Guns N' Roses

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
Zeker, maar het is en blijft Guns N' Roses hé, zou niet het eerste dingetje zijn waar massale HYPE voor is en wat dan niks bijzonders blijkt te zijn. Áls ze met de 'AFD5' gaan touren is het meteen het failliet van GNR in z'n huidige vorm natuurlijk. Want wie wil weer terug naar Frank en Richard als je net een show of paar shows Steven en Izzy hebt gehad. Daarnaast gaat Steven juist weer met z'n eigen bandje (Adler's Appetite) op tour om AFD in z'n volledigheid te spelen, en was Izzy enkele jaren terug (toen de reunie net op gang kwam) ook vrij uitgesproken over waarom hij niet meedeed (iets met de 'loot' niet equal willen delen).

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
via : Alternative Nation

Guns N’ Roses Tease Newly Recorded Song, Steven Adler Reacts To Reunion Rumors

Guns N’ Roses have posted a clip of a never before heard recording of “Shadow Of Your Love” on GNR.FM. It sounds significantly different from the rough version previously available, leading to speculation from many fans that it may have been re-recorded.

The band are expected to announce a deluxe 30th anniversary reissue of Appetite for Destruction later this week following billboards and posters appearing throughout the world featuring Izzy Stradlin and Steven Adler. Mitch Lafon reports that Adler and Izzy won’t be returning to the band. Despite this report though, Adler has shared an image of himself in the new GNR advertising campaign on his Instagram story.

DieselDaisy posted on MyGNRForum:

There are three Guns N’ Roses versions of “Shadow of Your Love.”

1. Sound City version recorded 2-4 June 1986, produced by Manny Charlton. This is the version on the ”Live and Let Die” single, with the ”wake up, it’s time to die” intro. It is incorrectly labeled in the sleeve as being mixed by Hanspeter Heuber.

2. Pasha Studios (Live Like A Suicide sessions) version recorded July-August 1986, produced by Spencer Proffer, mixed by Hanspeter Heuber. This is the faux live version on the ”It’s so Easy” single and Japanese Live in the Jungle EP.

3. Cam-Am version, July 1986, produced by Mike Clink. This is currently uncirculated.

View Adler’s Instagram story post below, followed by one of the many new advertisements.

jRDZvsW.jpg

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
AltNation blijft altijd bagger, beetje mensen op een forum nalullen die maar wat zitten te gissen. Die 30th anniversary shit slaat ook nergens op, het album is bijna 31 jaar oud...

De site is nu soort van live, met een counter die aftelt en paarse puntjes (uhh) die 'iets' betekenen, waarschijnlijk de locatie van posters of iets. Geen idee wat er gebeurt als je bij zo'n locatie bent en dan die site bezoekt...

Het lijkt gewoon een AFD reissue te gaan worden met wellicht wat demo's / alternate takes en als we veel geluk hebben misschien wat nieuwe / niet eerder gehoorde nummers of versies. Reunie is redelijk uitgesloten. Van Adler is het gewoon slim, die jumpt nu op deze hype en gaat dus juist met z'n eigen bandje AFD in z'n volledigheid spelen.

https://www.gnr.fm/#/

Vrijdag om 5u 's ochtends weten we meer...

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
AltNation blijft altijd bagger, beetje mensen op een forum nalullen die maar wat zitten te gissen. Die 30th anniversary shit slaat ook nergens op, het album is bijna 31 jaar oud…

De site is nu soort van live, met een counter die aftelt en paarse puntjes (uhh) die ‘iets’ betekenen, waarschijnlijk de locatie van posters of iets. Geen idee wat er gebeurt als je bij zo’n locatie bent en dan die site bezoekt…

Het lijkt gewoon een AFD reissue te gaan worden met wellicht wat demo’s / alternate takes en als we veel geluk hebben misschien wat nieuwe / niet eerder gehoorde nummers of versies. Reunie is redelijk uitgesloten. Van Adler is het gewoon slim, die jumpt nu op deze hype en gaat dus juist met z’n eigen bandje AFD in z’n volledigheid spelen.

https://www.gnr.fm/#/

Vrijdag om 5u ’s ochtends weten we meer…
mwah, vond het wel even een leuke opsomming van Alternative Nation, vandaar...

daarnaast, ik hou wel van dit soort teasers. Beetje reuring!

