president wie?Ik ga we lachen met de metalcorekramp als ice 9 kills en president ed ook nog op zaterdag terecht komen![]()
presidents of the united states? whatever...
nee serieus, wie?
president wie?Ik ga we lachen met de metalcorekramp als ice 9 kills en president ed ook nog op zaterdag terecht komen![]()
president wie?
presidents of the united states? whatever...
nee serieus, wie?
alleen dan hopelijk niet in de metaldome net als Sleep Token en Lorna Shore in 2023, wat toen ook al grote hypes waren
Graspop kennende gaat het weer zo een chaos zijnalleen dan hopelijk niet in de metaldome net als Sleep Token en Lorna Shore in 2023, wat toen ook al grote hypes waren
President wel veel minder bekend denk ik en minder liedjes? Maar tot op heden ook minder van de 7 stijlen door elkaar waar ik bij vooral ST maar ook BO of FIR wat minder fan van benGraspop kennende gaat het weer zo een chaos zijn. Heel content dat ik bij sleep token toen binnen ben geraakt
Dat doet menig fossielmuseum ook natuurlijkDan wel fossielen die nog miljoenen mensen trekken wereldwijd.
Ik had dat idd eerder dit jaar gepost, ik stond bij FiR achter wat mensen die coke aan het snuiven waren en behoorlijk irritant warenIk denk idd dat het over het Fir publiek zal gaan. Was er zelf niet maar precies wel wat gelezen nadien op de 25 topic
GMM is gewoon heel groot en dat trekt niet alleen de liefhebbers van de muziek aan. Ik ken persoonlijk ook mensen die helemaal niet voor de muziek komen maar om ongestoord drank en drugs te kunnen doen in een vijfdaagse binge. Die kunnen geen 10 bands opsommen. Toffe gasten, zolang die geen drank en drugs combinerenIk had dat idd eerder dit jaar gepost, ik stond bij FiR achter wat mensen die coke aan het snuiven waren en behoorlijk irritant waren
verder nooit meegemaakt op Graspop
denk niet dat themadagjes dit publiek aantrekt, gewoon de band FiR
Ik kan het niet meer eens zijn met een comment als ik die President nog maar hoor vernoemen krijg ik al een allergische reactieDe hype bij President is wel een pak artificiƫler dan bij Sleep Token. President werd al geboekt op festivals en als next big thing gepusht terwijl ze nog niet eens een nummer hadden uitgebracht. Sleep Token heeft tenminste zelf iets opgebouwd en een paar jaar aan de weg getimmerd vooraleer het plots ontplofte.
Belangrijker (en waar het uiteindelijk om gaat) is dat het puur muzikaal toch ook een pak minder interessant is dan Sleep Token. Het is Sleep Token, maar dan commercieel. En ja, Sleep Token is inderdaad zelf al erg commercieel, wat misschien genoeg zegt.
President stinkt nogal naar industry plant eerlijk gezegd.
Klopt helemaal! De muziek is zeker niet slecht maar heeft ook geen wow factor. Ben erg benieuwd hoe het live overkomtDe hype bij President is wel een pak artificiƫler dan bij Sleep Token. President werd al geboekt op festivals en als next big thing gepusht terwijl ze nog niet eens een nummer hadden uitgebracht. Sleep Token heeft tenminste zelf iets opgebouwd en een paar jaar aan de weg getimmerd vooraleer het plots ontplofte.
Belangrijker (en waar het uiteindelijk om gaat) is dat het puur muzikaal toch ook een pak minder interessant is dan Sleep Token. Het is Sleep Token, maar dan commercieel. En ja, Sleep Token is inderdaad zelf al erg commercieel, wat misschien genoeg zegt.
President stinkt nogal naar industry plant eerlijk gezegd.
Gojira zou alleen op de donderdag kunnen. Die zal dus morgen niet bij de aankondigingen zittenIemand nog eens wagen aan een gokje voor morgen?
Ik denk
Heads: Gojira, Sabaton
Sub: Alice cooper en Def Leppard
Ah oei, gemist.Gojira zou alleen op de donderdag kunnen. Die zal dus morgen niet bij de aankondigingen zitten
Want degene die op Werchter naar SOAD kijken zijn geen fan?Maar de Rammsteins en SOAD's van deze wereld doen nu eenmaal liever losse shows. Dat is gewoon vele malen lucratiever qua kaartverkoop.
En voor een Werchter moeten nu eenmaal meer tickets verschoven worden, dus is het logisch dat Live Nation daar de grotere acts neer zet.
Economisch gezien dan natuurlijk. Er moet gewoon keiharde koude winst gemaakt worden en dan komen de fans gewoon op de 2e plaats.
Vergrijzing is wereldwijd dan ook een thema.Dan wel fossielen die nog miljoenen mensen trekken wereldwijd.
Aan de hand van de tourende namen gok ik opIemand nog eens wagen aan een gokje voor morgen?
Ik denk
Heads: Gojira, Sabaton
Sub: Alice cooper en Def Leppard