Je ziet wel dat er dit jaar een stuk minder "Vandaag is de dag" posts zijn. Ben het er dan ook mee eens dat het dit jaar een stuk inhoudelijker is! 
het is mss wel wat cluedo zonder oplossing aan het worden.Gaat niet zo zeer om het aantal posts maar om het soort posts.
Lezen waar men naar uitkijkt om te gaan zien is leuker dan een 83e keer over SOAD beginnen bijvoorbeeld![]()
Als je zelf niet eens de moeite neemt om de juiste mensen te taggen, zou ik maar niet te veel zeggen over toevoegingen van anderen..
Ik kan me heel goed voorstellen dat je klaar bent met het Graspop topic. Dat ben ik ook. Ik verwacht volgende week weer een diepgaande discussie of Avantasia of Helloween groter is. Maar je kunt er ook voor kiezen om gewoon niks te posten in plaats van deze onzin.Jezus tering man
iemand maakt een keer een foutje en is kritisch om het herhalen 80X soad 24x Offsrping headliner maken.
Sorry dan mijn nederige excuses goden van het forum. het spijt me dat ik een mening heb en die verkondig in een forum
zal braaf gaan meelopen
YEAAAAHHHH laten we offspring nemen en ik vind dat we Direct moeten nemen als headliner die zijn zo gruwelijk hard man
of is dat meer een polderpop fest of lage landen rock fest bandje
Daarover gesproken: zitten er tussen die 100 namen nog wat toffe hardcore bands? Beetje a la Thrown en Guilt Trip.Als je zit topic ziet zou je denken dat we aan het wachten zijn op de eerste namen, en niet dat we al ruim 100 bands hebben om in te luisteren
We came as romans, Bury tomorrow, Lionheart, Harms waySpeaking of which, are there any cool hardcore bands among those 100 names? Kind of like Thrown and Guilt Trip.
Eerste twee ken ik, maar vooral WCAR is meer metalcore toch? Die andere twee ga ik even luisteren dan, thanks!We came as romans, Bury tomorrow, Lionheart, Harms way![]()
Ik kan Drain, Kublai Khan TX, Letlive en Loathe wel aanbevelenDaarover gesproken: zitten er tussen die 100 namen nog wat toffe hardcore bands? Beetje a la Thrown en Guilt Trip.
Alsjeblieft, één oorlogsfreak in de states is wel genoeg.Mij lijkt Bush een zekerheidje dat er nog bij komt.
Gaat niet zo zeer om het aantal posts maar om het soort posts.
Lezen waar men naar uitkijkt om te gaan zien is leuker dan een 83e keer over SOAD beginnen bijvoorbeeld![]()
Het is eigenlijk best ironisch dat uitgerekend jij gaat klagen over het aantal onzinnige posts, gezien je recente sneer nog over het aparte 'no clutter' topic dat je maar zo'n onzin vond...Jezus tering man
iemand maakt een keer een foutje en is kritisch om het herhalen 80X soad 24x Offsrping headliner maken.
Sorry dan mijn nederige excuses goden van het forum. het spijt me dat ik een mening heb en die verkondig in een forum
zal braaf gaan meelopen
YEAAAAHHHH laten we offspring nemen en ik vind dat we Direct moeten nemen als headliner die zijn zo gruwelijk hard man
of is dat meer een polderpop fest of lage landen rock fest bandje
Als de betreffende artiest op Graspop staat vind ik het juist wel on-topic en interessant om te lezen. Ja ik weet dat er ook een concertrecensies topic is, maar daar kijkt wellicht ook niet iedereen in en daarnaast is het imo dus wel relevant voor Graspop-gangersIk pleit voor een moderator speciaal voor dit topic die simpelweg ieder bericht dat herhaling is, onzin is, compleet off-topic gaat (bijv. concertrecensies van je favoriete metalartiest die al dan niet op Graspop staat) en nog meer onderwerpen verwijdert. Als je hier al dat soort dingen verwijdert, breng je, denk ik, gewoon de hoeveelheid berichten met de helft terug. Er zit verdomme een zoekknop op dit forum en die zit er niet voor niks. Kans is groot dat het met de activiteit van dit forum en hoeveelheid aan berichten het echt niet de eerste keer is dat jij (als in 'men') iets nieuws gaat melden.
En ja, ik was ook één van die initiatiefnemers van de H&M-chat, maar dat helpt dus blijkbaar voor geen ene meter door jullie koppigheid![]()
Het is eigenlijk best ironisch dat uitgerekend jij gaat klagen over het aantal onzinnige posts, gezien je recente sneer nog over het aparte 'no clutter' topic dat je maar zo'n onzin vond...![]()
Dit is de top-draad over GMM, nogal logisch dat mensen hier als eerste kijken en reageren. Dat er hier veteranen zitten die soms 20x meer berichten op dit forum geplaatst hebben en het vervelend vinden dat een stel noobs de zoekfunctie op dit forum niet snappen (omdat die noobs dit forum heel anders gebruiken) is een beetje gatekeepen maar dan voor een forum...Als de betreffende artiest op Graspop staat vind ik het juist wel on-topic en interessant om te lezen. Ja ik weet dat er ook een concertrecensies topic is, maar daar kijkt wellicht ook niet iedereen in en daarnaast is het imo dus wel relevant voor Graspop-gangers![]()