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
De Nederlandse stipjes op de kaart even uitgezocht:

Plato Groningen, Oude Ebbingestraat 41, https://www.platomania.nl/concerto-plato-winkels
Concerto Amsterdam, Utrechtsestraat 52-60, http://concerto.amsterdam
?? Leiden, Nieuwe Rijn 46
Kroese Arnhem, Rijnstraat 31, http://www.kroese-online.nl/
Kroese Nijmegen, Molenstraat 126, http://www.kroese-online.nl/
Sounds Venlo, Parade 66, https://www.sounds-venlo.nl/

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
Well HEAVY Mag decided not to speculate, instead of while we had original member Steven Adler on the phone to talk about the forthcoming Australian tour we decided to just damn outright ask him.

Adler laughs when I ask him about the billboard “I think it’s just an ad for a box-set of CDS,” he says the disappointment also clear in his voice.

“It’s a collection I think, I’m not sure but that is what I think it is. If it is a tour of the Appetite Of Destruction line-up to be touring together and playing together again, which I have been praying for over twenty-five years, then nobody has said anything to me. So I don’t know but you will definitely be able to see me play Appetite For Destruction with an amazing band in Australia…. that we definitely have going! Until the other GNR guys, whoever runs GNR I don’t know, wants to get the five of us back together when they are ready… I am ready. I am ready and I am set.”

En als je dan ziet dat zelfs 'gerenommeerde' pers als NME met dit soort opgeklopte artikeltjes komt dan is het wel erg sneu gesteld met het 'journalisme': http://www.nme.com/news/guns-n-roses-announce-appetite-destruction-reunion-uk-tour-2306098#3StmdUFtRBYrMZPy.99

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
Het wordt een flinke box, met qua muziek het volgende erin:
- 4 CDs (49/73 tracks unreleased)

- 1 Blu-Ray Audio-Disc

- 7 LPs

- 1-2, Appetite

- 3, B-Sides N' EP's

- 4, Live Like A Suicide

- 5-7, Sessions N' More (25 Unreleased Songs from the 1986 Sessions plus two unreleased tracks from the Clink sessions)

- 7 7-inch (Jungle, Patience, Sweet Child, Shadow of Your Love, Nightrain, Brownstone/It's so Easy, Paradise City)

https://www.youtube.com/watch?time_continue=125&v=Q7kR-dNYKV0

naast talloze goodies als posters, litho's, concert stubs, certificate of authenticity, ringen, patches, een USB-stick ( :') ), noem maar op.

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
Guns N' Roses Detail Massive 'Appetite for Destruction' Box Set
Collection includes array of more than 25 rare, unreleased songs

Guns N' Roses unearthed a slew of previously unreleased songs for the new 'Appetite for Destruction' box set.

Guns N' Roses have unearthed a slew of rare and unreleased tracks for the massive reissue of their seminal debut album, Appetite for Destruction, set to arrive June 29th.

Appetite for Destruction: Locked N' Loaded boasts 25 unreleased demos recorded during a 1986 session at Sound City, plus two tracks cut during sessions with Appetite producer Mike Clink. The reissue will also include the original 1987 album remastered from the original stereo analog tapes, and 12 remastered tracks taken from of-era EPs and b-sides.

The unreleased audio features a wide array of material. There are the two songs Guns N' Roses cut with Clink, "Shadow of Your Love" – recorded during a trial session that earned Clink the production job – and an acoustic version of "Move to the City," which later appeared on GN'R Lies. The set also boasts two early versions of "November Rain," two unfinished songs, "The Plague" and "New Work Tune," as well as several covers: Elvis Presley's "Heartbreak Hotel," Aerosmith's "Mama Kin" and acoustic and electric versions of the Rolling Stones' "Jumpin' Jack Flash."

Locked N' Loaded will be available in several different formats, most notably a massive box set that includes four CDs, one Blu-ray (containing hi-def audio of Appetite, bonus tracks and music videos), seven 12-inch LPs, seven seven-inch singles, a hardbound book and a variety of collectibles. The selection of ephemera includes five skull face rings, a replica of the band's stage banner from their early club days, several posters, replicas of old fliers and ticket stubs and even two temporary tattoo sheets featuring life-size recreations of the band members' actual ink. The entire collection will be housed in a solid wood box wrapped in faux-leather and stamped with a 3D cross on its front doors.

