Graspop Metal Meeting 2026

Ik vraag me ook af wat ze met sabaton gaan doen. De kans dat die er staat is heel groot, maar die hebben begin december nog een niet uitverkochte show in Belgiƫ. Zouden ze niet wachten met die bekend te maken tot erna?
die kunnen ze even goed in het voorjaar pas bekend maken dan šŸ¤”

Ik vraag me ook af wat ze met sabaton gaan doen. De kans dat die er staat is heel groot, maar die hebben begin december nog een niet uitverkochte show in Belgiƫ. Zouden ze niet wachten met die bekend te maken tot erna?
Het is zeer ongebruikelijk om een band zijn festival headline slot kenbaar te maken als er nog een zaaloptreden gepland staat in hetzelfde land.

Het is zeer ongebruikelijk om een band zijn festival headline slot kenbaar te maken als er nog een zaaloptreden gepland staat in hetzelfde land.
Dacht ik ook, maar dan gaat verkoop wel starten voor alle grote headliners bekend zijn. Want sabaton is sowieso South headliner

Wel een goede vraag inderdaad, die aankondigen als die nog tickets moeten verkopen zou niet logisch zijn, maar de ticketverkoop in gaan en dan nog een maand wachten met sabaton aankondigen zou ook maar gek zijn

als ik spiek op de clashfinder dan stond Yellowcard net na Julie, maar dat kan ook een oude clashfinder zijn šŸ™†ā€ā™‚ļø
Dan was't yellowcard gelijk met dream theater en epica en heb ik zo 2 bands gedeeltelijk gezien en yellowcard helemaal. Omdat dat de enige was die ik nog nooit heb gezien #nostalgie :D

May be an image of text that says 'THURSDAY 18 JUNE 2026 GRASPOD METAL METALMEETIN MEETIN SOUTH SOUTHSTAGE STAGE NORTH NORTHSTAGE STAGE B LIMP BIZKIT WITHIN TEMPTATION EEMMEEH MEEADETH WWW.GRASPOP.BE wW W GRASPOP.'

hmm Grote south die nog moet worden aangekondigd..

dan denk ik aan : MM, Sabaton of Bad Omens mss? aangezien die allemaal nog een show hebben in de komende maand(en)

Users who are viewing this thread