Graspop Metal Meeting 2026

Je ziet wel dat er dit jaar een stuk minder "Vandaag is de dag" posts zijn. Ben het er dan ook mee eens dat het dit jaar een stuk inhoudelijker is! :ROFLMAO:

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Gaat niet zo zeer om het aantal posts maar om het soort posts.

Lezen waar men naar uitkijkt om te gaan zien is leuker dan een 83e keer over SOAD beginnen bijvoorbeeld :)
het is mss wel wat cluedo zonder oplossing aan het worden.

"het was de kok in de living met een hamer"
"kan niet want de kok had verlof"

"Dan was het misschien de butler met een glas in de tuin"
"Nee want de butler was aan het slapen"

"dan was het de kok!"

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Als je zelf niet eens de moeite neemt om de juiste mensen te taggen, zou ik maar niet te veel zeggen over toevoegingen van anderen..

Jezus tering man

iemand maakt een keer een foutje en is kritisch om het herhalen 80X soad 24x Offsrping headliner maken.

Sorry dan mijn nederige excuses goden van het forum. het spijt me dat ik een mening heb en die verkondig in een forum

zal braaf gaan meelopen

YEAAAAHHHH laten we offspring nemen en ik vind dat we Direct moeten nemen als headliner die zijn zo gruwelijk hard man

of is dat meer een polderpop fest of lage landen rock fest bandje

• On fire
  • Leuk
Waarderingen: Projunk en gmm033
Jezus tering man

iemand maakt een keer een foutje en is kritisch om het herhalen 80X soad 24x Offsrping headliner maken.

Sorry dan mijn nederige excuses goden van het forum. het spijt me dat ik een mening heb en die verkondig in een forum

zal braaf gaan meelopen

YEAAAAHHHH laten we offspring nemen en ik vind dat we Direct moeten nemen als headliner die zijn zo gruwelijk hard man

Ik kan me heel goed voorstellen dat je klaar bent met het Graspop topic. Dat ben ik ook. Ik verwacht volgende week weer een diepgaande discussie of Avantasia of Helloween groter is. Maar je kunt er ook voor kiezen om gewoon niks te posten in plaats van deze onzin.

Als je zit topic ziet zou je denken dat we aan het wachten zijn op de eerste namen, en niet dat we al ruim 100 bands hebben om in te luisteren
Daarover gesproken: zitten er tussen die 100 namen nog wat toffe hardcore bands? Beetje a la Thrown en Guilt Trip.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
We came as romans, Bury tomorrow, Lionheart, Harms way :devilish:
Eerste twee ken ik, maar vooral WCAR is meer metalcore toch? Die andere twee ga ik even luisteren dan, thanks!

Vind Thornhill trouwens ook moeilijk in een hokje te plaatsen, vind het een beetje Deftones goes hardcore ofzo. Heel erg tof in ieder geval, één van de shows waar ik het meest naar uit kijk.

Gaat niet zo zeer om het aantal posts maar om het soort posts.

Lezen waar men naar uitkijkt om te gaan zien is leuker dan een 83e keer over SOAD beginnen bijvoorbeeld :)
youre right GIF

Jezus tering man

zal braaf gaan meelopen

Het is eigenlijk best ironisch dat uitgerekend jij gaat klagen over het aantal onzinnige posts, gezien je recente sneer nog over het aparte 'no clutter' topic dat je maar zo'n onzin vond... :ROFLMAO:

Ik snap dat mensen gefrustreerd kunnen raken dat een forum een beetje ontspoord en het over eigenlijk niks gaat... maaruh... je kan toch gewoon ook niet alles lezen of het negeren? Elk jaar gaat het over de ''soort'' posts maar kijk dan gewoon even niet? Er zitten hier mensen die maandelijks, wekelijks of zelfs dagelijks kijken, dan krijg je verschil in posts ja.

Er zijn inderdaad vaak ontspoorde posts die voor de 1000x over SOAD of Metallica gaan, maar is het ook nodig om telkens mensen te moeten corrigeren? Gewoon die leuk knop wel/niet gebruiken is toch voldoende dan? En daar op filteren wat een nuttige bijdrage is kan toch ook? Je staat namelijk met 2 of 3 herders een kudde wilde schapen tegen te houden, zonder succes. (Nee ik bedoel niet dat mensen hier letterlijk schapen zijn).

Laat lekker de zinloze discussies over welke band leuker/groter is gewoon gebeuren. Lees het niet als je het zinloos vindt. Ik zie ook regelmatig bands en opmerkingen voorbij komen waardoor ik even met m'n hoofd moet schudden. Maar dat is het dan ook.
Tenzij ik zin heb om even gal te spuwen, dan reageer ik ook gewoon.

