Graspop Metal Meeting 2026

ok ok

Nu word ik ook geïntrigeerd,....ook de eerste dag,....ook een TBC,....

Het is dat @jimmywe zegt no surprises,... maar we horen @jimmywe ook helemaal niet meer.

Zou er dan toch iets,...iets zijn,....

Of toch gewoon allebei de zelfde cancellation en puzzel van wie of wat nu

Laatst bewerkt:
1764243682300.png

co-pilot heeft de berekening gemaakt. AI logica in het achterhoofd kunnen we er dus van uitgaan dat het gojira niet wordt en The offspring de meeste kans maakt. mijn excuses aan alle fans

• Leuk
Waarderingen: Pommer en El_Leipo
Bekijk bijlage 17246

co-pilot heeft de berekening gemaakt. AI logica in het achterhoofd kunnen we er dus van uitgaan dat het gojira niet wordt en The offspring de meeste kans maakt. mijn excuses aan alle fans

Zullen we deze onzin stoppen aub,...word er moe van

Zeg dan dat de Steel Panthers afsluiten ofzo - Offspring stond vorige keer in de middag die gaan niet nu ineens afsluiten OK.

pffff

• Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: Akephalos en Lars.
One thing that speaks against SoaD: they're much more expensive than Manson, Ghost or Gojira.

But on the other hand if sales for GMM are under expectations so far that name can sell out thursday in a day, and lots of combis.

I bet both Werchter and Rock am Ring have already booked SoaD for 2027.

One thing that speaks against SoaD: they're much more expensive than Manson, Ghost or Gojira.

But on the other hand if sales for GMM are under expectations so far that name can sell out thursday in a day, and lots of combis.

Als Graspop de kans heeft SOAD te boeken, dan doen ze dat. Behalve als het gage buitensporig is, maar dat zal ook wel meevallen.
SOAD boek je niet achteraf om de verkoopcijfers nog even op te krikken.

• Leuk
Waarderingen: nikita en Piebe71
wow geweldige toevoeging op het forum dit
Iets zuurs gegeten als lunch?

Ach ja, en we speculeren weer verder.....laten we voor de lol het hele rijtje voor de 237e keer passeren

Gewoon lekker wachten tot februari en nu over de bands hebben die er al zijn ? lijkt dat een goed idee ?

ok ok

Nu word ik ook geïntrigeerd,....ook de eerste dag,....ook een TBC,....

Het is dat @jimmywe zegt no surprises,... maar we horen @jimmywe ook helemaal niet meer.

Zou er dan toch iets,...iets zijn,....

Of toch gewoon allebei de zelfde cancellation en puzzel van wie of wat nu

Om jezelf te quoten zou ik je aanraden om dan maar gewoon te wachten tot in februari om nog op dit forum te komen. Lijkt dat een goed idee?

Bad Omens - Dying To Love is deze week de Kink XL. Kan me niet heugen dat ik Bad Omens eerder op (de normale) Kink heb gehoord, laat staan als Kink XL. Toegegeven, het is wel de sterkste van de 4 singles.

Ben wel benieuwd welke kant dit op gaat, wellicht spreken ze met deze nieuwe stijl wel weer een hele nieuwe schare fans aan. Ik ben zelf into Metalcore geraakt door That's The Spirit van BMTH, ook niet bepaald het hardste album. Daarna wel steeds harder gaan luisteren en ook BMTH zelf is daarna gelukkig weer wat harder werk gaan maken. Erg nieuwsgierig of Bad Omens een zelfde soort weg gaat bewandelen, vooralsnog zie ik iig een hoop gelijkenissen.

Bad Omens - Dying To Love is this week's Kink XL. I can't recall hearing Bad Omens on (regular) Kink before, let alone as Kink XL. Admittedly, it's the strongest of the four singles.

I'm curious to see where this will go; perhaps they'll attract a whole new fan base with this new style. I got into metalcore myself with BMTH's "That's the Spirit," which isn't exactly the heaviest album either. After that, I started listening to them louder and louder, and thankfully, BMTH themselves have also started producing heavier work since then. I'm very curious to see if Bad Omens will follow a similar path; for now, I certainly see a lot of similarities.
Personnally, I like both Bad Omens eras. Yet if there was not the Death of Peace of Mind era, I am pretty sure I would not have got into them. It has rather quickly become one of my favourite bands. Looking forward to next Monday :D

Als Graspop de kans heeft SOAD te boeken, dan doen ze dat. Behalve als het gage buitensporig is, maar dat zal ook wel meevallen.
SOAD boek je niet achteraf om de verkoopcijfers nog even op te krikken.
gmm beslist dat niet, het is live nation en de band, als die beslissen dat ze soad op werchter zetten is het zo.

Zullen we deze onzin stoppen aub,...word er moe van
Dit gaat specifiek over AI meuk, en daar ben ik het volledig mee eens. Als je zelf niks kan bedenken en daar AI bij nodig hebt (diezelfde AI die zelf bevestigd dat Rammstein op GMM '26 zal staan) kunnen we weer net zo goed hier gaan hopen op AC/DC.

We gaan hier regelmatig off-topic, en dat is best leuk, maar AI erbij betrekken is gewoon vervuiling wat mij betreft.

And we know they are coming back to Europe in 2027?

Barcelona rockfest mist blijkbaar ook nog een headlinerBekijk bijlage 17245
Met die missende headliner begin ik mij wel iets af te vragen. Zou het kunnen dat festivals/bookers/promoters/labels er gewoon momenteel niet uit komen omdat potentiële (sub)headliners die dagen met Metallica ergens staan? De 3e juli staat Gojira bijvoorbeeld in Londen als voorprogramma samen met Knocked Loose en de 5e staan Pantera en Avatar in het voorprogramma. Nu is dat wel bij een No-Repeat show dus voor mensen die daar kaartjes voor hebben maakt het niet uit wanneer wat speelt (als het goed is) want die hebben voor beide avonden een kaart. Zou er overwogen worden daar een wissel in te doen?

Avatar, Knocked Loose en Gojira staan alledrie al op verschillende festivals tussen de Metallica shows door. Zakk Wylde staat met BLS ook overal en nergens naast die paar Pantera shows nog en Phil is ook tussendoor aan het reizen met Down. Ohja en dan Charlie nog met Anthrax op vrijwel elk Europees festival EN in het voorprogramma van Iron Maiden. Echt een gekkenhuis. Je zal maar 1 verkeerde of gecancelde vlucht hebben in juni...

Het lijkt gewoon alsof er in de agenda's iets niet helemaal lekker loopt. Aangezien sommige band websites nog weleens de verkeerde datum willen melden als ze op een festival staan en bij die No-Repeat weekenden het bij Gojira ook niet altijd leek te kloppen welke dag ze nou speelde.

De tour tab op de Gojira website ligt er ook al dagen uit...

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread