Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
Vandaag met wandelen door de kou en mist erg genoten weer van dit album.
Erg rotting christ-ish , maar dat mag de pret niet drukken.Top album en hopelijk ergens zien dit jaar.
Yoth iria. 👇
Toevallig ook de band van een van de oud leden van Rotting Christ. Paar jaar geleden op Alcatraz voor het eerst tegen gekomen en was echt plezierig verrast. Hele goede muziek

Vandaag met wandelen door de kou en mist erg genoten weer van dit album.
Erg rotting christ-ish , maar dat mag de pret niet drukken.Top album en hopelijk ergens zien dit jaar.
Yoth iria. 👇
Top band idd, heerlijk optreden op Alcatraz 2023.
En de vergelijking met Rotting Christ is uiteraard zeker niet vergezocht (edit: zoals @Joslittel dus ook al zegt 😉):
1000049153.jpg

Laatst bewerkt:
Eigenlijk alle vier geen behoefte aan, maar dat zal vast geen populaire mening zijn
Als ik moest kiezen zou ik toch voor CoB gaan, meerdere keren gezien en was wel goed
Slayer en Motorhead natuurlijk legandarische bands maar beiden niet mijn ding
De vierde nog nooit van gehoord, maar dat is ook niet zo gek aangezien ik vrij nieuw ben met black metal

Beetje een willekeurige vierde dan of niet? Had dan eerder een Pantera met beide broertjes of een Dio ofzo verwacht...
Het is inderdaad een raar lijstje, je hebt er 2 die Killed By Death zijn. Maar zowel Slayer als Burzum zouden morgen terug kunnen optreden als ze willen. Dio & Pantera hadden inderdaad beter gepast.

Beetje een willekeurige vierde dan of niet? Had dan eerder een Pantera met beide broertjes of een Dio ofzo verwacht...
Het is inderdaad een raar lijstje, je hebt er 2 die Killed By Death zijn. Maar zowel Slayer als Burzum zouden morgen terug kunnen optreden als ze willen. Dio & Pantera hadden inderdaad beter gepast.
Wellicht dat ze graag voor vier totaal verschillende genres wilden gaan?
Slayer is inderdaad een rare keuze, die zijn zelfs gewoon actief weer

Users who are viewing this thread