Ik pleit voor een moderator speciaal voor dit topic die simpelweg ieder bericht dat herhaling is, onzin is, compleet off-topic gaat (bijv. concertrecensies van je favoriete metalartiest die al dan niet op Graspop staat) en nog meer onderwerpen verwijdert. Als je hier al dat soort dingen verwijdert, breng je, denk ik, gewoon de hoeveelheid berichten met de helft terug. Er zit verdomme een zoekknop op dit forum en die zit er niet voor niks. Kans is groot dat het met de activiteit van dit forum en hoeveelheid aan berichten het echt niet de eerste keer is dat jij (als in 'men') iets nieuws gaat melden.

En ja, ik was ook één van die initiatiefnemers van de H&M-chat, maar dat helpt dus blijkbaar voor geen ene meter door jullie koppigheid :)

Ik pleit voor een moderator speciaal voor dit topic die simpelweg ieder bericht dat herhaling is, onzin is, compleet off-topic gaat (bijv. concertrecensies van je favoriete metalartiest die al dan niet op Graspop staat) en nog meer onderwerpen verwijdert. Als je hier al dat soort dingen verwijdert, breng je, denk ik, gewoon de hoeveelheid berichten met de helft terug. Er zit verdomme een zoekknop op dit forum en die zit er niet voor niks. Kans is groot dat het met de activiteit van dit forum en hoeveelheid aan berichten het echt niet de eerste keer is dat jij (als in 'men') iets nieuws gaat melden.

En ja, ik was ook één van die initiatiefnemers van de H&M-chat, maar dat helpt dus blijkbaar voor geen ene meter door jullie koppigheid :)
Als de betreffende artiest op Graspop staat vind ik het juist wel on-topic en interessant om te lezen. Ja ik weet dat er ook een concertrecensies topic is, maar daar kijkt wellicht ook niet iedereen in en daarnaast is het imo dus wel relevant voor Graspop-gangers :)

Het is eigenlijk best ironisch dat uitgerekend jij gaat klagen over het aantal onzinnige posts, gezien je recente sneer nog over het aparte 'no clutter' topic dat je maar zo'n onzin vond... :ROFLMAO:

No Clutter ,.. dat ging over hele andere dingen als waar mijn irritatie nu door aan het groeien is.

We zijn nu al weken het zelfde aan het posten en ook al zeg je ( en ga even een duidelijk voorbeeld geven, mogen hij rusten in vrede)

Dat Lemmy er niet meer is, zijn er hier mensen die blijven aanhalen dat Motorhead de headline spot op donderdag gaat pakken, precies wat andere ook al een tijdje zeggen,....we lezen niet, we luisteren niet en dat is heel wat anders als lekker onzinnig met elkaar kletsen.

dag in dag uit bands blijven aanhalen "voor die ene headline spot die we niet weten" waarvan bekend is dat ze geen Headline material zijn oF GMM band of al andere verplichtingen hebben in geen "lekker slap ouwehoeren, waar ik voorstander van ben" maar een groeiende irritatie bron.

Ik merk dat meerdere dat beginnen te vinden, alleen ik spreek het nu even uit, en omdat ik tijdens mijn werk een type foutje maak ,..mijn excuses

Heeft niet met de opzet waarvan de "door mij verafschuwde no clutter (maar dat is persoonlijk)" topic is opgezet en ik hou van slap ouwehoeren over AI plaatjes, te lauw bier of misvormde plastic cups of bands,....maar pagina na pagina onzin herhalen waarvan we al weten dat het oprecht niet gaat gebeuren of onrealistisch is,.......dat is voor mij een groeiende irritatie,..sorry maat @MetalLimbo maar dat is gewoon mijn mening,...

• Leuk
Waarderingen: bootje76 en Joslittel
Als de betreffende artiest op Graspop staat vind ik het juist wel on-topic en interessant om te lezen. Ja ik weet dat er ook een concertrecensies topic is, maar daar kijkt wellicht ook niet iedereen in en daarnaast is het imo dus wel relevant voor Graspop-gangers :)
Dit is de top-draad over GMM, nogal logisch dat mensen hier als eerste kijken en reageren. Dat er hier veteranen zitten die soms 20x meer berichten op dit forum geplaatst hebben en het vervelend vinden dat een stel noobs de zoekfunctie op dit forum niet snappen (omdat die noobs dit forum heel anders gebruiken) is een beetje gatekeepen maar dan voor een forum...

En zoals je zelf ook zegt, jij vind het wel on-topic, ik misschien ook, een ander weer niet. Maar mensen doen net alsof ze de leaks/geruchten ''missen'' doordat het hier over wat anders zou gaan dan de geruchten. Als het je zo in de weg zit hoe of in welke vorm mensen hier reacties zetten... rechts boven zit een kruisje (links boven een rood bolletje als je op een Mac zit). Klik het weg, ga naar buiten en roep een keer SLAYER.

Users who are viewing this thread