Graspop Metal Meeting 2026

May be an image of text that says 'THURSDAY 18 JUNE 2026 GRASPOD METAL METALMEETIN MEETIN SOUTH SOUTHSTAGE STAGE NORTH NORTHSTAGE STAGE B LIMP BIZKIT WITHIN TEMPTATION EEMMEEH MEEADETH WWW.GRASPOP.BE wW W GRASPOP.''THURSDAY 18 JUNE 2026 GRASPOD METAL METALMEETIN MEETIN SOUTH SOUTHSTAGE STAGE NORTH NORTHSTAGE STAGE B LIMP BIZKIT WITHIN TEMPTATION EEMMEEH MEEADETH WWW.GRASPOP.BE wW W GRASPOP.'
Ze gaan dus misschien wel headliners later bekend maken. Hier staat TBC en bij de foto van breaking benjamin ook.

Morgen dus de leak van BB
Woensdag de vier acts (of minder als er minder gedeeld mogen worden) van zaterdag
Donderdag de vier acts (of minder als er minder gedeeld mogen worden) van zondag
Vrijdag een gigantisch pakket? Of de week erop?

Toch maar een flauwe drop eerlijk gezegd. Zit geen enkele groep tussen waar ik echt naar uitkijk. Hopelijk komen ze met een stevige undercard, want anders gaat ondergetekende snel in zijn bed liggen :).

edit>
Lol trouwens aan al de kenners hier die er van overtuigd waren dat er tijdens de herfstvakantie geen aankondigingen zouden komen. Ik kijk alweer uit naar de 40 bands die volgens de meeste hier absoluut South headliner zullen zijn, om dan te ontdekken dat ze ofwel niet komen ofwel op een ander podium/uur geprogrammeerd staan.

De South Stage headliner van donderdag is meestal de grootste headliner van de editie, gaan ze dan echt met een Sabaton afkomen?

Dus morgen weten we al wie er aangekondigd zal worden 😶

Lijkt me eerder pas donderdag te komen. Dat is ook logisch dat Breaking Benjamin dan een week te vroeg was.

Vandaag en donderdag deze week
En dan volgende week maandag en donderdag de laatste twee dagen aan headliners. Plus een pakketje op die donderdag of vrijdag voor de start verkoop

• Leuk
Waarderingen: Lars.
Goed. Dus op donderdag al zoinzo aanwezig voor Megadeth. WT en LB worden moment beslissingen

Vreemd dat ze in de herfst vakantie aankondigen vind ik wel ... Maja. Zal aan mij liggen

Users who are viewing this thread