Graspop Metal Meeting 2026

Deep Purple: MAD IN EUROPE TOUR 2026
20.06.2026, Meppen, Emsland Open Air
24.06.2026, Mönchengladbach, SparkassenPark
27.06.2026, Coburg, HUK Coburg Open Air, Schlossplatz
28.06.2026, Ulm, Klosterhof Wiblingen
19.07.2026, München, Tollwood Festival

Oh…oh no… 😶
Oh boy

Jimmy zei zelfs nog dat de band hier al vaak genoemd is toch? Dus het heeft weinig nut om nu allemaal nieuwe namen te roepen.

Over een uurtje weten we het.
Naja, betekend dat als we het willen doen, we het nu moeten doen. Want om 16:00 heeft het natuurlijk helemaal geen zin meer :ROFLMAO:

Deep Purple: MAD IN EUROPE TOUR 2026
20.06.2026, Meppen, Emsland Open Air
24.06.2026, Mönchengladbach, SparkassenPark
27.06.2026, Coburg, HUK Coburg Open Air, Schlossplatz
28.06.2026, Ulm, Klosterhof Wiblingen
19.07.2026, München, Tollwood Festival

Oh…oh no… 😶
Deep Purple wordt denk ik niet meer weg gezet als HL of Sub. Vorige keer waren ze dat ook niet.
Daarnaast viel mij hun show toen ook echt erg tegen... Kan me dus niet voorstellen dat ze de weg omhoog terug vinden...

Dat gezegd hebbende, ik verwacht dat er een goede kans is dat ze ergens in de middag op een mainstage passeren.

Deep Purple wordt denk ik niet meer weg gezet als HL of Sub. Vorige keer waren ze dat ook niet.
Daarnaast viel mij hun show toen ook echt erg tegen... Kan me dus niet voorstellen dat ze de weg omhoog terug vinden...

Dat gezegd hebbende, ik verwacht dat er een goede kans is dat ze ergens in de middag op een mainstage passeren.
Deep Purple in de middag? Echt niet. Die zullen gewoon ergens tussen 19-22u spelen als ze op Graspop staan. Beetje afhankelijk van de rest van de dag.

• Leuk
Waarderingen: Loek123

Waren die laatste of voorlaatste keer niet sub? Voor mij hoeven ze sowieso niet langs te komen

de vorige keer stonden we nog als 3e laatste (grootste sub)

de vorige keer stonden we nog als 3e laatste (grootste sub)
Ik zie het, ik had het me verkeerd herinnerd. Ik denk dat ik het dusdanig tegen vond vallen dat ik het zo snel mogelijk uit mijn herinneringen wou bannen :cry:. Contrast met de vorige keren dat ik ze zag was gewoon te groot na het vertrek van Steve Morse...

PS. Begrijp me niet verkeerd. Deep Purple is oprecht mijn favoriete band ❤️.

49838c3bf07f708748bf08b08d3b8697361a9228.jpg

Users who are viewing this thread