Hardrock & Metal Chat

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.576
11.129
Is toch wel heel bijzonder tijdens de tour en net voor een optreden
Heel benieuwd wat er is voorgevallen. Zal wel iets tussen Corey & Shawn vs. Craig zijn. Ook benieuwd hoe ze die show die nu bezig is doen, nu ook Clown er niet is.

In ander nieuws: de setlist is wel weer aangepast t.o.v. eerdere shows. The Blister Exists is bijvoorbeeld sinds een lange tijd weer gespeeld.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.576
11.129
Heel benieuwd wat er is voorgevallen. Zal wel iets tussen Corey & Shawn vs. Craig zijn. Ook benieuwd hoe ze die show die nu bezig is doen, nu ook Clown er niet is.
De post over Craig is weggehaald en de nieuwe kerel met masker en al is ervoor in de plaats gekomen. Zijn weer cryptisch bezig. Zou me ook niet verbazen als Craig alleen een gedaanteverandering heeft ondergaan en dat ie niet uit de band is. Maar da's gissen...
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.634
3.257
De post over Craig is weggehaald en de nieuwe kerel met masker en al is ervoor in de plaats gekomen. Zijn weer cryptisch bezig. Zou me ook niet verbazen als Craig alleen een gedaanteverandering heeft ondergaan en dat ie niet uit de band is. Maar da's gissen...
Ik heb deze ochtend een analyse gedaan aan de hand van drumcam beelden van Jay Weinberg waarbij je dus ook zicht hebt op Craig en de nieuwe en qua lichaamsbewegingen zou ik zeggen 'het is iemand anders'.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.339
5.873
Ik heb deze ochtend een analyse gedaan aan de hand van drumcam beelden van Jay Weinberg waarbij je dus ook zicht hebt op Craig en de nieuwe en qua lichaamsbewegingen zou ik zeggen 'het is iemand anders'.
Haha goed detectivewerk, heerlijk. Doet mij wel ook een beetje denken aan mensen die er van overtuigd zijn dat Paul McCartney ergens in de hoogtij dagen van de Beatles overleden is, en vervangen is door een dubbelganger. Op basis van dit soort analyses :LOL:

Maar in dit geval is het wel een stuk aannemelijker dat het werkelijk een ander persoon betreft inderdaad!
 
  • Haha
Waarderingen: nikita

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.576
11.129
Setlist van Avenged Sevenfold. Maar liefst zeven nummers van het nieuwe album en voornamelijk het meer experimentele werk (met de volledige uitvoering van G O D). Daarnaast de klassiekers en nog The Stage. Heel aardige setlist.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.644
7.395
Haha goed detectivewerk, heerlijk. Doet mij wel ook een beetje denken aan mensen die er van overtuigd zijn dat Paul McCartney ergens in de hoogtij dagen van de Beatles overleden is, en vervangen is door een dubbelganger. Op basis van dit soort analyses :LOL:

Maar in dit geval is het wel een stuk aannemelijker dat het werkelijk een ander persoon betreft inderdaad!

Wat dacht je van Elvis die niet echt is overleden, en dat ie een cameo had in Home Alone, 13 jaar na zijn dood.
 
  • Wow
Waarderingen: Dr. Hannibal

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.454
4.614
FB_IMG_1686376573764.jpg
Dat is geen misse tour daar in uk/Ierland.
Hoofdact is bring me the horizon voor de mensen die geen metal lezen.

Jammer dat dat niet verder loopt naar mainland Europa.

Cassyette niet echt mijn ding maar static dress mag er zeker ook zijn.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.169
7.410
Bekijk bijlage 5420
Dat is geen misse tour daar in uk/Ierland.
Hoofdact is bring me the horizon voor de mensen die geen metal lezen.

Jammer dat dat niet verder loopt naar mainland Europa.

Cassyette niet echt mijn ding maar static dress mag er zeker ook zijn.
zeker mooie combi
ben benieuwd of BMTH volgend jaar weer een zaaltour doet hier, wil ik wel bij zijn. moet ze toch eens live zien en geen vertrouwen in dat Graspop ze gaat boeken
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.454
4.614
zeker mooie combi
ben benieuwd of BMTH volgend jaar weer een zaaltour doet hier, wil ik wel bij zijn. moet ze toch eens live zien en geen vertrouwen in dat Graspop ze gaat boeken
Iemand die ik ken van uk die totaal geen bmth fan is, en ze vroeger zelfs actief haatte moest ook toegeven nadat hij ze gezien had op download dat hij nog wel eens naar die show wil gaan volgend jaar. Als dat al geen teken is dat het gewoon echt goed was dan weet ik het ook niet. Ergens vind ik het jammer dat deze band niet ter vervanging geboekt werd op vrijdag maar misschien ligt volgend jaar wel in de kaarten. 10 jaar geleden dat bmth op Graspop stond zou mooi zijn om ze main 1 of main 2 te laten headliner op Graspop al zie ik ze liever main 1 headliner met een sterke undercard om zo een andere nieuwere band ook de kans te geven op een spot in het donker.
 

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
206
447
Bekijk bijlage 5420
Dat is geen misse tour daar in uk/Ierland.
Hoofdact is bring me the horizon voor de mensen die geen metal lezen.

Jammer dat dat niet verder loopt naar mainland Europa.

Cassyette niet echt mijn ding maar static dress mag er zeker ook zijn.
Komt echt nog wel een EU tour achteraan, dus komt helemaal goed. Ze kondigen gewoon UK/Ireland los aan, doen meer bands tegenwoordig.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.454
4.614
Komt echt nog wel een EU tour achteraan, dus komt helemaal goed. Ze kondigen gewoon UK/Ireland los aan, doen meer bands tegenwoordig.
Bad omens zal alleszins niet mee zijn, die doen een eigen headline tour in februari dacht ik.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.169
10.496
Bad omens zal alleszins niet mee zijn, die doen een eigen headline tour in februari dacht ik.
Ik kijk met een schuin oog naar hun show in de 013 maar ken de muziek nog niet zo goed. Wat trekt jouw zo aan in deze band? Kan ik me er na graspop eens beter in verdiepen
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.454
4.614
Ik kijk met een schuin oog naar hun show in de 013 maar ken de muziek nog niet zo goed. Wat trekt jouw zo aan in deze band? Kan ik me er na graspop eens beter in verdiepen
Gewoon heel catchy. Perfecte gateway and om mensen into metal te krijgen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.169
10.496
Toevallig iemand hier die wat dichter op het vuur zit bij Haken? Komt er nog een ronde Europese zaaltjes in het najaar? Baal nog steeds dat ik ze heb laten schieten in de 013, zeker nu ik ze ook op Graspop moet missen. Ik wil ze zien!!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.576
11.129
Toevallig iemand hier die wat dichter op het vuur zit bij Haken? Komt er nog een ronde Europese zaaltjes in het najaar? Baal nog steeds dat ik ze heb laten schieten in de 013, zeker nu ik ze ook op Graspop moet missen. Ik wil ze zien!!
Vermoed van wel, maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet. Je kan eventueel ook nog 23 juni naar Valkenburg a/d Geul afreizen, alleen dat is wel heel kort dag. Baal ook dat ik die show heb overgeslagen, maar wel blij dat ik ze nu daar kan zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken