Graspop Metal Meeting 2026

tumbleweed GIF

Is er nog een festival (buiten Hellfest) dat in het 'vaarwater' van Graspop zit?

Ik begrijp eventueel een gezamelijke bekendmaking met Download om die dag iets te releasen.
Maar de vroege kaartverkoop kan mss te maken hebben dat ergens dezelfde naam of namen staan en dat ze daarom sneller zijn..

Goed voor ons uiteraard 🙏

Is er nog een festival (buiten Hellfest) dat in het 'vaarwater' van Graspop zit?

Ik begrijp eventueel een gezamelijke bekendmaking met Download om die dag iets te releasen.
Maar de vroege kaartverkoop kan mss te maken hebben dat ergens dezelfde naam of namen staan en dat ze daarom sneller zijn..

Goed voor ons uiteraard 🙏
Copenhell is dezelfde periode en heeft ook meestal wel enkele gemeenschappelijke namen. Maar ik denk dat die al hun headliners al hebben met BMTH, TS, Volbeat en Iron Maiden

• Leuk
Waarderingen: Lars.
Vanwaar de verdrietige gezichtjes bij jimmy zijn bericht? Hij geeft juist aan dat Eli gelijk heeft dat vandaag de dag is

Of jullie willen geen aankondiging?
Je kan het bericht denk ik op meerdere manieren lezen?
Ik lees het als "Hij (Elo) heeft gelijk..."
Anderen lezen denk ik dat het een algemene opmerking is, waardoor hij zegt dat xbrownstonex gelijk heeft.

Er wordt genoeg gesproken over de headliners maar welke subs verwachten julllie of hopen jullie op, als ze toch direct de twee subs van iedere dag mee aankondigen.

Mijn hoop: Alter Bridge, Breaking Benjamin, A day to remember en Trivium al staan die laatste twee mogelijk net wat lager dan sub
Kwa headliners hoop ik alleen op PWD 🙏 en BMTH. De subs zijn voor mij persoonlijk velen malen intressanter .
Hoop op :
Breaking Benjamin
A day to remember
Trivium
Offspring
Rise against
Electric callboy
Architects
Ice nine kills
Bad Omens
Amon amarth
Three days grace

Had linkinpark en papa roach ook graag zien komen maar helaas.

En voor de kleinere namen stuur Pennywise, Ignite, Hollywood undead, bury tomorrow, we came as romans en social distorton ook maar door.

Users who are viewing this thread