Guns N' Roses

Heb ze 2 jaar geleden gezien in het Goffertpark, was gewoon goed hoor! Dikke rockshow van ruim 3 uur. Zang van Axl was gewoon prima. ik heb altijd het idee dat mensen elkaar maar een beetje napraten als ze zeggen dat het slecht was. Als je als festival de kans krijgt om Guns n' Roses te laten headlinen moet je dat volgens mij gewoon altijd doen.

Heb ze ook 2 jaar geleden in het Goffert gezien en vond Axl toen bij vlagen zowel flink buiten adem als echt zo vals als een kraai....

Het is zeker een stuk muziekgeschiedenis maar na die 2 jaar reunie mogen ze van mij wel weer kapoen.

Dat Axl-bashen... Ik snap het niet zo goed... Hij heeft zijn turbulente/instabiele/onuitstaanbare periode gehad, maar die is nu achter de rug hoor. Op TW Classic twee jaar terug waren ze echt top, en Axl zong gewoon goed. En dan nog niet gesproken over de kwaliteit van de nummers op zich... Voor mij mogen ze zeker weer gaan touren!

Dat Axl-bashen… Ik snap het niet zo goed… Hij heeft zijn turbulente/instabiele/onuitstaanbare periode gehad, maar die is nu achter de rug hoor. Op TW Classic twee jaar terug waren ze echt top, en Axl zong gewoon goed. En dan nog niet gesproken over de kwaliteit van de nummers op zich… Voor mij mogen ze zeker weer gaan touren!

Mee eens. Was op Graspop ook dikke prima. Erg genoten van dat optreden.

Misschien dat het per optreden verschilt. Twee jaar geleden in Goffert was hij echt bij vlagen kneitervals. 3voor12 schreef toen later:

Het is niet allemaal even glad en de stem van Axl is niet altijd meer wat het geweest is. Maar bij Guns N' Roses ging het nooit om glad, altijd om muziek met een rauw randje. En dat rauwe randje hebben we vanavond in een ruimte mate gehoord. Vaak goed, soms niet.

Misschien hebben we toen gewoon pech gehad en was hij toen gewoon niet bij stem. Als het beter kan zie ik graag de herkansing op Pinkpop!!!!

Misschien dat het per optreden verschilt. Twee jaar geleden in Goffert was hij echt bij vlagen kneitervals. 3voor12 schreef toen:

Het is niet allemaal even glad en de stem van Axl is niet altijd meer wat het geweest is. Maar bij Guns N’ Roses ging het nooit om glad, altijd om muziek met een rauw randje. En dat rauwe randje hebben we vanavond in een ruimte mate gehoord. Vaak goed, soms niet.

Misschien hebben we toen gewoon pech gehad.
ik was er 2017 en vond het prima.

en als je er van tevoren rekening mee houdt dat Axl nooit een nachtegaal was en ook inmiddels 30 jaar ouder, dan hou ik wel rekening met een minder zuiver stemgeluid.
verder vond ik (tenminste waar ik stond) een prima reunie concert, misschien dat het gevoel van "de reunie" wel mee speelde in het gevoel dat ik er aan over heb gehouden?
mijn hoogtepunt was dat Angus kwam mee doen, maar ik vond het zeker niet afschuwelijk slecht of zo...

Ik heb hen vorig jaar op Graspop gezien en 2 jaar geleden op TW Classic.

Op TW vond ik hen fantastisch. Goede setlist, goed bij stem, weinig op aan te merken.
Op Graspop vond ik Axl, zeker in de hoogte een stuk minder sterk. Bij vlagen had ik het gevoel dat ik een gemarteld varken hoorde. De set leek daardoor ook veel meer te schommelen in sterke en zwakkere momenten en waar ik vond dat de tijd vloog op TW, was ik op graspop bijna blij voor hen dat het er op zat.

Op basis van die 2 shows vond ik er dus een groot verschil op zitten, maar doortrekken naar hele tours durf ik op basis hiervan zomaar niet.

Timmetje wrote:
Dat zou flink balen zijn imo. Hoop niet dat Guns n Roses festivals in Europa gaan doen. Die hebben hun beste tijd gehad en zijn nu echt een persiflatie van zichzelf geworden.

Als je leadzanger niet meer kan zingen kun je er beter gewoon mee ophouden. Zie ook Bon Jovi.

Sinds wanneer kan Jon bon Jovi niet meer zingen dan? Ik volg ze niet maar daar heb ik nu nog nooit een slechte recensie over gelezen. Is de huidige tour niet best?
Axl heeft zn beste tijd gehad dat ben ik wel met je eens… GnR zou beter touren met Miles Kennedy
1f609.svg

https://www.demorgen.be/tv-cultuur/bon-jovi-kan-niet-overtuigen-op-tw-classic-krak-in-de-keel~ba4b308d

Ik heb het gelezen. Is niet best inderdaad. Dat zal wel weer 8 jaar duren dan :lol:

Ter aanvulling:

[video]https://www.youtube.com/watch?v=WCYx1B8IkC8[/video]

(verkeerde naam van 't nummer trouwens, 't is You Give Love A Bad Name dat hier gespeeld wordt)
(sorry voor de offtopic)

Guns N’ Roses Manager Fernando Lebeis heeft in een Reddit discussie laten weten dat het nieuwe album van GnR binnen 6 maanden te verwachten is.

Guns N’ Roses Manager Fernando Lebeis heeft in een Reddit discussie laten weten dat het nieuwe album van GnR binnen 6 maanden te verwachten is.

Nieuw album met natuurlijk daaraan vast een nieuwe tour. Kan bijna niet anders zijn.
Blijft alleen de vraag of ze arena’s of festivals gaan doen. Maar het lijkt me bijna zeker dat die op tour zijn vanaf mei juni volgend jaar.

precies PJ, precies...

Groot gerucht voor Zuid Amerikaanse Lollapalooza's, doorkomst naar Europese festivals niet heel ondenkbaar imo
;)

Maar er wordt wel getwijfeld aan de bron van de info. Het is namelijk helemaal niet zeker dat de info komt van de manager. Ook vreemd dat hij een album zou bevestigen op Reddit?? Maar goed, volgens mij had Slash ook al laten doorschemeren in een interview dat ze bezig waren met nieuwe songs dus er zal zeker wat spelen, daar ben ik wel van overtuigd..

touraankondiging komt er aan
donderdag rond 18 uur eerste 2020 data?

Zeer benieuwd wat ze gaan doen... Zaalshows, stadions, festivals, combinatie? Het gaat toch om het eerste album sinds dé reünie... Ook benieuwd welk niveau ze gaan halen op plaat.

DennisvdBr wrote:
touraankondiging komt er aan
donderdag rond 18 uur eerste 2020 data?

Zeer benieuwd wat ze gaan doen… Zaalshows, stadions, festivals, combinatie? Het gaat toch om het eerste album sinds dé reünie… Ook benieuwd welk niveau ze gaan halen op plaat.
ik verwacht er wel festivals bij ;)

duiken al wat FAKE postertjes op voor Lollapalooza...
( jaarlijks wel leuk om te kijken of er achteraf iets klopt? )

Users who are viewing this thread