Graspop Metal Meeting 2026

Mooie eigenlijk dat we allemaal geloven
N.a.v. een bericht van BB die iets leaken wat (zie vorig jaar) niet hoeft te kloppen.

Dat de verkoop de 8e begint 🤣

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Heeft iemand nog iets opgepikt over de mogelijke komst van nieuwere bands zoals Bring Me The Horizon, Bad Omens, Sleep Token, Lorna Shore, I Prevail, ...

Mooie eigenlijk dat we allemaal geloven
N.a.v. een bericht van BB die iets leaken wat (zie vorig jaar) niet hoeft te kloppen.

Dat de verkoop de 8e begint 🤣
Is ook wel waar, gezamelijk niets geleerd van de kameleak. 😄

Heeft iemand nog iets opgepikt over de mogelijke komst van nieuwere bands zoals Bring Me The Horizon, Bad Omens, Sleep Token, Lorna Shore, I Prevail, ...
Als bmth niet komt zou dat wel zonde zijn.

Bad omens grote kans (al moeten die werchter nog goed maken) denk ik

Sleep token blijbaar alle geinsteresseerfe festivals geweigerd..

Is ook wel waar, gezamelijk niets geleerd van de kameleak. 😄

Als bmth niet komt zou dat wel zonde zijn.

Bad omens grote kans (al moeten die werchter nog goed maken) denk ik

Sleep token blijbaar alle geinsteresseerfe festivals geweigerd..
Zonde van Sleep token... Waar heb je dat nieuws gehoord?

• Leuk
Waarderingen: Nightrage
Zonde van Sleep token... Waar heb je dat nieuws gehoord?
ze staan op geen enkel festival terwijl de boeker van download had gezegd dat +-8 grote europese festivals ze een headliner positie hadden aangeboden

ondertussen hebben de meeste festivals hun headliners al aangekondigd

ze staan op geen enkel festival terwijl de boeker van download had gezegd dat +-8 grote europese festivals ze een headliner positie hadden aangeboden

ondertussen hebben de meeste festivals hun headliners al aangekondigd
hij zei dat +- 8 grote europese festivals in gesprek warn met sleep token, dus ofwel hadden ze geen headline positie aangeboden, die sleep token geweigerd heeft, ofwel is het voor 2027 aangezien de meeste festivals al 2 jaar op voorhand werken voor headliners.

Laatst bewerkt:
hij zei dat +- 8 grote europese festivals in gesprek warn met sleep token, dus ofwel hadden ze geen headline positie aangeboden, die sleep token geweigerd heeft, ofwel is het voor 2026 aangezien de meeste festivals al 2 jaar op voorhand werken voor headliners.
Met de productie die ze vorig jaar mee hadden op RAR/RIP/ download gaan ze niet voor minder dan een headliner posite. dus zal wel een 2027 tour zijn dan.

• Leuk
Waarderingen: Lars.
BMTH en Bad Omens gaan beiden wel op Graspop of Werchter staan, welke van de twee het gaat zijn valt niet met zekerheid te zeggen
Lorna Shore niet natuurlijk, die stonden er net nog
I prevail hoop ik ook nog dat die gaan touren maar tot nu toe lijkt het er niet op. zou die band graag weer eens zien.
Sleep Token verwacht ik ook niet meer, zoals anderen al aangeven hier boven

• Leuk
Waarderingen: Lars.
What announcement are you expecting to go first? Thursday's headline acts? Or will we just start with Volbeat/TS/BB?

What announcement are you expecting to go first? Thursday's headline acts? Or will we just start with Volbeat/TS/BB?
zat ik ook al over te denken inderdaad, normaal gezien doen ze de donderdag eerst maar als ze geen giga donderdag headliner hebben maakt het ook niet veel uit.

als ze Ghost hebben als donderdag headliner dan zal de donderdag misschien wel als laatste aangekondigd worden

zou wel een beetje saai zijn als we vandaag het vrijdag trio krijgen :ROFLMAO:

ik vraag me wel af wat voor een positie ze zouden innemen? Barn Head? echt moeilijk in te schatten imo

Halverwege de Metaldome denk ik?
Ja waar dit jaar Julie Christmas stond ergens vanaf 18u. Er is helemaal geen referentie om te bepalen hoeveel volk die trekken. Voor de organisatie is dan het enige risico dat de Dome alsnog uitpuilt van het volk.

Ja waar dit jaar Julie Christmas stond ergens vanaf 18u. Er is helemaal geen referentie om te bepalen hoeveel volk die trekken. Voor de organisatie is dan het enige risico dat de Dome alsnog uitpuilt van het volk.
Julie stond perfect gepland voor mij. Tijdens een grote naam op Main Stage waar veel volk op af komt. Kan mij ook voorstellen dat niet iedereen blij was met een clash tussen Dream Theater en Julie. 😅

Ik vraag me ook af wat ze met sabaton gaan doen. De kans dat die er staat is heel groot, maar die hebben begin december nog een niet uitverkochte show in België. Zouden ze niet wachten met die bekend te maken tot erna?

Zowel bo als bmth touren die periode, beide kunnen op zowel Graspop als Werchter terecht komen. Dus wat afwachten.

Users who are viewing this thread