een combi te overwegen en al zeker niet in combinatie met de toegenomen kostprijs van de camping/resort.
Dagticket is wel een optie, liefst dan op de zaterdag (NiN - Amenra - Raye - Beth Gibbons - Elbow) , vrijdag spreekt mij iets minder aan en de andere uitverkochte dagen zal sowieso wel een nachtmerrie zijn om aan tickets te geraken.

Voorlopig hoop ik toch ook op een passage op Graspop aangezien ik daar toch al ben , met als last resort dan maar een verplaatsing naar Amsterdam als het echt niet dichterbij kan.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Zijn hier mensen bekend met de liveshows The Devil Wears Prada? Is dat een beetje de moeite waard? Begin februari een weekend naar Praag met de misses en treden daar op in een vage club. Lijkt me best een geinig uitje. De misses is vooral fan van nu-metal maar ook een Motionless in White gaat ze goed op (gaan we ook heen). Volgens mij sluit deze show goed uit. Hoor het graag van ervaringsdeskundigen!

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Doe ik ook. Ik zei niet dat ik alles aandachtig las ;)

In ieder geval, vraag staat nog steeds, alleen dan niet voor Matt!
Maar ga alsnog antwoorden: hier en daar al aangegeven dat ik GMM eens wil proberen (ook al ten tijde van FNM toen), maar er moet een goed argument zijn. Een band als NiN zou dat wel zijn voor mij. En als ik mag kiezen, dan wel echt het liefst die zaterdag met Korn erbij. Van heel die nu metal wave een van de weinige bands die ik wel eens zou willen zien.

Zijn hier mensen bekend met de liveshows The Devil Wears Prada? Is dat een beetje de moeite waard? Begin februari een weekend naar Praag met de misses en treden daar op in een vage club. Lijkt me best een geinig uitje. De misses is vooral fan van nu-metal maar ook een Motionless in White gaat ze goed op (gaan we ook heen). Volgens mij sluit deze show goed uit. Hoor het graag van ervaringsdeskundigen!
Heb ze afgelopen jaar gezien als support act van Landmvrks, gaven wel een leuke show. Prima band voor een leuk uitje als je er toch bent idd.
Hebben heel veel clean vocals, denk inderdaad als ze MiW trekt dat dit ook wel zal werken.

• Geweldig
Waarderingen: Joslittel
Twee keer gezien de afgelopen paar jaar en gaven beide keren gewoon een prima show, niks baanbrekends maar het zal op zijn minst vermakelijk zijn. Van de 00s metalcore bands die voor een wat toegankelijkere radio-friendly sound gaan, zijn zij wel een van de betere imo.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Loek123 en Joslittel

Users who are viewing this thread