Hardrock & Metal Chat

EddiePlaysBass

Randprogramma
23 jun 2022
149
311
Even terug naar Power Trip.
Zou het terug keren? Zelfde setting? Dan is dit mijn droom

Vrijdag: Kiss en een reünie van Slayer (zie ook Zware Klap podcast)

Zaterdag: Motley Crue en Rammstein

Zondag: Ghost (geen fan van maar die verdienen het als jonge band wel in mijn ogen zoals dit jaar Tool er was als jonge band) en Ac/Dc (die hopelijk hun Pwr Up tour afsluiten waar ze begonnen? Hopelijk in de zin van dat die tour idd komt.)
Tool als jonge band?
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Toch wel echt benieuwd wat voor capaciteit die hebben daar
5000 bezoekers per dag, dus dat valt wel mee. In de KinK podcast ‘Björn‘s beton uur‘ zit een interview met 2 personen van de organiserende partijen. Ik ben zelf nog erg aan het twijfelen of ik alleen zaterdag zal gaan of alle 3 de dagen. Ik heb zondag verspreid over de dag 3 must sees dus dat is net aan de magere kant met flinke gaten ook in het programma waarin ik niks wil zien, maar ben wel erg benieuwd naar Electric Callboy live en Bizkit Park is ook altijd een feest live.
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
856
2.509
5000 bezoekers per dag, dus dat valt wel mee. In de KinK podcast ‘Björn‘s beton uur‘ zit een interview met 2 personen van de organiserende partijen. Ik ben zelf nog erg aan het twijfelen of ik alleen zaterdag zal gaan of alle 3 de dagen. Ik heb zondag verspreid over de dag 3 must sees dus dat is net aan de magere kant met flinke gaten ook in het programma waarin ik niks wil zien, maar ben wel erg benieuwd naar Electric Callboy live en Bizkit Park is ook altijd een feest live.
Bij twijfel, gewoon gaan!
En grappig dat jij juist enthousiast bent over de zaterdag. Zondag is by far mijn favoriete dag; EC, Epica, LORNA SHORE, Finntroll. Wat een slot
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek en charlottekos

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.265
7.579
5000 bezoekers per dag, dus dat valt wel mee. In de KinK podcast ‘Björn‘s beton uur‘ zit een interview met 2 personen van de organiserende partijen. Ik ben zelf nog erg aan het twijfelen of ik alleen zaterdag zal gaan of alle 3 de dagen. Ik heb zondag verspreid over de dag 3 must sees dus dat is net aan de magere kant met flinke gaten ook in het programma waarin ik niks wil zien, maar ben wel erg benieuwd naar Electric Callboy live en Bizkit Park is ook altijd een feest live.
dat is niet veel nee, wat vreemd. kan me bijna niet voor stellen dat die winst maken met het boeken van 3 afaslive bands en een paar 013 bands, en dat met maar 5k capaciteit? tickets zijn ook niet bepaald duur
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
856
2.509
dat is niet veel nee, wat vreemd. kan me bijna niet voor stellen dat die winst maken met het boeken van 3 afaslive bands en een paar 013 bands, en dat met maar 5k capaciteit? tickets zijn ook niet bepaald duur
Ik zal verslag doen van de consumptieprijzen 😂
Overigens is het dus zonder overnachting. Parking voor weekend is prijzig met 39,60. Wel fijn die lage ticketprijs. Krijgen er veel moois voor te zien!
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.778
7.610
Misschien kan je de auto kwijt bij de gratis parkeerplaats aan de Kooikersweg (navigatie De Fuik 2)
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

RubenJS

Support act
18 feb 2023
856
2.509
Liebe leute, op een ander deel van dit forum hebben we weer een festival draft gespeeld:
Een spel waarin we in dit geval, met een teamgenoot, een fictief festival opstellen. Voor een deel exclusieve namen (als X hem boekt, kan Y die niet meer boeken), voor een deel niet exclusieve namen.

Lang verhaal kort: De 10 posters van de festivals zijn gereed, om te bepalen wie er wint, wordt er gestemd.
Stemmen loopt via ticketverkoop, waarvoor wij jullie goed kunnen gebruiken!
Vanaf dit bericht kan je de 10 posters vinden:
Bericht in onderwerp 'Festileaks Festival Draft XI: Teamdraft'
https://forum.festileaks.com/threads/festileaks-festival-draft-xi-teamdraft.1435/post-361493

Je mag 3 tickets kopen, waaronder 1 verdubbelaar!
Verkoop loopt via mijn dm.
 
  • Confetti
Waarderingen: Dr. Hannibal

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.778
7.610
Liebe leute, op een ander deel van dit forum hebben we weer een festival draft gespeeld:
Een spel waarin we in dit geval, met een teamgenoot, een fictief festival opstellen. Voor een deel exclusieve namen (als X hem boekt, kan Y die niet meer boeken), voor een deel niet exclusieve namen.