The other versions include a four-CD/single Blu-ray super deluxe edition that also includes the 96-page book featuring unreleased photos from Axl Rose's personal archive. A deluxe edition will be available as a two-CD set or as a double LP pressed on 180-gram vinyl, as will a single CD version featuring the remastered album. All the audio from the box set will be available on digital streaming and download platforms. The reissue is available to pre-order in all its forms.

Guns N' Roses Appetite for Destruction: Locked N' Loaded Track List

Disc One – Appetite for Destruction

1. "Welcome To The Jungle"
2. "It's So Easy"
3. "Nightrain"
4. "Out Ta Get Me"
5. "Mr. Brownstone"
6. "Paradise City"
7. "My Michelle"
8. "Think About You"
9. "Sweet Child O' Mine"
10. "You're Crazy"
11. "Anything Goes"
12. "Rocket Queen"

Disc Two – B-sides N' EPs

1. "Reckless Life"
2. "Nice Boys"
3. "Move To The City (Live)
4. "Mama Kin"
5. "Shadow Of Your Love" (Live)
6. "You’re Crazy" (Acoustic Version)
7. "Patience"
8. "Used To Love Her"
9. "You’re Crazy"
10. "It’s So Easy" (Live)
11. "Knockin’ On Heaven's Door" (Live)
12. "Whole Lotta Rosie" (Live)

Disc Three – 1986 Sound City Session

1. "Welcome To The Jungle" (1986 Sound City Session)
2. "Nightrain" (1986 Sound City Session)
3. "Out Ta Get Me" (1986 Sound City Session)
4. "Paradise City" (1986 Sound City Session)
5. "My Michelle" (1986 Sound City Session)
6. "Think About You" (1986 Sound City Session)
7. "You’re Crazy" (1986 Sound City Session)
8. "Anything Goes" (1986 Sound City Session)
9. "Rocket Queen" (1986 Sound City Session)
10. "Shadow Of Your Love" (1986 Sound City Session)
11. "Heartbreak Hotel" (1986 Sound City Session)
12. "Jumpin' Jack Flash" (1986 Sound City Session)

Disc Four – 1986 Sound City Session and More

1. "Shadow Of Your Love"
2. "Move To The City" (1986 Sound City Session)
3. "Ain’t Goin’ Down No More" (Instrumental Version - 1986 Sound City Session)
4. "The Plague" (1986 Sound City Session)
5. "Nice Boys" (1986 Sound City Session)
6. "Back Off Bitch" (1986 Sound City Session)
7. "Reckless Life" (1986 Sound City Session)
8. "Mama Kin" (1986 Sound City Session)
9. "New Work Tune" (1986 Sound City Session)
10. "November Rain" (Piano Version - 1986 Sound City Session)
11. "Move To The City" (Acoustic Version - 1986 Sound City Session)
12. "You're Crazy" (Acoustic Version - 1986 Sound City Session)
13. "November Rain" (Acoustic Version - 1986 Sound City Session)
14. "Jumpin’ Jack Flash" (Acoustic Version- 1986 Sound City Session)
15. "Move To The City" (1988 Acoustic Version)

Blu-Ray Audio

2. "It's So Easy"
3. "Nightrain"
4. "Out Ta Get Me"
5. "Mr. Brownstone"
6. "Paradise City"
7. "My Michelle"
8. "Think About You"
9. "Sweet Child O' Mine"
10. "You're Crazy"
11. "Anything Goes"
12. "Rocket Queen"

Bonus Tracks

1. "Shadow Of Your Love"
2. "Patience"
3. "Used To Love Her"
4. "You’re Crazy"
5. "Move To The City" (1988 Acoustic Version)

Music Videos

2. "Sweet Child O' Mine"
3. "Paradise City"
4. "Patience"
5. "It's So Easy" (Brand New Video From 1989)

https://gnrmerch.com/collections/appetite-for-destruction/?utm_source=UMe&utm_medium=Digital&utm_campaign=AFD

Dus;

Houten box met alles erin: $1000
Super deluxe met alle audio plus wat goodies: $179
2LP vinyl edition: $35,98
2CD deluxe edition: $19,98
Alleen remastered album: $13,98

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1CD (€10,99): https://www.bol.com/nl/p/appetite-for-destruction-remastere/9200000093432763

2CD (€18,99): https://www.bol.com/nl/p/appetite-for-destruction/9200000093432759

2LP (€36,99): https://www.bol.com/nl/p/appetite-for-destruction-ltd-ed/9200000093432761

Super deluxe (€184,99): https://www.bol.com/nl/p/appetite-for-destruction-4cd-blura/9200000093432740

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
Jammer, valt me een beetje tegen eigenlijk. Leuk voor de fans maar de oude band weer bij elkaar had ik veel toffer gevonden.

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
Loveless wrote:
De nieuwe single;

mwah nieuw… opgepoetst b-kantje toch

Jup, alles eigenlijk. Wel een hoop 'unreleased' spul, maar niks echt nieuws. Die van 185 ga ik wel halen, die 1000 is bezopen.

Single vind ik ook wel prima, natuurlijk niet echt nieuw, maar knap opgepoetst.

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
oa misschien Pinkpop zie ik niet als onmogelijk.
RaR/RiP misschien...

na 2017 en 2018 op Gofferpark, is een festival setting niet ondenkbaar in 2020.
in België TW 2017 en Graspop 2018, is lastig te zeggen. Ik vind het lastig inschatten of RW het zou doen, zie ze daarvoor in de plaats namelijk eerder 2 goedkopere kleinere headliners in co-headline zetten. Dat kan een los concert worden, Sportpaleis, Koning Boudewijn of Nieuwe Koers? Al kunnen ze best opnieuw TW doen?
Aangezien ze in 2017/2018 stadions in Duitsland hebben aangedaan, lijkt me de kans voor RaR/RiP vrij groot.
Slash alleen GnR song Nighttrain in de setlist in 2019, hoeft niets te betekenen uiteraard, maar zou zowaar kunnen dat GnR komt daar waar Slash dit jaar is geweest?

Ja, ik denk dat ze best grote headliner optie zijn in 2020.

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
Dat zou flink balen zijn imo. Hoop niet dat Guns n Roses festivals in Europa gaan doen. Die hebben hun beste tijd gehad en zijn nu echt een persiflatie van zichzelf geworden.

Als je leadzanger niet meer kan zingen kun je er beter gewoon mee ophouden. Zie ook Bon Jovi.

PJ

Headliner
4 nov 2014
Dat zou flink balen zijn imo. Hoop niet dat Guns n Roses festivals in Europa gaan doen. Die hebben hun beste tijd gehad en zijn nu echt een persiflatie van zichzelf geworden.

Als je leadzanger niet meer kan zingen kun je er beter gewoon mee ophouden. Zie ook Bon Jovi.

Sinds wanneer kan Jon bon Jovi niet meer zingen dan? Ik volg ze niet maar daar heb ik nu nog nooit een slechte recensie over gelezen. Is de huidige tour niet best?
Axl heeft zn beste tijd gehad dat ben ik wel met je eens... GnR zou beter touren met Miles Kennedy :wink:

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
Timmetje wrote:

Sinds wanneer kan Jon bon Jovi niet meer zingen dan? Ik volg ze niet maar daar heb ik nu nog nooit een slechte recensie over gelezen. Is de huidige tour niet best?
Axl heeft zn beste tijd gehad dat ben ik wel met je eens… GnR zou beter touren met Miles Kennedy ?

Alles wordt beter met Myles Kennedy!

Je moet maar eens wat optredens van het laatste jaar op YouTube terugkijken. Ik word er niet blij van. Het wil ook nog voorkomen dat Jon z'n tonen niet haalt.
Was er zelf niet bij in het Goffertpark, maar een vriend van me wel en die zei ook dat het af en toe niet best was.

Kesselman

Support act
7 dec 2015
ik heb GnR gezien op werchter vorig jaar en t klonk niet verkeerd.
liever een band die live misschien niet meer 100 % is die wel vette rockmuziek maakt en heeel veel hits heeft ,
dan een band die muzikaal helemaal perfect is ,maar klote muziek maakt

naar das mijn persoonlijke smaak

Gebruikers die dit onderwerp bekijken