Hardrock & Metal Chat

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.932
12.525
Avenged Sevenfold komt morgen met een touraankondiging. Lijkt er alleen wel op dat dat een tweede leg is in Noord-Amerika, ook omdat ze de tijd richten op Pacific Time en Eastern Time. In ieder geval, da's 16.00, dus wie weet een Ziggo of wie weet nog niks...?
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
586
804

Werd vroeger al vermeld (weet niet meer welk forum) maar deze mannen zijn toch serieus aan het groeien. Hybrid Theory is toch wel de beste coverband die ik ken, wat een stem. Tegen mijn principes misschien, maar ik hoop ze toch ooit tegen te komen op festivals.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.932
12.525
Avenged Sevenfold komt morgen met een touraankondiging. Lijkt er alleen wel op dat dat een tweede leg is in Noord-Amerika, ook omdat ze de tijd richten op Pacific Time en Eastern Time. In ieder geval, da's 16.00, dus wie weet een Ziggo of wie weet nog niks...?
Noord-Amerikaanse aankondiging it is. Tourtje in maart, samen met Poppy en Sullivan King. Schade.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.833
5.546
Bekijk bijlage 7149
Vorig jaar geweest en fijn, klein, gezellig festival.
Nog 2 namen te goed, waaronder 1 headliner. Zal van die headliner afhangen of ik ga, want toch minder mijn ding dit jaar
Voor mij is de line-up juist misschien wel de beste tot nu toe van de jaren dat ik erheen ga (en die waren ook al goed), lekkere mix van enkele van mijn favoriete subgenres: melodic death, folk, power, symphonic, en zelfs wat fijne doom! :)🤘
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.863
5.074
Voor mij is de line-up juist misschien wel de beste tot nu toe van de jaren dat ik erheen ga (en die waren ook al goed), lekkere mix van enkele van mijn favoriete subgenres: melodic death, folk, power, symphonic, en zelfs wat fijne doom! :)🤘
Ja de meeste power en folk vind ik niets en symphonic vind ik verschrikkelijk, maar het is niet heel duur en als die laatste naam mijn ding is, of ik gewoon al zin heb om in mei een festival te doen dan kan het zijn dat ik erbij ben
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
467
831
Wayfarer in Helmond...😝
Mochten ze niet naar graspop komen ga ik deze zeker proberen te gaan.
Heerlijk album.
#vandaag
#wayfarer
 

Bijlagen

  • Screenshot_20231129_122708_Chrome.jpg
    Screenshot_20231129_122708_Chrome.jpg
    131,5 KB · Weergaven: 11

Querulante Partij

Gouden Tip
13 jun 2022
488
1.548
Tegen het einde van het jaar verschijnt er zowaar nog een potentieel album van het jaar: The Rime of Memory van Panopticon, een eenmansproject van Austin Lunn (VS). Als je van atmosferische black metal houdt met vele post-metal passages en folk invloeden dan is dit een klapper van formaat. Mijn tip is om het album van begin tot eind op te zetten voor de beste ervaring, de eerste track plaats ik alvast hier (er gaat eigenlijk nog een korte 2 minuten intro aan vooraf). Een alternatieve introductie geschreven door Austin Lunn kun je lezen op: https://shop.bindrunerecordings.com/products/panopticon-the-rime-of-memory-2lp-pre-order

 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.691
4.554
Tegen het einde van het jaar verschijnt er zowaar nog een potentieel album van het jaar: The Rime of Memory van Panopticon, een eenmansproject van Austin Lunn (VS). Als je van atmosferische black metal houdt met vele post-metal passages en folk invloeden dan is dit een klapper van formaat. Mijn tip is om het album van begin tot eind op te zetten voor de beste ervaring, de eerste track plaats ik alvast hier (er gaat eigenlijk nog een korte 2 minuten intro aan vooraf). Een alternatieve introductie geschreven door Austin Lunn kun je lezen op: https://shop.bindrunerecordings.com/products/panopticon-the-rime-of-memory-2lp-pre-order

Het volledige nieuwe album staat sinds gisteren op o.a. Spotify:
 

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
199
236

Ik kwam deze vandaag tegen. Door vorige jaar op gras te zien grote fan geworden van Any given day. Misschien zijn er hier wel nog liefhebbers.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.833
5.546
Ik gebruik vooral YouTube Music i.p.v. Spotify, dus een wat ander overzichtje:

1701371634248.png

Wel leuke lijstjes, waarin duidelijk de inluisteruren van de festivals en concerten die ik afgelopen jaar heb bezocht naar voren komen. :)
Hoewel ik me van sommige bands en nummers wel afvraag of ik ze daadwerkelijk zo vaak beluisterd heb?
En ook Sleep Token is een beetje een vreemde eend in de bijt, aangezien ik helemaal niet zo'n grote fan ben.. 😅

Ook een mooi playlistje dat eruit kwam (beetje opgefrist):

1701372667857.png
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken