Hardrock & Metal Chat

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.205
7.458
@Loek123 motionless in white brengt nu toch limited edition vinyls uit met nog 4 bonus nummers.een van we weinige vinyls die ik toch wel miste dit jaar, vond het al vreemd dat bands nieuwe albums uit brengen zonder vinyl. Wel best prijzig door verzendingskosten. Heb mijne toch besteld maar komt toch op een 46 dollar alles samen.
Ah nice, heel vet! wel prijzig idd

Hopelijk ergens volgend jaar weer een headline show in Nederland, dan ben ik er zeker bij

even iets anders, doordat ik zo druk was met graspop had ik het nieuwe album van Bury Tomorrow nog niet eens geluisterd, die heb ik de laatste tijd veel op staan. Heel vet album. Heel veel zin in in die show samen met While She Sleeps in September.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Joslittel

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
409
695
Weet niet waarom ik orbit culture heb gemist op graspop maar deze nieuwe track is wel next level zeg...nondeju
#vandaag
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
409
695
Na Graspop aardig in de ban van antimatter. Laatse album groeit nog steeds hier en dan kom ik er vandaag achter dat deze legend ook achter dit album zit. Waarschijnlijk bij de meeste hier wel al bekend maar dit is smullen zeg.😎
#vandaag
👇
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230712_014936_Spotify.jpg
    Screenshot_20230712_014936_Spotify.jpg
    159,2 KB · Weergaven: 7

Querulante Partij

Gouden Tip
13 jun 2022
483
1.533
Na Graspop aardig in de ban van antimatter. Laatse album groeit nog steeds hier en dan kom ik er vandaag achter dat deze legend ook achter dit album zit. Waarschijnlijk bij de meeste hier wel al bekend maar dit is smullen zeg.😎
#vandaag
👇
Nog een aanrader is een beetje uit het oog verloren single 'Too Late'. Verschenen als zowel single als op een EP, maar heeft niet de aandacht gekregen die de platen wel hebben. Het is zijn allereerste nummer geschreven in 1996, opnieuw opgenomen en pas uitgebracht in 2014:

En Mick is dus bezig met een nieuw album, tot die tijd volgt er nog een akoestische tour in november dit jaar. edit: 19/11 in de Paradox in Tilburg dank @wenteldave
 
Laatst bewerkt:

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.202
Nog een aanrader is een beetje uit het oog verloren single 'Too Late'. Verschenen als zowel single als op een EP, maar heeft niet de aandacht gekregen die de platen wel hebben. Het is zijn allereerste nummer geschreven in 1996, opnieuw opgenomen en pas uitgebracht in 2014:

En Mick is dus bezig met een nieuw album, tot die tijd volgt er nog een akoestische tour in november dit jaar. De eerste datum (13/11) in de UK is een paar dagen geleden aangekondigd, dus de data voor NL én BE zullen snel volgen. @wenteldave zal dit niet ontgaan.
Staat in ieder geval al in Paradox in november met diezelfde show. Vind je hier:
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.182
10.537
Tijd om een mooie tip te delen. Drie leden van Crippled Black Phoenix (waaronder meesterbrein Justin Greaves) zijn een nieuw project gestart: Johnny The Boy. Je hoort de invloeden van CPB erin maar het is veel zwaarder en rauwer, soms tegen black metal aan. Ik ben onder de indruk en ik verwacht dat meer hier het zullen smaken.

 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.202
Tijd om een mooie tip te delen. Drie leden van Crippled Black Phoenix (waaronder meesterbrein Justin Greaves) zijn een nieuw project gestart: Johnny The Boy. Je hoort de invloeden van CPB erin maar het is veel zwaarder en rauwer, soms tegen black metal aan. Ik ben onder de indruk en ik verwacht dat meer hier het zullen smaken.

Ik kom hier over een paar weken wel mee aanzetten!
 

Nutellica

Campingartiest
3 apr 2023
95
271
Staat in ieder geval al in Paradox in november met diezelfde show. Vind je hier:
Hey thanks hiervoor! Heb meteen kaartjes gekocht! 😉❤️🔥🎶
 

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
409
695
Creed reunie incoming?

Debuutalbum blijft gruwelijk maar zitten we hier op te wachten...graspop?
#vandaag
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230713_171258_Twitter.jpg
    Screenshot_20230713_171258_Twitter.jpg
    56,5 KB · Weergaven: 12
  • Wow
Waarderingen: wenteldave

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.640
3.282
Staat in ieder geval al in Paradox in november met diezelfde show. Vind je hier:
Een namiddagshow zelfs! Bijzonder. Belgische datum en locatie is voorlopig nog niet bekend zo te zien...
Die nog even afwachten, maar anders is Tilburg zeker ook goed te doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.182
10.537
Creed reunie incoming?

Debuutalbum blijft gruwelijk maar zitten we hier op te wachten...graspop?
#vandaag
Ben hier wel benieuwd naar. Hele band back together of de zanger met sessiemuzikanten? Vraag is idd wel wie er nog op zit te wachten. Heb altijd het idee gehad dat Creed in Amerika een stuk groter was dan hier.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.459
4.624
hoe groot moet ik creed voorstellen in europa? zijn die groter dan the sum of their parts aka alter bridge?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.182
10.537
hoe groot moet ik creed voorstellen in europa? zijn die groter dan the sum of their parts aka alter bridge?
Dat kan ik me dus niet voorstellen eerlijk gezegd. De muziek van Creed is niet echt overgeslagen op nieuwe generaties en een reünie lijkt me vooral interessant voor degene die hun muziek nog kennen uit de 90's. Op Graspop schat ik het zeker niet hoger in dan de huidige spot van Alter Bridge, zelfs nog wat lager. Als je kijkt dat Stone Temple Pilots ook in de vroege avond in de Marque stonden, Creed schat ik niet groter of bekender in.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken