Guns N' Roses

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Nou... bij zo'n concert moet een beetje lullen er toch wel bij kunnen? Ze spelen drie dikke uren en het is ook verdomme een rockconcert. Het geluid stond voor ons prima en dan vind ik het geen probleem als die groep dronken mannen anders ons een beetje springen en lekker wat zwetsen tegen elkaar. We staan ook weer niet een uurtje Jeff Buckley te kijken. Bij concerten zoals deze heb je overal volk die lekker een babbeltje maakt. Bij festivals denk ik net zoals jullie wel vaker van waarom ga je in godsnaam hier ,halverwege de ten, de week doornemen. bij een rustige act

Ik heb een mooie avond gehad. het laatste 1/3 deel was veruit het beste en damn, elke artiest kan wel iets leren van rasentertainer Angus Young. Erg fijn om door ticketswap deze iconen mee te maken en mijn 9e Biffy show. Toch merk ik na zo'n concert dat het bij mij bij een goed optreden naast het geluid, toch ook voor een heel groot deel gaat over de manier waarop die artiesten het brengen. Tijdje terug de springende broeders van Rae Sremmurd gezien die over een bandje stonden te rappen. Toch kunnen die oude mannen van Guns n Roses nog wat leren van zulke gasten.
 
1 mei 2017
289
0
Nou… bij zo’n concert moet een beetje lullen er toch wel bij kunnen? Ze spelen drie dikke uren en het is ook verdomme een rockconcert. Het geluid stond voor ons prima en dan vind ik het geen probleem als die groep dronken mannen anders ons een beetje springen en lekker wat zwetsen tegen elkaar. We staan ook weer niet een uurtje Jeff Buckley te kijken. Bij concerten zoals deze heb je overal volk die lekker een babbeltje maakt. Bij festivals denk ik net zoals jullie wel vaker van waarom ga je in godsnaam hier ,halverwege de ten, de week doornemen. bij een rustige act

Huh, dus vanwege de lengte van de show en het hardere genre vindt je het opeens acceptabel?

Dat babbelvolk zich aangetrokken voelt tot concerten zoals deze is idd helaas een feit, maar dat rechtvaardigd het voor geen drol. Zeker wanneer tickets bijna 100 Euro kosten.

En uiteraard is er een verschil tussen enthousiaste dronken mannen, en dronken mannen die het geen reet kan schelen en alleen maar voor hunzelf komen. Zeg maar het verschil tussen naar het concert gaan met je vrienden tegenover naar het concert gaan om je vrienden te zien.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Bij deze show stoorde ik me er inderdaad stukken minder aan. Guns n Roses is dan ook niet een van mijn favoriete bands.
Maar inderdaad door de lengte en het volume vind ik het hier net zo erg als bij Eddie Vedder in dn HMH laatst.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.787
1.933
Ik las op het GnR forum dat er een gerucht is dat Axl na de tour met GnR met de overgebleven leden van AC/DC de studio induikt om een nieuw album op te nemen. Dit zou in Vancouver zijn.. Neemt niet weg dat GnR volgend jaar geen festivals zou kunnen doen?? Maar daarna zal hij dan weer met AC/DC op tour gaan?? Als iemand hierover iets meer weet................
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.787
1.933
De laatste geruchten voor 2018. Het kan nog alle kanten op.

http://www.mygnrforum.com/topic/219418-any-rumours-regarding-2018/

 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.787
1.933
Nieuw gerucht. 9 juli Polen.
http://muzyka.interia.pl/koncerty/news-guns-n-roses-znow-w-polsce-koncert-w-chorzowie-w-2018-roku,nId,2462466

 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.787
1.933
Die zag ik ook niet aankomen. Juni en juli door Europa.
https://www.gunsnroses.com/tour

 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.614
676
Kaarten voor Guns beginnen bij 93,50. Ben ik nou de enige die dit een debiele prijs vindt?

Gelijk door de wachtrij. Golden circle en normaal. Dit gaat niet uitverkopen. Ik denk dat ze blij mogen zijn als er 30.000 verkocht worden. Ik hoop dat de opkopers zo op hun bek gaan hiermee. En ik hou ticketswap wel in de gaten.
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Kaarten voor Guns beginnen bij 93,50. Ben ik nou de enige die dit een debiele prijs vindt?

Gelijk door de wachtrij. Golden circle en normaal. Dit gaat niet uitverkopen. Ik denk dat ze blij mogen zijn als er 30.000 verkocht worden. Ik hoop dat de opkopers zo op hun bek gaan hiermee. En ik hou ticketswap wel in de gaten.

Snap ook niet waarom ze weer Goffert doen voor dezelfde prijzen. Mensen die vorig jaar gingen gaan niet per se weer(omdat ze GNR nu eindelijk die ene keer gezien hebben), waaronder ik vanwege die prijs ook. Verder stonden kaarten afgelopen zomer op een gegeven moment zelfs voor 60/70 euro erop de laatste week.

Ik kijk wel of ik een kaartje voor 40/50,- kan scoren uiteindelijk, want dat zie ik best wel gebeuren.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.614
676
Snap ook niet waarom ze weer Goffert doen voor dezelfde prijzen. Mensen die vorig jaar gingen gaan niet per se weer(omdat ze GNR nu eindelijk die ene keer gezien hebben), waaronder ik vanwege die prijs ook. Verder stonden kaarten afgelopen zomer op een gegeven moment zelfs voor 60/70 euro erop de laatste week.

Ik kijk wel of ik een kaartje voor 40/50,- kan scoren uiteindelijk, want dat zie ik best wel gebeuren.


Er zijn dus mensen op swap die nu een kaartje daar kopen voor boven de kostprijs. Ik snap dat niet. Dit concert gaat niet uitverkopen/is niet uitverkocht en dan koop je een kaartje boven de kostprijs. Dan ben je best wel debiel. Maar inderdaad. 40/50 euro moet best wel lukken denk ik.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Het lijkt erop dat na de komende Europese tournee iedereen (voorlopig?) z'n eigen weg gaat.

Slash heeft z'n derde SMKC (Slash, Myles Kennedy & The Conspirators) album aangekondigd: http://ultimateclassicrock.com/slash-2018-album/

En staat in September op dit festival, meer concerten zullen waarschijnlijk volgen.
2GTQbgiNxerRr5gcRUMvL1a4dx9MV12hTNRXfBJ


Daarnaast gingen al een tijdje de geruchten dat Angus Young AC/DC voort wil zetten, en dan met Axl op vocals. Daar zwellen de geruchten ook steeds meer over aan (zie oa het interview met Angry Anderson). En sowieso is dit nieuws wellicht een indicatie dat in die periode Axl met AC/DC bezig is en er daarom ruimte voor andere projecten van de GNR-leden is.

Ik vrees alleen een beetje voor een 1993 scenario. Men ging toen ook eigen projecten doen door een gebrek aan activiteit binnen GNR. En we weten allemaal hoe dat afliep..
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Nee, jubileum was vorig jaar. Het is allemaal weer massale #HYPE binnen de fanbase, maar ik verwacht persoonlijk niet meer dan een speciale uitgave van AFD, of misschien een warm-up show in de UK waar ze het album in z'n volledigheid spelen, aangezien er dit soort billboards zijn opgedoken in Camden (Londen)

DcAej5gWAAINmu8.jpg:large


Dit moeten dus de originele vijf leden zijn.

Izzy, Duff, Axl, Slash, Steven.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.355
10.985
Zou wel tof zijn als ze voor de rest van de tour met de volledige oude bezetting gaan spelen. Dan val ik op Graspop met mijn neus in de boter!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.268
6.359
een integraal "Appetite for Destruction"-concert zou wel een dingetje zijn imo
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken