Hierbij dan mijn lijstje, eigenlijk is er nog niet echt iets aangekondigd waar ik direct een ticket voor zou kopen, behalve breaking benjamin maar die zal ook wel in Nederland spelen. hopelijk komt daar verandering in de komende week met de aankondigingen.
De twee headliners in het geruchtenseizoen die ik ook wel had verwacht eigenlijk waren Gojira & A perfect circle, en deze lijken nu helaas wel uitgesloten. Ghost of Sleep Token had ik ook wel tof gevonden, al ben ik er geen fan van was het tof geweest om iets nieuws te zien
Megadeth - Nee
Within Temptation - Wel oke, als er niets anders speelt
Limp Bizkit - Wel leuk maar geen must. Grote kans dat ik wel even ga kijken
Breaking Benjamin - Grootste mustsee van de line up tot nu toe, en grote kans dat dit met 130 namen erbij niet veranderd. wordt tijd dat ik die eindelijk ga zien!
Volbeat - Wel oke, als er niets anders speelt
Twisted sister - Wel oke, als er niets anders speelt (wel benieuwd door enthousiasme van anderen)
Bring me the horizon - ga ik wel zien, vorige show was geweldig maar nu minder hyped want heb het al gezien
Bad Omens - ga ik wel zien, al is het op album niet mijn ding maar wel benieuwd hoe het live is
Architects - Goede band maar vaak gezien, bij geen clash zal ik er waarschijnlijk wel staan maar had liever een andere mc band die er minder vaak staat. 3 keer in 4 edities of 4 keer in 6 edities is gewoon echt veel te veel.
Babymetal - Vond het vroeger wel leuk maar valt live altijd tegen, ze hadden beter iets anders geboekt