Lang verhaal kort: De 10 posters van de festivals zijn gereed, om te bepalen wie er wint, wordt er gestemd.
Stemmen loopt via ticketverkoop, waarvoor wij jullie goed kunnen gebruiken!
Vanaf dit bericht kan je de 10 posters vinden:
Bericht in onderwerp 'Festileaks Festival Draft XI: Teamdraft'
https://forum.festileaks.com/threads/festileaks-festival-draft-xi-teamdraft.1435/post-361493

Je mag 3 tickets kopen, waaronder 1 verdubbelaar!
Verkoop loopt via mijn dm.

Je mag ook in niet metal topics reclame maken als organisator :p
 
  • Thinking
Waarderingen: RubenJS

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.428
2.977
Tool in januari- februari en vervolgens oktober -november op tournee in de VS. In de zomer in Europa wellicht?
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
i prevail best wel duur voor ab: 42 euro per kaart. maar heb ze toch aangeschaft
 

lieven

Randprogramma
22 jul 2020
126
187
Gisterenavond laat teruggekeerd van een fantastisch weekje in de VS. Op woensdag in House of Blues in Las Vegas voor het eerst TESLA zien optreden, een combi van Aerosmith & AC/DC, heel goed klinkende strakke set van deze in Amerika populaire hardrockband. Vervolgens doorgereisd naar Indio/Californië voor het Powertrip festival. Iron Maiden als voorprogramma van GnR, spijtig, was beter omgekeerd, te korte set waardoor veel klassiekers ontbraken ook al omdat Bruce een paar Bono-achtige preken gaf. GnR begon goed maar naarmate het concert vorderde verdween ook de stem van Axl, ben dan ook voor het einde vertrokken. De 2de dag was de BIG DAY, heel goed optreden van PRIEST gezien maar natuurlijk ferm ondergesneeuwd door als opwarmertje te functioneren van AC/DC. AC/DC speelde zoals nooit tevoren, Brian Johnson was goed bij stem en Angus speelde virtuoos. Er waren geen kanonnen en Rosie te zien maar dit was niet nodig want het podium was visueel een pareltje, de indrukwekkende ledwall was ongelooflijk entertainend. De laatste dag een (altijd) goeie Metallica gezien, strakke set en een paar goeie jokes van James gehoord. Maar het was vooral TOOL die mij zeer aangenaam verraste, een muzikale powertrip. Ik zag hen voor het eerst. Door de ongelooflijke ledwall kwamen de visuals zeer indrukwekkend over. Tijdens het optreden ben ik nog vlug naar de merchandising van Tool gelopen om 1 van hun laatste exclusieve Powertrip t-shirts op de kop te kunnen tikken. 🤘
 

Bijlagen

  • Tool Powertrip 2023.jpg
    Tool Powertrip 2023.jpg
    238,7 KB · Weergaven: 17

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.778
7.610
Gisterenavond laat teruggekeerd van een fantastisch weekje in de VS. Op woensdag in House of Blues in Las Vegas voor het eerst TESLA zien optreden, een combi van Aerosmith & AC/DC, heel goed klinkende strakke set van deze in Amerika populaire hardrockband. Vervolgens doorgereisd naar Indio/Californië voor het Powertrip festival. Iron Maiden als voorprogramma van GnR, spijtig, was beter omgekeerd, te korte set waardoor veel klassiekers ontbraken ook al omdat Bruce een paar Bono-achtige preken gaf. GnR begon goed maar naarmate het concert vorderde verdween ook de stem van Axl, ben dan ook voor het einde vertrokken. De 2de dag was de BIG DAY, heel goed optreden van PRIEST gezien maar natuurlijk ferm ondergesneeuwd door als opwarmertje te functioneren van AC/DC. AC/DC speelde zoals nooit tevoren, Brian Johnson was goed bij stem en Angus speelde virtuoos. Er waren geen kanonnen en Rosie te zien maar dit was niet nodig want het podium was visueel een pareltje, de indrukwekkende ledwall was ongelooflijk entertainend. De laatste dag een (altijd) goeie Metallica gezien, strakke set en een paar goeie jokes van James gehoord. Maar het was vooral TOOL die mij zeer aangenaam verraste, een muzikale powertrip. Ik zag hen voor het eerst. Door de ongelooflijke ledwall kwamen de visuals zeer indrukwekkend over. Tijdens het optreden ben ik nog vlug naar de merchandising van Tool gelopen om 1 van hun laatste exclusieve Powertrip t-shirts op de kop te kunnen tikken. 🤘

Heel vet dat je ook nog eens Tesla hebt kunnen zien! Moet je ook eens het akoestische live album Five Man Acoustical Jam checken, die is echt heel goed (mocht je die nog niet kennen)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken