Hardrock & Metal Chat

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.669
3.496
Het probleem is. Vrijdagavond eerste eredivisie wedstrijd van Groningen in het stadion. Zal ook gezellig worden 🍻
 
  • Haha
Waarderingen: Jamel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.715
8.628
Voor mij is de zaterdag ook wel het meest aantrekkelijk, op basis van de namen die ik ken (zonder inluisteren) zou ik me ook prima vermaken

Het scheelt dat ik op vakantie ben en dus niet op de twijfelstoel kan komen, maar al die berichten hier lezen is wel aanstekelijk ja
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
437
686
Zoals sommigen gehoopt/verwacht hadden,
speelt Slipknot (bijna) zijn gehele eerste album live op hun huidige tour.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.715
8.628
Zoals sommigen gehoopt/verwacht hadden,
speelt Slipknot (bijna) zijn gehele eerste album live op hun huidige tour.
Dit was al lang geleden officieel aangekondigd toch? Ik vraag me vooral af of ze die tour doortrekken tot de zomerfestivals.
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
437
686
Dan moet ik dat gemist hebben, ik dacht namelijk van niet. De setlist krijgt daarbovenop online toch wel meer kritiek dan ikzelf had verwacht, waardoor ik er niet vanuit ging dat dit algemeen geweten was.

Heb het opgezocht en blijkbaar was het idd al een hele tijd geleden aangekondigd door Clown, my bad!
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.669
3.496
@Jamel, @MetalLimbo, @nikita.
Het spijt me om mee te delen, maar ik ben er zaterdag niet bij. Ik heb het voor mezelf even goed bekeken. De reis van thuis naar parking XPO is ongeveer 4,5 uur. En dat is zonder vertraging. Dan nog met de pendel, tent opzetten etc. Hoe graag ik het ook wil. Dat wordt me helaas te gek. Ook omdat ik zoals gezegd morgenavond in het stadion zit. Ik ken mijzelf, dat wordt ook niet vroeg.
Dus uit pure zelfbescherming moet ik helaas melden dat ik er niet bij ben. Maar jullie enthousiasme heeft er wel toe geleid dat Alcatraz vanaf volgend jaar toch echt in mijn agenda komt te staan. Dat worden dus 2 weekenden met vette metal. Immers GMM is bij ons gewoon een zekerheid. En als het even kan dan nodig ik zoonlief ook uit om mee te komen naar Kortrijk.
Rest mij verder niets als jullie allemaal heel veel plezier te wensen en ik zie uit naar de verslagen en belevenissen.

Keep up the irons!!!🤘🤘
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken