Guns N' Roses

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
EddieVerder wrote:
Op ticket staat + SUPPORT


Ooh top. Wat zou t dan kunnen zijn? In VS hebben ze oa met Lenny gravitz en Wolfmother getourt vgm. Zouden toffe namen zijn.

Support zijn geweest onder andere:
Alice in Chains
The Cult
Wolfmother
Billy Talent
Lenny Kravitz
Skrillex
The Struts
Marky Ramone
Babymetal
Rose Tattoo
Zakk Wylde

Weet niet wat er zoal mee zou kunnen komen...
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
577
185
Zou alter bridge kunnen? Of zal daar de theorie gelden dat omdat ze op graspop staan, ze niet op TW staan en dus ook hier niet in t voorprogramma staan?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.285
4.449
Lijkt mij niet. Voor de Europese data zullen ze wel 1 of 2 vaste bands meenemen als voorprogramma. Bands die nu al her en der op festivals staan, zullen dat niet zijn. Op TW classic kan er een naam tussen zitten die al op GMM staat, maar dat zal eerder een kleinere band uit de buurt (Nederland, België evt Frankrijk) zijn.
 

T. Roses

Support act
8 dec 2016
768
486
Heeft iemand nog ergens iets opgevangen voor eventuele acts die als voorprogramma kunnen dienen? Mogen ze toch onderhand wel bekend maken van mij.....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Heeft iemand nog ergens iets opgevangen voor eventuele acts die als voorprogramma kunnen dienen? Mogen ze toch onderhand wel bekend maken van mij…..
Ik zag wel dat Angus hier en daar regelmatig mee doet... Dat is wel heel erg leuk dacht ik.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.628
624
Nu voorprogramma van TW Classic bekend is zal het voorprogramma voor Goffertpark ook wel een keer bekend gemaakt worden of niet? Zou Wolfmother dan ook hier staan? Of toch The Pretenders? Of iets heel anders?
Lijkt me overigens dat er in Nijmegen maar één act voor GNR staat in verband met beschikbare tijd.
 

T. Roses

Support act
8 dec 2016
768
486
Op het kaartje staat dat het om 18:00 uur begint. Dus dan zal het voorprogramma beginnen. Omdat het kaartje ongeveer even duur is als bij TW Classic verwacht ik toch wel een bekende act in het voorprogramma. Volgens mij is er nog bij geen een concert in Europa bekend wat het voorprogramma is. Dus afwachten. Weet iemand wat de geruchten zijn?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Wolfmother en/of the Pretenders kun je nu wel van uitgaan.
Op TW ja, maar aangezien deze op Bospop staan het weekend voor Goffert... Denk ik dat het best eens anders gaat zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Holland!
Special guests Biffy Clyro and Tyler Bryant & The Shakedown will be joining #GnFnR on the #NotInThisLifetime Tour 2017
Visit gunsnroses.com for tickets and more information
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
577
185
Holland!
Special guests Biffy Clyro and Tyler Bryant & The Shakedown will be joining #GnFnR on the #NotInThisLifetime Tour 2017
Visit gunsnroses.com for tickets and more information

Oeh Biffy is best netjes als voorprogramma.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.628
624
Idd best mooi voorprogramma, maar vanwege overkill tijdens deze zomer van Biffy had ik liever Royal Blood als voorprogramma gehad. Die staan nog niet in NL deze zomer.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.285
4.449
Recensie in de Morgen over het concert in Madrid.
http://www.demorgen.be/muziek/guns-n-roses-in-madrid-een-verpletterende-en-euforische-show-b4834236/
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
713
560
Ze schijnen echt in vorm te raken, vooral de stem van Axl moet met sprongen vooruit zijn gegaan t.o.v. de shows aan het begin van deze Europese tour.
Goed nieuws dus voor de mensen die zaterdag naar Werchter gaan of volgende maand naar Nijmegen!

Enkele lovende recensies op het internet:
https://www.theguardian.com/music/2017/jun/17/guns-n-roses-review-queen-elizabeth-stadium-stratford-london-paradise-city
http://www.telegraph.co.uk/music/concerts/guns-n-roses-reunion-arrived-london-big-brash-absolutely-brilliant/
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.628
624
Setlist is wel weinig verrassend. Ga er niet te veel meer naar kijken, anders kan ik de volgorde van alle nummers al voortijdig raden. Wijken echt niet af van één en dezelfde setlist. Eigenlijk wel beetje jammer, een beetje spontaniteit gedurende een tour maakt het vaak iets spannender.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.285
4.449
Setlist is wel weinig verrassend. Ga er niet te veel meer naar kijken, anders kan ik de volgorde van alle nummers al voortijdig raden. Wijken echt niet af van één en dezelfde setlist. Eigenlijk wel beetje jammer, een beetje spontaniteit gedurende een tour maakt het vaak iets spannender.

Denk dat de meesten vooral een grote hits setlist wil. Wat dat betreft vind ik de setlist nog best uitdagend gekozen. Met Chinese democracy, Better, attitude, this I love, en the Seeker. Ze variëren alleen nauwelijks. Ik hoop nog op Coma, Raw power, patience en my Michelle. Een hit als don't cry spelen ze ook niet altijd.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.424
1.092
Als we in Nijmegen maar niet lang hoeven te wachten voordat ze opkomen. Setlist is redelijk voorspelbaar, maar ja, wat zou je anders moeten willen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken