Hardrock & Metal Chat

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.581
11.148
enig idee hoe laat beartooth gaat aankondigen?
Neen, maar ik denk over vijf minuten. Doet er voor de rest ook niet toe, want je weet wat er komt. Is voor jou alleen te hopen dat er één of twee Belgische data bij zitten ;)

Edit: Hoppa, het klopt nog ook... Twee keer de AB op 28 en 29 oktober!
 
Laatst bewerkt:

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.617
benieuwd naar het voorprogramma. in 1 jaar tijd willen verdubbelen in capaciteit zou straf zijn, zeker als je vorige keer motionless in white mee had.
of willen ze de metallica tour op gaan?
 
Laatst bewerkt:

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.181
7.429
Ik ga ook het voorprogramma afwachten, 42 euro voor alleen Beartooth vind ik nog wel wat aan de prijs maar als ze een sterk voorprogramma mee nemen ga ik het nog wel overwegen.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.617
Ik ga ook het voorprogramma afwachten, 42 euro voor alleen Beartooth vind ik nog wel wat aan de prijs maar als ze een sterk voorprogramma mee nemen ga ik het nog wel overwegen.
35 in AB, ga sowieso gaan maar ik hoop wel op een deftig voorprogramma. er zit wel een lijstje met nice to haves in mijn hoofd
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.181
7.429
35 in AB, ga sowieso gaan maar ik hoop wel op een deftig voorprogramma. er zit wel een lijstje met nice to haves in mijn hoofd
Ga je ook naar Landmvrks & The Devil Wears Prada? Dat vind ik een interssantere combi.
Landmvrks was zeer overtuigend op Graspop

EDIT: Er van uit gaande dat daar ook een Belgische datum bij komt
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.617
Ga je ook naar Landmvrks & The Devil Wears Prada? Dat vind ik een interssantere combi.
Landmvrks was zeer overtuigend op Graspop

EDIT: Er van uit gaande dat daar ook een Belgische datum bij komt
lijkt me eerder iets voor kavka/zappa . maar denk niet dat ik naar die show zal gaan.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.581
11.148
In Nederland staan ze in de 013, dus AB lijkt me dan logischer
of is dat niet in de main van 013? @wenteldave
vond het zelf ook al een erg grote zaal voor die bands
Next, dus Kavka klinkt logisch. Ben gestopt met Main of Next naast de aankondigingen voor 013 te zetten. Sorry voor de verwarring :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.505
Headbangers Parade blijkbaar 64 euro voor een ticket. Nog 1 of 2 bands erbij die ik wil zien en het is een done deal. Iemand anders al tickets?
 

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
206
447
Headbangers Parade blijkbaar 64 euro voor een ticket. Nog 1 of 2 bands erbij die ik wil zien en het is een done deal. Iemand anders al tickets?
Nee ik wacht het ook nog even af. Maar ik ben niet zo'n fan van zowel Avatar als Meshuggah, dus denk niet dat derest me zal kunnen overhalen eigenlijk.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.500
2.996
Headbangers Parade blijkbaar 64 euro voor een ticket. Nog 1 of 2 bands erbij die ik wil zien en het is een done deal. Iemand anders al tickets?
Jazeker, vrijdag meteen besteld. Ik heb Meshuggah nog nooit gezien, terwijl een maat van mij groot fan is. Beloofd dat ik de volgende keer met hem mee zou gaan als we kunnen en zo geschiedde.
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71 en Joslittel

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
165
204
Op de facebook van linkin park is er een filmpje gekomen dat ze morgen iets droppen vermoed ik. Geen idee wat het zal zijn.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
961
287
Op de facebook van linkin park is er een filmpje gekomen dat ze morgen iets droppen vermoed ik. Geen idee wat het zal zijn.
Is het nieuwe nummer Already Over van Mike Shinoda,
Maar hopelijk is het meer
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.617
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Heeft er iemand misschien nog een tip om gratis of voordelig te parkeren volgende week zaterdag 14 oktober tijdens het Soulcrusher festival in Doornroosje in Nijmegen? Het mag best 3 kilometer lopen zijn ofzo. Ik ben zelf echt totaal niet bekend daar.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.589
591
Heeft er iemand misschien nog een tip om gratis of voordelig te parkeren volgende week zaterdag 14 oktober tijdens het Soulcrusher festival in Doornroosje in Nijmegen? Het mag best 3 kilometer lopen zijn ofzo. Ik ben zelf echt totaal niet bekend daar.

Ik kies altijd voor Keizer Karelgarage. Lekker dichtbij en zeker in avonden lekker goedkoop. Hieronder tabel met prijzen.

Openingstijden en kosten parkeergarages
TijdKosten
8.00 - 18.00 uur€ 3,40 per uur
18.00 - 8.00 uur€ 0,50 per uur
Dagkaart (24 uur): alleen in de Eiermarkt-, Mariënburg- en Keizer Karelparkeergarage€ 14,-
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken